Vasemmistoliiton venäjämyönteisyys nousi jälleen kerran esille

Anonyymi-ap

Uutiset kertovat: Lappeenrannan tuore kaupunginvaltuutettu sometti kovaa tekstiä Ukrainaa tukevista poliitikoista – syyttää mediaa mustamaalauksesta

Ivan Deviatkin on suututtanut uuden ja vanhan puolueensa muun muassa siksi, ettei ole selkeästi tuominnut Venäjän hyökkäyssotaa. Ylen saamissa viesteissä hän haukkuu Suomen kärkipoliitikkoja pettureiksi.

Niin Minja Koskela mites suu nyt pannaan kun JOPA Yleisradion uutiset kertovat vasemmistoliiton venäjämyönteisyydestä?

https://yle.fi/a/74-20161541

8

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän jopa vassuriliitto tajua, että putinia ei kannata toisen kerran ehdokkkaaksi hommata. Aivan hirveä kämmi vasureilta! Ihan mahoton, että päästetään putinisti sanelemaan- Nyt Suomi hetätkää! putinin ivanenkot päättää vasuri- puolueen suunnan!

• Anonyymi

Ei ne tajua kun heillä on useampikin putinisti ja venäjämyönteinen riveissään. Ja EU-parlamentissahan itse pää vasuri eli Li Andersson tovereineen istuu venäjämyönteisessä ryhmässä joka vastustaa mm. Ukrainan auttamista.

• Anonyymi

Deviatkin elää utopiassa että venälaiset olisivat ihmisiä joiden kanssa voi sopia asioist
        Kun hän itse venäläisenä uskoo että maanmiehensä ovat rehellisiä ja luotettavia.

Venäläisiseen voi luottaa vasta kun he ovat olleet haudassa 20 vuotta.

• Anonyymi

Neuvostoliitto teki tempun ja vasurit eivät tajua. Miten helkkarissa voi olla mahdollista, että neuvostoliitto vie ja vasurit vikisee? Ei voi olla totta tämä ainainen nöyristely kommunismin edesssä.

• Anonyymi

Onko Minja Koskela kommnentoinut puolueensa venäjämielisiä poliitikkoja heidän puheitaan mitenkään?

Jos ei ole, niin miksi ei ole? Miksi Minja Koskela on hiljaa?

Hyvälsyykö hän puoluetovereidensa venäjämielisyyden?

• Anonyymi

Uli uli uikuti uli uli nyyh.... Ka siinä on venäjämielisen persun trollaus yritys : )

• Anonyymi

Voitko vähän avata mitä oikein tarkoitat tuolla kommentillasi? Etkö usko tuota aloituksessa kerrottua uutista vai mitö oikein yrität sanoa?

• Anonyymi

Kyseinen tyyppi järjesti mielenilmauksen itärajan sulkemista vastaan Lappeenrranan sankarihautausmaan kiviaidan viereen. Tarkoitus oli pilkata sankarivainajia paikanvalinnalla, onneksi oli myös vastamielenosoitus Ukrainan lippujen kanssa.
      Osallistujista muutama ulisi kun joutuvat kiertotitse matkustamaan Venäjälle, katsovat voivansa jatkuvasti puuttua itärajaan, eikö Karjalan ja Petsamon ryöstäminen riitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3611
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2257
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2092
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      478
      1223
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe