Pistäkää peniksen kokoon pituus ja paksuus molemmat.
Mikä on ihanne miehen pituus ja peniksen koko?
6
238
Vastaukset
- Anonyymi
Paksuus on tärkeämpi ominaisuus.
- Anonyymi
On wcrullan hylsy sopiva mitta vai saako olla enempikin?
t. rullamittamies
- Anonyymi
165cm naiselle 180 mies paksulla ja pitkällä peniksellä, ja tarpeeksi kokemusta naisista, että osaa käsitellä heitä oikein ;)
- Anonyymi
Hyi hitto, että mä inhoan tota ilmaisua "käsitellä naisia". 🤮
- Anonyymi
Keskiverto on oikein hyvä. Miehen pituus alle 180 senttiä. Eikä mitään "naisten käsittelijää".
- Anonyymi
Tykkään, että mies on pikkuisen pidempi, hongankolistajista en tykkää ja sellainen 175 voisi olla sopiva ja itse asiassa onkin.
Penista en ole koskaan mieheltäni mitannut, enkä osaa edes hahmottaa minkä mittainen tai paksuinen se on. Ei ole ollut koskaan olennaista vaan sänkypuuhat on olleet mieluisia ja ihania ilman tuota tietoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1701558
- 361275