Eli kun takamoottorisessa loppuu akku, muuttuuko polkeminen suhteettoman raskaaksi? Vai onko pyörä sen jälkeen kuin luomupyörä, korkeintaan takamoottorin pyörintävastuksen aiheuttama lisärasitus polkemiseen?
Kysymys toisin muotoiltuna, jos jättää akun kokonaan pois tuollaisesta, onko pyörä silloin kutakuinkin normipyörä poljettavuudeltaan?
Sähköavusteinen takamoottoripolkupyörä?
5
66
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Entä keskimoottori tai etupyöräavustus?
Lihasheikkouspoika.- AnonyymiUUSI
No takamoottori on urheilullinen, autot joissa takamoottori tekee lakuviivaa asphalttiin TRÄMPSSUAAAA!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No takamoottori on urheilullinen, autot joissa takamoottori tekee lakuviivaa asphalttiin TRÄMPSSUAAAA!!!
Oletko tarvinnut vaseliinia tällä viikolla?
- AnonyymiUUSI
Joissakin takanapamoottoreissa polkeminen muuttuu raskaammaksi luomuna, näin oli ainakin omassa aikoinaan Greencyclestä hankkimassani MXUS 500W moottorissa. Polkeminen oli huomattavan raskasta ilman sähköä mutta vapaana rullaamisessa ei tuntunut vastusta lainkaan. Ilmeisesti moottorin kytkin ja käämit aiheuttavat raskaan poljinvastuksen.
Suosittelen vaihtamaan koko takakiekon luomuksi jos haluat kevyen "normaalin" poljinvastuksen. - AnonyymiUUSI
Tuota, jos haluaa ajaa sähköpyörällä ilman akkua, niin eikö tulisi kevyemmäksi käyttää ihan tavallista mummopyörää? Kunto kyllä kasvaa siinäkin riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471