Coop-tuotemerkki - halpaa ja kuraako

Anonyymi-ap

S-marketti. Kauan olen siellä käynyt, myös muissakin kaupoissa, koska gluteenittoman ruoan jäljessä pitää juosta, kun ei yhdestä kaupasta kaikkea tarvittavaa (hyvää ja maukasta) löydy. Mutta nyt kun s-kauppa vaihtoi "uudisti" Coop-merkkiin, niin tulipa sieltä aika paljon kuraa, sen olen huomannut esim. gluteenittomissa spageteissa ja lasagnelevyissä (Coop). Aikaisemmin S-kaupassa oli hyviä tuotteita pastoissa, esim. Barilla oli gluteenittomana todella hyvä. Siitä valmistin pastaruoat vuosikaudet. Nyt tosiaan ihmettelin, kun hyllyltä löytyi vain Coop-merkkiä, että miten voi pasta olla näin mautonta, vaikka samalla tavalla olen sen tehnyt ennenkin. Ostin useammasti ja kokeilin, mutta ei, ei maistunut hyvältä ja ihmeellisesti puuroitui limaiseksi koko spagetti. No kokeilin toisesta kaupasta löytyvää Barillaa ja kyllä se oli paljon parempaa, eikä puuroutunut.

Johtopäätös: S-kauppa ostaa ja suosii jotain yleismaailmallista Cooppia (onko halpaa), mutta myyjät eivät itse testaa omia tuotteitaan tai ole verranneet niitä edellisiin. Pitäisi joka kaupassa olla joku myyjä, joka on itse gluteenikko ja testaisi tuotteita ja niiden laatua ja makuja, jotta gluteeniton valikoima pysyisi laadukkaana, eikä asikkkaat vaihda toiseen kauppaan. Vai onko näin, että gluteenikolle kelpaa mikä vain huonompikin?

3

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, samaa mieltä, Coopin Gluteeniton spagetti on ihan mautonta, ei kannata ostaa sitä. Ihme etteivät myyjät tai kauppiaat itse sitä vamaankaan ole maistaneet tai verranneet muihin pastoihin. Niin, meneekö halpa hinta laadun edelle?

• Anonyymi

Pitääkö sitä ostaa halvinta? Ainakin meidän S-marketissa on paljon myös Barilla-pastoja.

• Anonyymi

Eipä ole ensimmäistäkään hyvää coop-tuotetta tullut vastaa, muka vain nimi vaihtui mutta "kuten rainbow".
      Ennen jäi x-tra merkkiset tuotteet hyllyyn useamman reklamaationkin heille tehneenä syömäkelvottomasta sonnasta, nykyään ostoskoriin eksyy kyseistä merkkiä koska hinta saattaa olla merkkitavaraan 3 kertainenen ja kuitenkin takuu siitä että on se ainakin cooppia parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4347
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4169
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      40
      4082
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      65
      3927
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3364
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      66
      3255
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3221
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1521
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1120
    Aihe