Ihmiset kyselevät vispipuuron vispaamisesta omituisesti kuten kaikista muistakin asioista. Minulla oli eräs työkaveri, joka tuli kysymään kaikista asioista ohjetta minulta, mutta huomasin että senjälkeen kysyi vielä toiseltakin. Kuitenkin aloitti aina "sinähän se tiedät"
Mutta vispipuurosta, sen voi esim. vispata vallan hyvin myös lämpiminä. Kun sitten laittaa yöksi kylmään (ei pakastimeen), voi vispata aamulla uudelleen. Sen jälkeen voi pakqstaakin, jopa syödä.
Milloin vispipuuro vispataan
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Just eilen tein karpalo vispipuuroa ja keittämisen jälkeen laitoin kattilan kylmään veteen vähäksi aikaa ja sen jälkeen vispasin sähkövatkaimella.
- Anonyymi
Lämpimänä olen sähkövispilällä vispannut puolukkaan tehdyn vispipuuron kuohkeaksi. Lisännyt vispatessa puuroon myös vaniljasokeria. Se on hyvää puuroa niin haaleana kuin kylmänäkin maidon kanssa.
Tänään iskenyt suklaahimo, ajattelin tehdä vispipuuroa kaakaojauheella.- Anonyymi
Eli ns. suklaapuuroa olet ajatellut tehdä. Sillä nimellä se tunnettiin minun lapsuudessani. Suklaa mannaryynejä on jopa ollut myynnissäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ns. suklaapuuroa olet ajatellut tehdä. Sillä nimellä se tunnettiin minun lapsuudessani. Suklaa mannaryynejä on jopa ollut myynnissäkin.
"Suklis manna" nimisenä oli joskus myynnissä.
- Anonyymi
Jäähdytyksen jälkeen vispannut ja sitten jääkaappiin vielä kiinteytymään. On parhaimmillaan seuraavana päivänä jos malttaa olla syömättä kaikkea sitä ennen.
Kokeilin kerran miltä maistuu pakastettu ja sulatettu puolukkavispipuuro, en suosittele. On kuin jotain pesusientä söisi eikä makukaan kovin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514