Näyttää siltä, että toiveeni Suomen yhteiskunnallisen nykytilanteen filosofisesta pohdinnasta on poistettu. Oli syy mikä tahansa, äärimmäisen surullista. Luulin, että ehkä filosofisesti voisi katsoa, miten maan henki makaa ja miksi. Onko kova tiedekin sumussa ja yhteisrintamassa?
Eikö filosofia voi katsoa nykyaikaa?
Anonyymi-ap
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Taisin vastata sulle että maailmassa menee liikaa rahaa sotateollisuuteen ja se on Putinin vika.
- Anonyymi
Olisiko tämän sotahypetyksen takana vielä jotakin kamalampaa mitä pidetään salassa?
No menee ehkä salaliittoteoriapuolelle..
- Anonyymi
Laita tuo politiikka palstalle. Filosofia käsittelee asioita laajemmin.
- Anonyymi
Minusta länsimaisen inhimillisen ajattelun taso on erityisessä tilassa juuri nyt. Vaatii ehdottomasti myös filosofista lähestymistä. Asia on kauttaaltaan harvinaisen mielenkiintoinen ja monitieteinen. Mutta keskustelua on jostain syystä vähän. T. aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329