- eri kulttuurien ja Ai:n kouluttajien etiikka poikkeaa toisistaan. yleispätevien ohjeiden antaminen vaikeaa.
- tekoälyjärjestelmät on mustia laatikoita .Emme tiedä miten päätös syntyy.
- Kuka on vastuussa tekoälyn päätöksistä jos tulee vahinkoja
- eettinen päätöksenteko vaatii uuden oppimista ja sopeutumista. tekoälyä ei voi päivittää niin nopeasti, eikä sitä voi valvoa.
Oletko samaa mieltä?
.
H
Tekoälyä ei saa käyttää eettiseen päätäntään.
1
62
Vastaukset
- Anonyymi
- tekoälyjärjestelmät on mustia laatikoita .Emme tiedä miten päätös syntyy.
Tiedämmekö, miten eettistä ohjeita työstävän työryhmän tai yksittäisen ihmisen päätös syntyy?
- Kuka on vastuussa tekoälyn päätöksistä jos tulee vahinkoja
Kuka on vastuussa, kun jonkin poliittisen työryhmän päätöksistä tulee vahinkoja?
- eettinen päätöksenteko vaatii uuden oppimista ja sopeutumista. tekoälyä ei voi päivittää niin nopeasti, eikä sitä voi valvoa.
Tekoälyä ei tarvitse päivittää, koska eettiset periaatteet muuttuvat hyvin hitaasti. Luultavasti tekoäly oppii uutta ja sopeutuu paljon keskivertoihmistä paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329