S-marketti. Kauan olen siellä käynyt, myös muissakin kaupoissa, koska gluteenittoman ruoan jäljessä pitää juosta, kun ei yhdestä kaupasta kaikkea tarvittavaa (hyvää ja maukasta) löydy. Mutta nyt kun s-kauppa vaihtoi "uudisti" Coop-merkkiin, niin tulipa sieltä aika paljon kuraa, sen olen huomannut esim. gluteenittomissa spageteissa ja lasagnelevyissä (Coop). Aikaisemmin S-kaupassa oli hyviä tuotteita pastoissa, esim. Barilla oli gluteenittomana todella hyvä. Siitä valmistin pastaruoat vuosikaudet. Nyt tosiaan ihmettelin, kun hyllyltä löytyi vain Coop-merkkiä, että miten voi pasta olla näin mautonta, vaikka samalla tavalla olen sen tehnyt ennenkin. Ostin useammasti ja kokeilin, mutta ei, ei maistunut hyvältä ja ihmeellisesti puuroitui limaiseksi koko spagetti. No kokeilin toisesta kaupasta löytyvää Barillaa ja kyllä se oli paljon parempaa, eikä puuroutunut.
Johtopäätös: S-kauppa ostaa ja suosii jotain yleismaailmallista Cooppia (onko halpaa), mutta myyjät eivät itse testaa omia tuotteitaan tai ole verranneet niitä edellisiin. Pitäisi joka kaupassa olla joku myyjä, joka on itse gluteenikko ja testaisi tuotteita ja niiden laatua ja makuja, jotta gluteeniton valikoima pysyisi laadukkaana, eikä asikkkaat vaihda toiseen kauppaan. Vai onko näin, että gluteenikolle kelpaa mikä vain huonompikin?
Coop-tuotemerkki - halpaa ja kuraako
3
740
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, samaa mieltä, Coopin Gluteeniton spagetti on ihan mautonta, ei kannata ostaa sitä. Ihme etteivät myyjät tai kauppiaat itse sitä vamaankaan ole maistaneet tai verranneet muihin pastoihin. Niin, meneekö halpa hinta laadun edelle?
- Anonyymi
Pitääkö sitä ostaa halvinta? Ainakin meidän S-marketissa on paljon myös Barilla-pastoja.
- Anonyymi
Eipä ole ensimmäistäkään hyvää coop-tuotetta tullut vastaa, muka vain nimi vaihtui mutta "kuten rainbow".
Ennen jäi x-tra merkkiset tuotteet hyllyyn useamman reklamaationkin heille tehneenä syömäkelvottomasta sonnasta, nykyään ostoskoriin eksyy kyseistä merkkiä koska hinta saattaa olla merkkitavaraan 3 kertainenen ja kuitenkin takuu siitä että on se ainakin cooppia parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061