Peruskoulussa lymyilin aina vaa yksin nurkassa ja korkeintaa seurasin mitä mun kiusaajat porukassa puhui.
Sama on jatkunu koko elämäni läpi ja nyt olen jo 36 vuotias ja edelleen se sama hylkiö jossai nurkassa odottamassa välkän loppumista, paitsi että en kuulu enää mihinkään.
Olen edelleen sama hylkiö kuin peruskoulussa
10
213
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän sä astuit kaikkien eteen. Mikset jäänyt nurkkaan odottamaan?
- Anonyymi
mielesi on yhä siellä koulussa, pysyvästi
sinä lähdit pois mutta mielesi jäi- Anonyymi
sinähän mun mielen sisälle näetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinähän mun mielen sisälle näetkin.
Ei o mahdollista pitäs olla vähintään röntgen katse eikä sekään auttas kun ei magneettikuva ja aivosähkökäyrien tutkimisetkaan riitä selvittämään kuinka aivot toimii veikkaisin että aivot on jotain sellaista minkä toimintaa on mahdotonta selvittää täysin varmasti mu onneksi ihmiset osaa olettaa ni voivat edes kuvitella selvittäneensä kuinka aivot toimii
Mikset sitten keskittynyt siihen missä oot hyvä. Vaikka käsityötuntiin. Tehnyt vaikka mitä hienouksia puusta ja metallista. Tiedän kyllä että meidän aikaan ei paljoo saanu ite päättää. Piti tehdä sen valmiin kansion mukaan. Aloittaa penaalista edeten, lautasliinatelineeseen, jakkaraan, rikkalapioon, lippaaseen, taas jakkara, leikkuulauta, vasara, suttunuija, kynttiläjalka, pihalyhty ja lasikaappi + pari elektroniikka työtä. Mutta silti saattoi noi tehdä hyvin, vaikkakin kyllä parhaimpien töitä usein sabotoitiin. Oispa tollaset käsityökoneet vieläkin käytettävissä. Nytkin ois, selän takana, käytön estää vain rehtorin nyrkki. (Siis kuvainnollisesti, jos vaikka reksi lukee)
- Anonyymi
Kaikkea pahaa koulukiusaajillesi. Toivottavasti joku nainen ymmärtää ahdinkosi ja rakastaa sinut kuntoon antamalla paljon pillua.
- AnonyymiUUSI
No voi voi eikö isi tai äiti opettanu pitämään puolia kiusaajia vastaan mä opetin ainakin tytölleni et jos ne sua koulussa kiusaa ni tipuauta se isoin niistä ni muut kyllä häviää siitä tosin tyttö tokas että mä en lyö mahtaako johtua siitä ettei isikään ole koskaan ketään ainakaan nyrkillä lyöny poitsun kanssa pitä vähä lähestymistapaa tuohon muuttaa meni alkuun ehkä vähä turhankin herkästi niiden poikien päälle ketkä ärsytti kun koulu hällä alko
- AnonyymiUUSI
Jotenkin olen ajatellut, että olet hylännyt menneet ja pompottelet palstaa menneillä miten haluat.
Vain rekkautuneet kuuluvat johonkin ja heitäkin on yhä vähemmän. Mitä väliä menneillä on? Mikset tee nykyisyydestä sellaista kuin halauisit sen olevan? Jos jatkat samaan malliin, saat tarpoa paskassa lopun ikääsi, ja mielessäsi olet yhä vain siellä koulussa pienenä kiusattuna poikana. Kuulostaa aika huonolta elämältä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2366220Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne542654- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651435- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017