S-marketti. Kauan olen siellä käynyt, myös muissakin kaupoissa, koska gluteenittoman ruoan jäljessä pitää juosta, kun ei yhdestä kaupasta kaikkea tarvittavaa (hyvää ja maukasta) löydy. Mutta nyt kun s-kauppa vaihtoi "uudisti" Coop-merkkiin, niin tulipa sieltä aika paljon kuraa, sen olen huomannut esim. gluteenittomissa spageteissa ja lasagnelevyissä (Coop). Aikaisemmin S-kaupassa oli hyviä tuotteita pastoissa, esim. Barilla oli gluteenittomana todella hyvä. Siitä valmistin pastaruoat vuosikaudet. Nyt tosiaan ihmettelin, kun hyllyltä löytyi vain Coop-merkkiä, että miten voi pasta olla näin mautonta, vaikka samalla tavalla olen sen tehnyt ennenkin. Ostin useammasti ja kokeilin, mutta ei, ei maistunut hyvältä ja ihmeellisesti puuroitui limaiseksi koko spagetti. No kokeilin toisesta kaupasta löytyvää Barillaa ja kyllä se oli paljon parempaa, eikä puuroutunut.
Johtopäätös: S-kauppa ostaa ja suosii jotain yleismaailmallista Cooppia (onko halpaa), mutta myyjät eivät itse testaa omia tuotteitaan tai ole verranneet niitä edellisiin. Pitäisi joka kaupassa olla joku myyjä, joka on itse gluteenikko ja testaisi tuotteita ja niiden laatua ja makuja, jotta gluteeniton valikoima pysyisi laadukkaana, eikä asikkkaat vaihda toiseen kauppaan. Vai onko näin, että gluteenikolle kelpaa mikä vain huonompikin?
Coop-tuotemerkki - halpaa ja kuraako
Anonyymi-ap
2
274
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, samaa mieltä, Coopin Gluteeniton spagetti on ihan mautonta, ei kannata ostaa sitä. Ihme etteivät myyjät tai kauppiaat itse sitä vamaankaan ole maistaneet tai verranneet muihin pastoihin. Niin, meneekö halpa hinta laadun edelle?
- Anonyymi
Pitääkö sitä ostaa halvinta? Ainakin meidän S-marketissa on paljon myös Barilla-pastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321