Ihmiset kyselevät vispipuuron vispaamisesta omituisesti kuten kaikista muistakin asioista. Minulla oli eräs työkaveri, joka tuli kysymään kaikista asioista ohjetta minulta, mutta huomasin että senjälkeen kysyi vielä toiseltakin. Kuitenkin aloitti aina "sinähän se tiedät"
Mutta vispipuurosta, sen voi esim. vispata vallan hyvin myös lämpiminä. Kun sitten laittaa yöksi kylmään (ei pakastimeen), voi vispata aamulla uudelleen. Sen jälkeen voi pakqstaakin, jopa syödä.
Milloin vispipuuro vispataan
Anonyymi-ap
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
Just eilen tein karpalo vispipuuroa ja keittämisen jälkeen laitoin kattilan kylmään veteen vähäksi aikaa ja sen jälkeen vispasin sähkövatkaimella.
- Anonyymi
Lämpimänä olen sähkövispilällä vispannut puolukkaan tehdyn vispipuuron kuohkeaksi. Lisännyt vispatessa puuroon myös vaniljasokeria. Se on hyvää puuroa niin haaleana kuin kylmänäkin maidon kanssa.
Tänään iskenyt suklaahimo, ajattelin tehdä vispipuuroa kaakaojauheella.- Anonyymi
Eli ns. suklaapuuroa olet ajatellut tehdä. Sillä nimellä se tunnettiin minun lapsuudessani. Suklaa mannaryynejä on jopa ollut myynnissäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901