On tietysti hyvä asia että on Poliisi

Anonyymi-ap

Mutta itse en ole vielä varmaankaan kertaakaan ollut Poliisin kanssa tekemisissä hyvissä merkeissä.

Taas varmaan pitää yrittää salata Ip-Osoite ja ottaa Sim kortti pois kännykästä ja hakata kännykkä vasaralla palasiksi.

Semmosta se on kun on tuhma.

KilttiMies89

18

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tai no en mä tuhma ole, korkeintaa hiukan impulsiivinen ja Adhd. Joku naispoliisi vois tulla laittamaan mut käsirautoihin ja antaa mulle kunnon kyydit. Kyllä mustakin varmasti ihan mallikelpoinen kansalainen sen jälkeen tulisi. ;)

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI

Olipa ihanasti sanottu :)
        Oli se jotenkin tutun oloistakin kyllä...
        Olis kiva tuntee sut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa ihanasti sanottu :)
        Oli se jotenkin tutun oloistakin kyllä...
        Olis kiva tuntee sut.

Jatketaan vielä tää...
        En oo poliisi mut siltikin mulla on kyllä täällä useammatkin raudat joilla leikkiä... ;)
        Ja tarkoitin tota mitä sanoin ja oon aiemminkin jotain siihen suuntaan sulle sanonut.
        Öitä.

• Anonyymi
      UUSI

haluat että joku kaunis naispoliisi laittaisi sinut rautoihin hah

• Anonyymi
        UUSI

"haluat että joku kaunis naispoliisi laittaisi sinut rautoihin hah"

Kyllä mutta vapaa-ajalla makuuhuoneessa eikä missään virkatehtävissä, aika tuhmaa vai mitä? :D

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

sääjutustani, yöllä johonkin aikaan tuli todella paljon vettä ja sille näyttää nyt kyllä ulkona.. kuvasta näkee

• Anonyymi
      UUSI

vieläkin tulee vettä, voi että... mitähän tänään asiakirjojen lähettelyä on vuorossa...

Toivottavasti autojen tiivisteet on syksyllä uusittu jotta vesi ei pääse sisälle jos seisoo ulkona..

• Anonyymi
      UUSI

Mutta kyllä poliisiylikomisaariota olisi aina välillä laitettava ehdottomiin vankeusranfaistuksiin... muuten tulee hyvin korruptoitunut ilmapiiri.

Kyllähän poliisimieskin teke rikoksia, ihminenhän hänkin on, kuten lääkärikin muehaa joskus potilaitaan tai on narkomaani, ihminen hänkin on vain..

• Anonyymi
        UUSI

Niin just, pitää vain muistaa katua tehokkaasti ja sitten letti kuntoon

• Anonyymi
        UUSI

Joo, varmaan hyvin harvoin Poliisi saa yhtä kovaa tuomiota samasta rikoksesta kuin ns. tavis joka ei ole lainvartija.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen tuhma ja tuomittu aikoinaan. Silti poliisi tarvittaessa auttaa.

Nykyisin mielummin virkavalta, kuin oman käden oikeus.
      >simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Olet siis ns prepaidjäbä?

• Anonyymi
      UUSI

Taasko olet typeröinyt? Lähettänyt pommi- ja tappouhkauksia?

Suahan epäillään tietysti ensimmäisenä, kun löytyy entistyttä.

Pistä se puhelin säleiksi äläkä enää hanki uutta.

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

Niin oletko muuten palstasetä lähetellyt sellaisia kun otit itse sen esille tässä aloituksessasi? Tai esim pyöräillyt Pirkkalan koulun pihaan kertomaan, että täällä saattaa alkaa tapahtua. Oli oikein lehdessä uutinen joskus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oletko muuten palstasetä lähetellyt sellaisia kun otit itse sen esille tässä aloituksessasi? Tai esim pyöräillyt Pirkkalan koulun pihaan kertomaan, että täällä saattaa alkaa tapahtua. Oli oikein lehdessä uutinen joskus

Ja tekisipä mieli vihjailla muutakin, mutta jääköön ny tällä kertaa höpönassut

• Anonyymi
      UUSI

"Taasko olet typeröinyt? Lähettänyt pommi- ja tappouhkauksia?

Suahan epäillään tietysti ensimmäisenä, kun löytyy entistyttä.

Pistä se puhelin säleiksi äläkä enää hanki uutta.

xLiner"

No ei mitään sellaista. Enhän nyt niin tyhmä ole että tekisin samoja virheitä useampaan kertaa. Kai sitä saatettais epäillä jos joku samalla pikkupaikkakunnalla tekisi jonkun pommiuhkauksen. Mutta enköhän sen pystyisi todistamaan helposti että en ollut tällä kertaa minä. Niin enkä muuten varmasti lähtisi Poliisiasemalle syyttömänä kuulusteltavaksi jos jonkun toisen tekemiä uhkailuja yritettäis sälyttää mun kontolle. Kai ne Poliisit jo on hävittänyt sen dna näytteen minkä ne multa viime kesänä otti? Niin ainakin väittivät että hävittävät sen heti kun oikeuden päätös ja tuomio on tullut. Jotenkin en kuitenkaan usko siihen vaan eiköhän siellä Poliisilla ole mun kuva ja dna-näyte heidän rekisterissään ainakin 5 vuotta.

Siihenkin oli "erittäin hyvä syy" miksi tuollaiseen sorruin mutta tuskin sorrun enää jatkossa.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI

Muistaakseni en ole lähettänyt kenellekkään suoranaisia tappouhkauksia vaikka voidaan tuollainen pommiuhkaus tietenkin sellaiseen rinnastaa.

KilttiMies89

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni en ole lähettänyt kenellekkään suoranaisia tappouhkauksia vaikka voidaan tuollainen pommiuhkaus tietenkin sellaiseen rinnastaa.

KilttiMies89

Olen ehkä joskus vihaisena ja turhautuneena todennut mitä tietyntyyppisille ihmisille pitäisi tehdä. Mutta se ei mielestäni ole vielä tappouhkaus vaikka voisi joku siitäkin rikosilmoituksen tietenkin tehdä. Tai sitten mulla on täysin vääristynyt kuva näistä asioista.

KilttiMies89

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe