Miksi joillakin juoksijoille jalat kramppaavat maratonilla? Minulla eivät jalat ole koskaan krampanneet, enkä edes käytä suolaa. Johtuuko testosteronin piikittämisestä krampit?
Krampit maratonilla
12
171
Vastaukset
- Anonyymi
Syitä on useita, mutta testojen käyttö ei ole syy. Ravinteet ja hiusverisuoniston toimivuus.
- Anonyymi
Akilla kympillä krampit.
Johtuuko superfoodista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akilla kympillä krampit.
Johtuuko superfoodista?Ukko on kireässä testojuoksijan kunnossa.
- Anonyymi
Ukot aloittaa liika kovaa ja sitten hyytyvät. Selityksiä ja syitä löytyy monia. Esim. jalat kramppasivat jne.
- Anonyymi
Vatta meni sekasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatta meni sekasin
Tuli rakkoja, sukat hierti, ei hotsita, nesteet ei imeytynyt, energiat loppu, eksyin reitiltä, liika kuuma, liika kylmä, tossut huonot, huono huolto, valmistautuminen huono, tuli yksinäinen orpo olo jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli rakkoja, sukat hierti, ei hotsita, nesteet ei imeytynyt, energiat loppu, eksyin reitiltä, liika kuuma, liika kylmä, tossut huonot, huono huolto, valmistautuminen huono, tuli yksinäinen orpo olo jne.
Itkoselta repoveen videolla melkein kaikki nuo syyt. Onko ukko testokuurilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkoselta repoveen videolla melkein kaikki nuo syyt. Onko ukko testokuurilla?
Ei ole. Ukkelilta puuttuu kapeat hirvimäiset posket.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ukkelilta puuttuu kapeat hirvimäiset posket.
Miula väsy ja ajanpuute. Testokuurista ei muistikuvia.
- Anonyymi
Testojanttereilla tulee kramppeja kun hormoonihuuruissaan ahnehtivat.
- Anonyymi
Rahamiesten vaivoja
- Anonyymi
Roinaukot palautuvat hyvin. Krampit naturaalien selittelyitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1362390Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451875- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752