Meinasin saada sydänkohtauksen , kun kävin kattelemassa Aavasaksan grillin hintoja grillin ulkopuolella aukioloajan ulkopuolella. Onko grillistä tullut turistivedätysmesta? Siis hinnathan on aivan epätodellisia!
Onko ruoka edes hyvää? Kannattaako pysähtyä?
Aavasaksan grilli 2025
4
372
Vastaukset
- Anonyymi
No enpä tiiä. Kalliiksi on uuden omistajan myötä tullut, siinä olet oikeassa.
Makkarapihvikään ei ole enää berliininmakkaraa vaan joku einesoksetus. Makkaraherkun makkarat on usein poltettu. Kananmunat paistettu takuulla monta päivää etukäteen. Työntekijät kielitaidottomia, aika vaikea saada välillä tilausta perille. Hamppareissa enemmän ketsuppi kuin dressinkiä. Hampparisämpylät usein palaneita.
Silti ihan ok. Mutta jos hyvin haluat syödä niin kurvasehan Väylään. - Anonyymi
Ulkopuolella ei ole hinnastoa,mitenkähän oot sieltä hintoja katsonut...kyllä on hinta ja laatu kohillaan paikassa, hyvät on ruuat, yhtään kielitaidotonta siellä ei ole, mausteitahan saa pyytämällä joko enemmän tai vähemmän tai ei ollenkaan, nekin on makuasioita, turhaa täällä kitistä, siellä on sämpyläpaahdin käytössä joten sämpylät on aina samalla tavalla paahdettuja,ei todellakaan ole palaneita sämpylöitä, se on mahdottomuus... kannattaa kyllä ehdottomasti pysähtyä syömään
- Anonyymi
Joo käykää vertaamassa muutaman facepostauksen tapaa kirjoittaa, omistaja täällä kitisemässä. Helposti tunnistaa tuosta tyylistä, jossa ei osata käyttää välimerkkejä eikä edes hengitetä lauseiden välissä. IQ maksimissaan 70.
Mutta itse asiaan, grilliin. Ennen kävin. Vielä 3 v sitten sai porilaisen Berliininmakkaralla, nyt makkarapihvin taso luokkaa Atrian poprilli. En käy enää.
Terveisin paikallinen
- Anonyymi
Vuf vuf!!!! Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399