Tässä on mukava, rehellinen, luotettava, asiallinen, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Lupaan vaikka kylvettää sinua jos haluat.
Minulla on herrasmiehen vikaa.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
HEINOLASSA ASUVIA NEITOSIA EI NÄYTÄ KIINNOSTAVAN SEIKSISUHDE JOSSA ON MUUTAKIN KUIN SEKSIÄ
20
136
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaa mutta kyllä sedällä pitää olla korvat. Anniina 19
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASRANEHETERORANE kirjoitti:
Kumma juttu ku katon joka päivä peiliin niin näen mun korvat.
Kumma juttu kun uusinta kuvaasi katsoo niin ei niitä korvia siellä näy?
Anonyymi kirjoitti:
Kumma juttu kun uusinta kuvaasi katsoo niin ei niitä korvia siellä näy?
KUMMA JUTTU KU MULLA ON KORVAT JA JOKA PÄIVÄ NÄEN MUN KORVAT KU KATTELEN PEILII
- AnonyymiUUSI
Ei varmasti kiinnosta TÄÄN näköisen https://www.facebook.com/photo/?fbid=101406427782435&set=a.101406451115766 setä RANEN kanssa 😂. Iida 18v
Kumma juttu ku katon joka päivä peiliin niin näen mun korvat.
Voin lisätä että mulla on kaks sierainta
- AnonyymiUUSI
Voin lisätä että mulla on kaks sierainta
Miksi näihin vastailet, muttet asiallisiin kysymyksiin? Eikö älysi riitä kuin päättömään raivoamiseen?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi näihin vastailet, muttet asiallisiin kysymyksiin? Eikö älysi riitä kuin päättömään raivoamiseen?
Sun ÄO ei taida kyllä riittää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti kiinnosta TÄÄN näköisen https://www.facebook.com/photo/?fbid=101406427782435&set=a.101406451115766 setä RANEN kanssa 😂. Iida 18v
Tuossa kuvassa Setällä ei ole korvia. Mikäli korvat olisi, niin kyllä ne tuossa näkyisi.
Joko ne korvat tosiaan paloi helvettiin karvalakin mukana, tai sitten se mustalaisten koira jyrsi ne vittuun astuessaan Setää takaapäin. Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kuvassa Setällä ei ole korvia. Mikäli korvat olisi, niin kyllä ne tuossa näkyisi.
Joko ne korvat tosiaan paloi helvettiin karvalakin mukana, tai sitten se mustalaisten koira jyrsi ne vittuun astuessaan Setää takaapäin.KUMMA JUTTU KU MULLA SATTUU OLEMAAN KORVAT JA KAKS SIERAINTA
- AnonyymiUUSI
Sun ÄO ei taida kyllä riittää!
Tällä todistat sen, että haluat vain raivota ja haastaa riitaa. Onnea valitsemallasi tiellä. Tulet olemaan aina yksin. 👍🏼
- AnonyymiUUSI
Onko se laitospeili?
- AnonyymiUUSI
Vaikutat raivoavalta seksiaddiktilta
- AnonyymiUUSI
Täysin sellaiselta.
Yasmin18
- AnonyymiUUSI
Voisitko lähettää kuvan jossa TODELLA näkyy sinun korvat. Niin loppuu piipitys sinun korvista?
- AnonyymiUUSI
Vaikutat sellaiselta, että ajattelet vain seksiä ja hermostut hyvin helposti. Et myöskään vastaa asiallisiin kysymyksiin.
Annat itsestäsi sellaisen kuvan ihmisenä, johon kukaan ei halua tutustua edes. Saati sitten suhdetta tai seksisuhdetta rakentaa. - AnonyymiUUSI
Ja pieni lisäys. Miksi olet noin synkän näköinen. Eivät neitoset halua tuollaista synkkää setää.
- AnonyymiUUSI
Korvaton laitoshomo setä.
- AnonyymiUUSI
Laita setä kuva niistä sinun korvista. Vai osaatko yleensä laittaa kuvaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337