Takumi Seneistä on pohjakumi kulunut puhki kantapäästä. Tuntuisi hölmöltä heittää hyvät ja kalliit kengät pois jo 200km jälkeen. Saako noihin jotenkin lisää käyttöikää? Myydäänkö jossakin jähmettyvää massaa, jolla voisi pinnoittaa kantapäät uudelleen?
Kengät rikki mitä tehdä
10
93
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Juoksetko Saarikosken tyylillä?
- AnonyymiUUSI
Luistelupotkutekniikka ja tuskainen ilme. Eka kilsa rennon letkeästi 3:05/km.
- AnonyymiUUSI
Ala kumittomaksi kesäjuoksijaksi jatkossa.
- AnonyymiUUSI
Jotlaaja-psykoosi jollakin näemmä.
- AnonyymiUUSI
Juokse päkiä voittoisesti, kantapään ei kuuluisi edes paljon kulua. Kevyt kosketus alustaan korkeintaan kantapäällä. Jos olet järkäle etkä alle 60 kiloinen urheilija, suosittelen muuta kengää. Hokat hyvä painaville kanpään kautta junttaaville nylkky juoksioille. Katso itkosen videot sieltä löytyy vinkit juoksutyyliin Hokille sekä kengät xD
- AnonyymiUUSI
Takumi Senit nopiat menee kymppi alle 50min kantapäillä paukuttaen.
- AnonyymiUUSI
Pikasuutarit liimailee pohjalappuja ihan asiakkaan tahdon mukaisesti.
- AnonyymiUUSI
Voi sitä itsekin liimailla uutta kumia pohjaan. Itselläni nuo eivät kummassakaan tapauksessa ole kuitenkaan kauaa pohjassa pysyneet.
- AnonyymiUUSI
Samanlaisia 40 mm joustokenkiä näkyi olevan Tokmannin hyllyssä 10 eurolla.
- AnonyymiUUSI
Ei litukalle, ei töksmannelle, pitää olla laadukkaat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491