Tässä on sinulle rehellinen, luotettava, asiallinen, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA KAIPAA SETÄÄ JOKA NUOLEE SINUN PILLUA RANNALLA JA MUUALLA
27
143
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
https://aijaa.com/YIkydF
Sedän seuranhakuja kun vielä haki rehdisti homoseuraaKyllä sulla on oikeesti kusta paskaa korvien välissä
Elät menneisyydessäkin
- AnonyymiUUSI
Setä on pesunkestävä homo eikä muuksi muutu.
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä pitää mennä rannalle ja metsään harrastamaan seksiä? Eikö sinulla ole asuntoa, jossa voisi touhuta?
Mira 18 vuotias Heinolasta- AnonyymiUUSI
ARVASIN ETTÄ EN ANNA PILLUA TÄÄN NÄKÖISELLE https://www.facebook.com/photo/?fbid=101406427782435&set=a.101406451115766 SETÄ RANELLE, oon muutaman kerran nähnyt Suomi lippis päässä. Sanni 18v
- AnonyymiUUSI
Rauno asuu samassa kämpässä velipojan kanssa joka haluaa itsekkin päästä panemaan kun setä ei osaa.
Anonyymi kirjoitti:
ARVASIN ETTÄ EN ANNA PILLUA TÄÄN NÄKÖISELLE https://www.facebook.com/photo/?fbid=101406427782435&set=a.101406451115766 SETÄ RANELLE, oon muutaman kerran nähnyt Suomi lippis päässä. Sanni 18v
Mä en edes halua edes nähä jakorasioita
Anonyymi kirjoitti:
Rauno asuu samassa kämpässä velipojan kanssa joka haluaa itsekkin päästä panemaan kun setä ei osaa.
Kato ku sä huoran homo penikka tajusit piipittää itestäs ettet osaa nussia
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASRANEHETERORANE kirjoitti:
Sä HUORANPENIKKa setä et tiedä musta mitään 😂. Sanni 18v
Anonyymi kirjoitti:
Sä HUORANPENIKKa setä et tiedä musta mitään 😂. Sanni 18v
UN MUTSI EI OO HUORA.
EIKÄ MUA EDES KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN DUN SEURAS KU MÄ KYLLÄ TIEDÄN MILLANEN SÄ OOTMira 18 v
Mitä sit vaikka mulla on paikka mis touhuta ku mä tiedän että millaiset ukot sulle kelpaa- AnonyymiUUSI
UN MUTSI EI OO HUORA.
EIKÄ MUA EDES KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN DUN SEURAS KU MÄ KYLLÄ TIEDÄN MILLANEN SÄ OOTEikä mua tuon näköinen setä 🤡🤮🤮 Sanni
- AnonyymiUUSI
Mira 18 v
Mitä sit vaikka mulla on paikka mis touhuta ku mä tiedän että millaiset ukot sulle kelpaaVeljes nurkissa LOISIT huoranpenikka setä RANE 😂
- AnonyymiUUSI
UN MUTSI EI OO HUORA.
EIKÄ MUA EDES KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN DUN SEURAS KU MÄ KYLLÄ TIEDÄN MILLANEN SÄ OOTUN ja DUN?
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä huoran homo penikka tajusit piipittää itestäs ettet osaa nussia
UN MUTSI EI OO HUORA 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Mira 18 v
Mitä sit vaikka mulla on paikka mis touhuta ku mä tiedän että millaiset ukot sulle kelpaaKerro se paikka, missä haluaisit touhuta? Ranta ja metsä eivät kiinnosta.
Mira 18 v Anonyymi kirjoitti:
Kerro se paikka, missä haluaisit touhuta? Ranta ja metsä eivät kiinnosta.
Mira 18 vMira 18 v
Mä tiedän millaiset kriteerit sulla on setien suhteen- AnonyymiUUSI
Mira 18 v
Mä tiedän millaiset kriteerit sulla on setien suhteenJos tiedät, kerro se muillekin.
Mira 18 v - AnonyymiUUSI
Mira 18 v
Mä tiedän millaiset kriteerit sulla on setien suhteenMiksi sitten pölkkypää kysely kritereejäsi,kun tiedät sen itsekkin ettet kelpaa kenellekään neitoselle?
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät, kerro se muillekin.
Mira 18 vUKOLLA pitää olla vähintään 30 cm pitkä muna ja ukon pitää olla viimeinen päälle komee ja autokin pitää olla ja kaiken osaava
- AnonyymiUUSI
UKOLLA pitää olla vähintään 30 cm pitkä muna ja ukon pitää olla viimeinen päälle komee ja autokin pitää olla ja kaiken osaava
Miksi täällä kyselet, jos sinulle ei ole 30 sentin munaa? Ja et ole komea.
JA AHAA AUTOKIN PITÄIS OLLA! - AnonyymiUUSI
Jakorasiat saa, sinä et.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
UN MUTSI EI OO HUORA 😂😂😂
Ei kai, huorille maksetaan osaamisestaan.
- AnonyymiUUSI
Oletko aivan normaali mies? Miksi näitä aloituksia on niin monta?
- AnonyymiUUSI
Kas kun tajusit piipittää itsestäsi Tero.
- AnonyymiUUSI
Vaikutat hyvin yksinkertaiselta ja tyhmältä. Oletko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327