S-marketti. Kauan olen siellä käynyt, myös muissakin kaupoissa, koska gluteenittoman ruoan jäljessä pitää juosta, kun ei yhdestä kaupasta kaikkea tarvittavaa (hyvää ja maukasta) löydy. Mutta nyt kun s-kauppa vaihtoi "uudisti" Coop-merkkiin, niin tulipa sieltä aika paljon kuraa, sen olen huomannut esim. gluteenittomissa spageteissa ja lasagnelevyissä (Coop). Aikaisemmin S-kaupassa oli hyviä tuotteita pastoissa, esim. Barilla oli gluteenittomana todella hyvä. Siitä valmistin pastaruoat vuosikaudet. Nyt tosiaan ihmettelin, kun hyllyltä löytyi vain Coop-merkkiä, että miten voi pasta olla näin mautonta, vaikka samalla tavalla olen sen tehnyt ennenkin. Ostin useammasti ja kokeilin, mutta ei, ei maistunut hyvältä ja ihmeellisesti puuroitui limaiseksi koko spagetti. No kokeilin toisesta kaupasta löytyvää Barillaa ja kyllä se oli paljon parempaa, eikä puuroutunut.
Johtopäätös: S-kauppa ostaa ja suosii jotain yleismaailmallista Cooppia (onko halpaa), mutta myyjät eivät itse testaa omia tuotteitaan tai ole verranneet niitä edellisiin. Pitäisi joka kaupassa olla joku myyjä, joka on itse gluteenikko ja testaisi tuotteita ja niiden laatua ja makuja, jotta gluteeniton valikoima pysyisi laadukkaana, eikä asikkkaat vaihda toiseen kauppaan. Vai onko näin, että gluteenikolle kelpaa mikä vain huonompikin?
Coop-tuotemerkki - halpaa ja kuraako
Anonyymi-ap
2
166
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, samaa mieltä, Coopin Gluteeniton spagetti on ihan mautonta, ei kannata ostaa sitä. Ihme etteivät myyjät tai kauppiaat itse sitä vamaankaan ole maistaneet tai verranneet muihin pastoihin. Niin, meneekö halpa hinta laadun edelle?
- Anonyymi
Pitääkö sitä ostaa halvinta? Ainakin meidän S-marketissa on paljon myös Barilla-pastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835