https://yle.fi/a/74-20163572
Britanniassa on viime aikoina rajoitettu alaikäisten transihmisten hoitoonpääsyä. Nyt rikolliset saavat "parempaa hoitoa" kuin tavalliset ihmiset. Täysin absurdi tilanne.
Pitääkö brittitransnuoren jatkossa raiskata joku päästäkseen hoitoihin käsiksi?
Rikollisten vs. tavallisten ihmisten oikeudet
2
208
Vastaukset
- Anonyymi
Fasismi! Zelenskyin joukot räjäyttelee oppositin koteja, väittäen Venäjän syyksi.
- Anonyymi
Juuri tämä! Kyllä kun niin moni haluaa mielenterveysapua ja diagnoosit, heidän tulisi sitä myös saada. Mä en ymmärrä miksi sitä halutaan (aika itsetuhoista ja masokistista), toki sosiaalisella medialla ja sitä kautta levitettävällä "tietoisuudella" on oma osuutensa siihen, että nuoret patologisoivat elämän tuomien vastoinkäymisten aiheuttamat negatiiviset ajatukset ja tunteet, sekä niistä johtuvan toimintakyvyn alenemisen joksikin näkymättömäksi terveysongelmaksi. DSM-V nyt sanoittaa nirsoakin ARFID:iksi.
Mutta he ovat unohtaneet että mitä tapahtuukaan suljettujen ovien takana? Ovatko perehtyneet syvemmin mielenterveyshoitoon, mistä siinä on sosiaalisesti kyse? Käsittääksi yksilö on käytökseensä perustuen yhteiskuntakelvoton, kuten kehitysvammaiset ja vanhuksetkin. Kehitysvammaiset ja vanhukset saavat yhtälailla samoja pillereitä, jotta päästäisiin nopeammin eroon "näistä ihmisistä" jotka kuluttavat turhaan resursseja. Eihän heitä voi suoraan ampua tai sterilisoida, se olisi epähumaania ja syntyisi vastustusta..?
Olen vahvasti eri mieltä, kaikki yhteiskunnalliset asiat tarvitsevat todelliset kasvot ja näkyvyyttä. Hoitoa/apua tulee saada suoraan ja heti jos joku kysyy, ja sen tulee tähdätä suorasti siihen mitä tavoitellaan - ei epäsuoraan ja siten ettei nämä nuoret aikuiset tietäisi mistä on kyse. Tietysti lääkeyhtiöt tienaavat voittoa sillä että jotain pilleriä syödään 20-30v, sen aiheuttamiin sivuvaikutuksiin syödään muutamaa muuta. Elinajanodote lyhenee ja näin ollen se on ekologisesti sekä taloudellisesti kestävää kehitystä. Heikentää mahdollisuuksia lisääntyä ja nopeuttaa hieman kuolemaa, saa paljon rahaa turhasta ihmisestä. Mutta joo, eikö voisi suoraan näyttää mihin tähdätään? Hyvä aloitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237