Olette niin kiinnostuneita aiheesta, niin toki voitte ihan omakohtaiset kertoa! Jonkun itse sepitetyn Sepon tarinat eivät yhtään kiinnosta.
Siis montako kertaa ostatte seksiä kuussa?
12
205
Vastaukset
- Anonyymi
Ostan 29 kertaa. No en ku ehkä kerran 2 kuussa.
- Anonyymi
Miksi se sua kiinnostaa? Tarpeeksi monta. Köyhien maiden tytöiltä jotka ymmärtävät pitää itsensä nuorina ja hoikkina.
- Anonyymi
En ole koskaan maksanut ja paljon olen ollut puutteessa.... tavallaan, mutta tavallaan omastakin syystä kun kaikki ei kelpaa. Niistä asioista en maksa enkä sellaisen naisen lähellä halua olla joka myy koska alennan itseni emmendaaliksi emmendaalien paikalle jos mitään periaatteita ei olisi!
En ole koskaan ostanut seksiä. Mielestäni siinä on jotain homoeroottista, että poraa samaa reikää kun parhaassa tapauksessa kymmenet muut miehet päivän aikana.
Kerron kun olen aloittanut ostamisen, laitetaan sitten laskuri käyntiin.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti mielipiteeni on, en ikinä maksaisi seksistä kun voin elää helposti täysin seksittäkin. Muutenkin näen ongelman joka luonteenlaadullani ei oikein luonnistu, muiden hyväksikäyttö. Se olohan siitä tulisi, kun mulla seksi liittyy aina ja poikkeuksetta parisuhteeseen. Ei mitään karkkipäivän karkkia namin nälkään, vaan vastuullista ja tunteita vaativaa.
Jasu - Anonyymi
Se ammattiryhmä varmaan ostaa näitä palveluita eniten, joka ostaa aiheeseen liittyviä tarinoita helposti kun kuuluu arkeen.
- Anonyymi
Ny täytynee edetä ryömien ettei tuu shuut bai
- Anonyymi
En osta seksiä kuussa. Maassa ostan kerran.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä. Pääasia että suhde on turvallinen ja toimiva.
- Anonyymi
nolla kertaa saan kenert jhaqlöua aina ilmaiseksi swekais hehehe
- Anonyymi
Montako kertaa oma isäsi saa seksiä kuukaussas?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673