Uimahallissa sarjapaskoja?

Anonyymi-ap

Onko tahallinen sarjapaskoja? Jos muuten ei pidätyskyky ei toimi niin ehkä kannattaisi antaa porttikielto kunnes hallitsee suolensa. Kai se nyt itsekkin pitäisi tajuta. Tulee melko kalliiksi veronmaksajille.

26

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut kai itsestäsi kun ei lisää uutisia Oulun Raksilan malliin.

      • Anonyymi

        Me kaikki olemme sarjapaskojia. Kuka minnekin. Ei kukaan selviä koko ikäänsä vain yhdellä paskantamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kaikki olemme sarjapaskojia. Kuka minnekin. Ei kukaan selviä koko ikäänsä vain yhdellä paskantamisella.

        elkää nyt törniöläiset sentää paskoko uima-altaaseen, sitä varten on vessanpönttöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elkää nyt törniöläiset sentää paskoko uima-altaaseen, sitä varten on vessanpönttöjä

        Tosi kurjaa jos Kivirannan lisäksi joku ulostaa uimahalliin ei se voi olla koira sinne ei pääse koiran kanssa uimaan eikä saunaan onko se siis ihminen . Onko kerran käynyt vai jatkuvasti, on todella iljettävää jos joku paskoo Tornion uimahallissa mutta oisko tämä keksitty juttu koko juttu Uimahalli ei ole Jyrätie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kurjaa jos Kivirannan lisäksi joku ulostaa uimahalliin ei se voi olla koira sinne ei pääse koiran kanssa uimaan eikä saunaan onko se siis ihminen . Onko kerran käynyt vai jatkuvasti, on todella iljettävää jos joku paskoo Tornion uimahallissa mutta oisko tämä keksitty juttu koko juttu Uimahalli ei ole Jyrätie

        Uusi valtuusto TOIMINTAA! Sote ym ei syrjäytymistä estä, ulostus on häiriintynyt teko, mutta ihmiseltä myös hätähuuto; nähkää minut


    • Anonyymi

      Tunnusta jo että se olet sinä alottaja

      • Anonyymi

        Ulosteranta ja Ulostetie? Lapset haisee, kun tulee kotiin, koska ojissa on koirien ulostetta ja teilläkin. Koko J***tie ravottu pilaan. No ei! Se on vain harhaa, keksintöä vainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosteranta ja Ulostetie? Lapset haisee, kun tulee kotiin, koska ojissa on koirien ulostetta ja teilläkin. Koko J***tie ravottu pilaan. No ei! Se on vain harhaa, keksintöä vainen.

        koirien paratiisitie ! Ja kukat kiittää.. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosteranta ja Ulostetie? Lapset haisee, kun tulee kotiin, koska ojissa on koirien ulostetta ja teilläkin. Koko J***tie ravottu pilaan. No ei! Se on vain harhaa, keksintöä vainen.

        Lapset voi käydä uimahallissa pesemässä ne koiran paskat pois


    • Anonyymi

      "Ei kukaan selviä koko ikäänsä vain yhdellä paskantamisella."

      Ei selviä. Minä yritin, mutta siltä näyttää, että jo ensi kuussa joudun neljännen vääntään.

      • Anonyymi

        Se alkaa lopouvaiheessa silmät pullottaan ja suuhun tulee vähän pahaa makua .


    • Anonyymi

      Rasisti ite olet se joka toista syyttää

    • Anonyymi

      eli se on siis tyypillinen törniöläinen rasistipaska.

      • Anonyymi

        nekke pasko myös sellisä housuun


    • Anonyymi

      ois mukava vetää nekkeä perseeeseen syvä joki henkisesti

    • Anonyymi

      syvä joki jeh

    • Anonyymi

      antaa törnilläisten paskoa,ovatpahan pois muusta pahuudenteosta.

    • Anonyymi

      Miksi öä - aktiivi ei tunnusta?

    • Anonyymi

      ehdotan törniöläisille vaippapakkoa uimahalliin ;)

    • Anonyymi

      Kun tekee altaan päässä ulterman-käännöksen, niin saattaa siinä jotain päästä, itseltäni vain suolistokaasuja.

      • Anonyymi

        Minä olen luullut,
        että kaikki siellä paskovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen luullut,
        että kaikki siellä paskovat.

        törnedaalit korkeintaan🤣


    • Anonyymi

      Öä -aktiivi se ei tunnusta olevansa jatkuu läyhääminen äääää

      • Anonyymi

        Runo Kivirannalle

        Tornion kaupungissa, aivan joen varrella
        On ranta kivinen, yhä siellä tallella,
        jossa koirat kirmailee, iloisesti laukkaa
        sekä valittajat aina p***aa haukkaa

        Jyrätie on onnen koti
        Sinne myöskin koirat sopii
        Koirat joskus ulostaa
        Joka ei kestä, muuta KEMIIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runo Kivirannalle

        Tornion kaupungissa, aivan joen varrella
        On ranta kivinen, yhä siellä tallella,
        jossa koirat kirmailee, iloisesti laukkaa
        sekä valittajat aina p***aa haukkaa

        Jyrätie on onnen koti
        Sinne myöskin koirat sopii
        Koirat joskus ulostaa
        Joka ei kestä, muuta KEMIIN!

        Tornion uusi kaupunginhallitus. Pyydän, että alatte tekemään päätöksiä, että Torniossa olis ihmisillä hyvä olla. Esim. YHTEISÖLLISTÄ toimintaa. Ei ole mitään JÄRKEÄ, että Suomi24 muut kaupungit kirjoittaa oikeista kaupungin asioista, täällä vuodesta toiseen hoetaan jotain vitun Kivirannan koiranpaskaa, kun yksi koira ulosti tien laitaan, sitä kuukausia hokee ihmiset ja sitten uutisia siitä, kun koira meni kauppaan sisälle. Eihän tässä ole mieltä. Onko tämä Tornion tärkein asia? Ei ole!


    • Anonyymi

      törniö on suomen virallinen gaggigylä🤣

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe