Olen pahoillani mutta satutat mua tarkoituksella koko ajan. Joka päivä itken. Se ei ole sattumaa. Se on merkki että energiamme vain törmää liian rajusti. En ole valmis.
Minusta jokainen saa käsitellä omat traumansa ihan itsekseen eikä niitä saisi tuolla tavalla härkkii esiin.
Pelkkä traumakemia. Nothing Else.
Pakko ajatella näin ja mennä eteenpäin.
Taidan löytää tosiaan paljon sopivamman joka rakastaa minua näin. Joku joka todella välittää.
Hyvästi, sanon tämän etukäteen vaikka vielä näemme.
Tulet huomaamaan tämän käytöksestäni. Minulta meni nyt luottamus.
T. Nainen
Luovutin sinun suhteen mies
6
97
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja minun luottamus meni koska annoit ymmärtää lähiaikoina vaikka ja mitä. Ja se onkin vain harhaa. 💔
Älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa. Mentävä vain on.
Pahoillani olen. 🥺
/aloittaja- AnonyymiUUSI
Korvaako palstasetä nämä kädenlämpöiset meriselitykset itseltä itsellesi naisten sinuun kohdistaman tosiasiallisen asenteen aiheuttamaa tiskaa? Kokeile viinaa vaikka
- AnonyymiUUSI
Ja kauanko kesti tajuta että ihminen joka pystyttyy satuttamaan ei edes välitä
- AnonyymiUUSI
Itel kesti 20v tajuta että narsisti vain jallittaa kaukosuhteessa. Naisia on paljon. Sitten kun se löytää uuden mieleisen kuningattaren kotihengettären joka antaa ja jolta saa ja joka hoitaa kodin ja kaiken ja tekee hyvää ruokaa ei valita. Ykkös naisen joka hoitaa hänet aina kuntoon ja mielyttää ja josta saa hyvän energian itselleen se jättää sen äiti hahmon. Uusi kuningatar tulee ns paikalle joka hoitaa ja ravitsee miestä ja hänen halujaan. Nainen antaa hänelle uskoa ja hyvää energiaa uusia asioita ideoita oppia. Hän on hetken taas viehättynyt uudesta tuotteesta
Objektista. Nukke jolle voi vaihtaa osia että se miellyttää. Minun narsu ostaisi nuken jos ei pelkäisi että hän saisi sydärin kuulema sen päällä ja lapsensa löytäisi hänet sitten sängystä sen kanssa 😂😂😂 sanoi että haluaisi siitä minun näköisen. Eikös tuollanen nukke ole hankala pitää puhtaana🫢 - AnonyymiUUSI
Jaha naisiin nihkeästi suhtautuva tuli syyllistämään naista esittävän kekkeruusin aloitukseen. Te miehet vasta itkijöiltä vaikutatte
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itel kesti 20v tajuta että narsisti vain jallittaa kaukosuhteessa. Naisia on paljon. Sitten kun se löytää uuden mieleisen kuningattaren kotihengettären joka antaa ja jolta saa ja joka hoitaa kodin ja kaiken ja tekee hyvää ruokaa ei valita. Ykkös naisen joka hoitaa hänet aina kuntoon ja mielyttää ja josta saa hyvän energian itselleen se jättää sen äiti hahmon. Uusi kuningatar tulee ns paikalle joka hoitaa ja ravitsee miestä ja hänen halujaan. Nainen antaa hänelle uskoa ja hyvää energiaa uusia asioita ideoita oppia. Hän on hetken taas viehättynyt uudesta tuotteesta
Objektista. Nukke jolle voi vaihtaa osia että se miellyttää. Minun narsu ostaisi nuken jos ei pelkäisi että hän saisi sydärin kuulema sen päällä ja lapsensa löytäisi hänet sitten sängystä sen kanssa 😂😂😂 sanoi että haluaisi siitä minun näköisen. Eikös tuollanen nukke ole hankala pitää puhtaana🫢Mikä teissä uunoissa on vikana, kun ette tajua että palstasetä kirjoittelee fantasioistaan- tekeekö naisviha todella näin idiooteiksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913