Aavasaksan grilli 2025

Anonyymi-ap

Meinasin saada sydänkohtauksen , kun kävin kattelemassa Aavasaksan grillin hintoja grillin ulkopuolella aukioloajan ulkopuolella. Onko grillistä tullut turistivedätysmesta? Siis hinnathan on aivan epätodellisia!

Onko ruoka edes hyvää? Kannattaako pysähtyä?

41

3604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No enpä tiiä. Kalliiksi on uuden omistajan myötä tullut, siinä olet oikeassa.

      Makkarapihvikään ei ole enää berliininmakkaraa vaan joku einesoksetus. Makkaraherkun makkarat on usein poltettu. Kananmunat paistettu takuulla monta päivää etukäteen. Työntekijät kielitaidottomia, aika vaikea saada välillä tilausta perille. Hamppareissa enemmän ketsuppi kuin dressinkiä. Hampparisämpylät usein palaneita.

      Silti ihan ok. Mutta jos hyvin haluat syödä niin kurvasehan Väylään.

      • Anonyymi

        Sinne aloittajan kannataa tupla nitro annos kun menee ovesta sisään (Väylään) !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne aloittajan kannataa tupla nitro annos kun menee ovesta sisään (Väylään) !

        Kiitos vinkistä! Viikon päästä ajellaan taas ohi niin mennään ehdottomasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Viikon päästä ajellaan taas ohi niin mennään ehdottomasti

        Aavasaksalle! Väylä yli hinnoilteiltu paikka !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavasaksalle! Väylä yli hinnoilteiltu paikka !

        Mihin Aavasaksalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin Aavasaksalle?

        Grilli tien varres risteyksessä tai huoltoasema tekee kans ruokaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Grilli tien varres risteyksessä tai huoltoasema tekee kans ruokaa..

        Grillille en varmasti mene, oletpa vitsikäs. Gulfilla varmaan saa hyvää kotiruokaa. Ei ole ainakaan kiukkunen thaikku myymässä niinku grillillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Grillille en varmasti mene, oletpa vitsikäs. Gulfilla varmaan saa hyvää kotiruokaa. Ei ole ainakaan kiukkunen thaikku myymässä niinku grillillä

        Kiukku thaikku ! sitä saa mitä tilaa ... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiukku thaikku ! sitä saa mitä tilaa ... :D

        No, muualla en ole huonoa palvelua saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, muualla en ole huonoa palvelua saanut.

        Mulle palveli niin iloisesti ja annoksessa kaikki oikein. Ei mitään mottimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle palveli niin iloisesti ja annoksessa kaikki oikein. Ei mitään mottimista.

        Liekkö sitten ollut huono päivä. Minun tilaus oli vähän monimutkaisempi. Saattaa olla että sellaista on vaikea ymmärtää.

        Mutta ei mene muutenkaan minulta jatkoon. Ennen oli parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö sitten ollut huono päivä. Minun tilaus oli vähän monimutkaisempi. Saattaa olla että sellaista on vaikea ymmärtää.

        Mutta ei mene muutenkaan minulta jatkoon. Ennen oli parempi.

        Totta turiset. ennen parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Grillille en varmasti mene, oletpa vitsikäs. Gulfilla varmaan saa hyvää kotiruokaa. Ei ole ainakaan kiukkunen thaikku myymässä niinku grillillä

        Juuri näin ja hidas palvelu ja ruuat mauttomia


    • Anonyymi

      Ulkopuolella ei ole hinnastoa,mitenkähän oot sieltä hintoja katsonut...kyllä on hinta ja laatu kohillaan paikassa, hyvät on ruuat, yhtään kielitaidotonta siellä ei ole, mausteitahan saa pyytämällä joko enemmän tai vähemmän tai ei ollenkaan, nekin on makuasioita, turhaa täällä kitistä, siellä on sämpyläpaahdin käytössä joten sämpylät on aina samalla tavalla paahdettuja,ei todellakaan ole palaneita sämpylöitä, se on mahdottomuus... kannattaa kyllä ehdottomasti pysähtyä syömään

      • Anonyymi

        Joo käykää vertaamassa muutaman facepostauksen tapaa kirjoittaa, omistaja täällä kitisemässä. Helposti tunnistaa tuosta tyylistä, jossa ei osata käyttää välimerkkejä eikä edes hengitetä lauseiden välissä. IQ maksimissaan 70.

        Mutta itse asiaan, grilliin. Ennen kävin. Vielä 3 v sitten sai porilaisen Berliininmakkaralla, nyt makkarapihvin taso luokkaa Atrian poprilli. En käy enää.

        Terveisin paikallinen


      • Anonyymi

        Hei omistaja!

        Kun nyt täällä keskustelupalstalla asti käyt kommentoimassa niin vastaisitko yhteen kysymykseen.

        Miksi moni raaka-aine on vaihdettu halvempaan kuvaan

        Ranut
        Berliininmakkara
        Kebab
        Makkarakuutiot
        Kasvispihvi
        Kanapihvi (tämä vanha hyvä kanapihvi on edelleen aaatavilla)
        Vain yksi dressinkivaihtoehto, miksi?

        ?


      • Anonyymi

        siellä on sämpyläpaahdin käytössä joten sämpylät on aina samalla tavalla paahdettuja,ei todellakaan ole palaneita sämpylöitä, se on mahdottomuus...
        näköjään mahollista ! :(


    • Anonyymi

      Vuf vuf!!!! Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

    • Anonyymi

      Hinnat ovat nousseet mahdottomasti ja ruuat muuttuneet huonommaksi makkaraperunat kuivia korppuja tai sitten raakoja ja makkarat kärähtäneitä ja onhan se tosi että kielitaidon yrittää siellä vääntää huonoa suomea ja tekee väärää ruokaa kun ei ymmärrä ,meillähän vihreällä kortilla se on siellä töissä ja onko edes laillisest. Sekin on tosi että pihvit ja sämpylät ovat välillä niin palaneita ja kuivia että ketuttaa kun entisen grillin ruuat oli niin hyviä . Omistajan on ihan turha tulla tänne puolustautumaan , eikä siellä asiakas palvelukaan ole niinkuin alkuaikoina ja ennen ,oli kivat ja iloiset myyjät .Mikä siinäkin on että ne työntekijät vaihtuu niin tiuhaan ?onko työilmapiiri niin huono?

    • Anonyymi

      Aukiolo ajat siellä ainakin on ihan persiistä ja ei se sapuskakaan ennää hyvvää ole.

      • Anonyymi

        Näkyy avanneen toisenkin paikan, Leton laivuri grillin. Loppuu se aika kellostakin ! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy avanneen toisenkin paikan, Leton laivuri grillin. Loppuu se aika kellostakin ! ;D

        Kävin letossa. Samaa paskaa eri paikassa. Kallis paikka sekin. Kyllä pitää kroisos olla että on varaa syödä rilliruokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin letossa. Samaa paskaa eri paikassa. Kallis paikka sekin. Kyllä pitää kroisos olla että on varaa syödä rilliruokaa

        Ja silti ostit ! Ja hyvää oli !? ;D Kroisos..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti ostit ! Ja hyvää oli !? ;D Kroisos..

        Omistaja täällä vittuilemassa.

        Juu ostin kun halusin kokeilla. Ei kohdannut hinta ja laatu. Samaa paskaa kuin Aavasaksalla. En tule uudestaan.


    • Anonyymi

      Myisivät koko grillin sellaiselle , joka arvostaa grilliperinteitä... nykyisellään tämä on melkein häpeäksi
      Ok, onhan ne burgerit esimerkiksi ihan jees mutta hyvön makkaraherkun tekoniksit on paenneet lähteneitten työntekijöiden mukana.

      • Anonyymi

        Tämä on tosi


    • Anonyymi

      Ei ole sen arvoinen paikka, että kannattaisi pysähtyä.

    • Anonyymi

      Huono asiakas palvelu ja ruuat palaneita ja eivät maistu yhtään miltään

    • Anonyymi

      Kävin eilen. Se on kyllä kumma juttu, että melkein joka kerta saa palaneen sämpylän.

      • Anonyymi

        Tämäpä se juuri onkin aina on sämpylä palanut ja mausteita lilluu (ketsuppi ja sinappi) muita kyllä kitsastellaan , ennen oli niin mukava käydä lauantai illan mätön sieltä mutta ei enää


    • Anonyymi

      Paljonko maksaa nykyään makkaraherkku?

      • Anonyymi

        Paljon.


    • Anonyymi

      Kyllä nyt käy fb kuumana.

      On arvontaa, lahjakorttia ja jos et mitenkään muuten löydä syytä vierailla homeläävässä ni haeppa kuule kalenteri!

      Kaikki sen tietää, ettei siellä tähän aikaan vuodesta kukaan käy.

    • Anonyymi00035

      Pysähdyttiin ohikulkumatkalla joulukuun alussa ja erinomanen mättö. Ehtaa tavaraa, hinta ei ainakaan stadilaiselle ollu mitenkään ihmeellinen. Takastullessa pysähdyttiin kievarissa joka tais olla ylitorniossa ja myös siellä asiallista tavaraa.

      • Anonyymi00036

        Liekö sitten paikallisen kirous, että saa joka kerta ( viimeksi eilen) siinä rajoilla palaneen sämpylän ja liki pelkkää ketsuppia 😅


    • Anonyymi00038

      Se on täyttä roskaa mitä sieltä nykyään saa, hinnat on taivaissa ja tosiaan se asiakaspalvelu on ihan per...stä.
      Ketsuppi mössöä ja ylihinnoiteltuna, ei kannata, gulf vieressä ja parempi ruotsissa sibylla,

      • Anonyymi00039

        Paljonko siellä maksaa nykyään makkaraperunat? Inhoon koko paikkaa niin paljon, etten viitti mennä katsomaan. Makkaraperunat oli ennen hyvät, vielä 1,5-2 vuotta takaperin. Silloin oli Riikka ja se toinen, jonka nimeä en muista, tekemässä. Nykyiset ei osaa käyttää mausteita. Omistaja selittää että kyllä soosit maustaa. Just joo.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Paljonko siellä maksaa nykyään makkaraperunat? Inhoon koko paikkaa niin paljon, etten viitti mennä katsomaan. Makkaraperunat oli ennen hyvät, vielä 1,5-2 vuotta takaperin. Silloin oli Riikka ja se toinen, jonka nimeä en muista, tekemässä. Nykyiset ei osaa käyttää mausteita. Omistaja selittää että kyllä soosit maustaa. Just joo.

        Totta turiset. Hintaa en muista mutta vanhat tekijät osasi hommansa paremmin ku nykyiset. Sen lisäksi kylällä puhutaan, että työntekijöitä on kohdeltu huonosti. Kaksi eri työntekijää ilmeisesti kohteena. Yksi kesätyöntekijäkin katosi mystisesti. Erikoisia sopimuksia on. Vai onko?


    • Anonyymi00041

      Paras grilli koko jokivarren tien varrella. Nopea ja ystävällinen palvelu ja annokset reilun kokoiset ja maistuvat. Ihan turhaa täällä valitetaan,kateuttako lie. Mutta sen voin sanoa että Gulf,eli pölkkybaarin tarjonnan taso on romahtanut täysin,vanhan pitäjän ajoista,ei ole enää tarvetta siellä käydä.

      • Anonyymi00042

        Toki sulla on oikeus sun mielipiteeseen mutta se ei oikeuta sua yrittää mitätöidä eri mieltä olevien mielipiteitä. Paikka on mielestäni läpimätä ja en ole kyllä pätkääkään kateellinen.


    • Anonyymi00043

      No nyt on tullu fasebuukkiin uudet hinnat 🤣🤣🤣 Oikein houkuttelee pysähtymään.

      NOT.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe