Viimeisten kilojen laihdutus alkaa

Anonyymi-ap

Laihdutan pois nyt ne viimeiset kilot niin että vatsalihakset näkyy veitsenterävänä.😏
Laihdutuskalorit on noin 2700 päivässä.Syön hyvin ja hyvää ruokaa aivan mahan niin täyteen kuin jaksan ja juon kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön illallakin 2 kertaa hyvin ja herkullista ruokaa.

Tässä aloitus

https://files.catbox.moe/gd2ejx.mp4

17

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Suuri osa naisista on kuitenkin alempisieluisia..... Kaikki naiset eivät ole naisia päästä puuttuvien tärkeiden hermoratojen puuttumisen takia. He ovat enemmänkin elukoita..... Palstan kolme nẹpsytyttöä eivät ole terveitä. He eivät koskaan tule kokemaan rakkautta elämässään."

Keskustelut alkavat olla kakkukahveja ja viiden tunnin pyöräilyä vaille tälle päivälle ihan valmiit.

• Anonyymi

Myös pihtimitat pienentyi alussa kun liikun enemmän mutta ne nousi takaisin varmasti vesipöhön seurauksena 😏Liikuntamäärät ja kalorit pitää tietää,KOSKA jos ei laihdu,niihin pitää sitten tehdä muutoksia,eli syödä vähemmän ja liikkua enemmän.

• Anonyymi

Olen pyöräillyt VAIN 2,5 TUNTIA PÄIVÄSSÄ.
        parempi se tietysti olisi että liikkuisi enemmän,silloinhan sitä laihtuisi 3000 kalorillakin aivan samalla tavalla.🤔

Ei siinä tarvitse muuta kuin jättää HERKUT KOKONAAN POIS niin laihtuu niinkuin olen täällä yhdessä aloituksessa kirjoittanut niin laihtuu. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

parempi se tietysti olisi että liikkuisi enemmän,silloinhan sitä laihtuisi 3000 kalorillakin aivan samalla tavalla.🤔

Ei siinä tarvitse muuta kuin jättää HERKUT KOKONAAN POIS niin laihtuu niinkuin olen täällä yhdessä aloituksessa kirjoittanut niin laihtuu. 😳

Sinuun ei voi luottaa koskaan koska olet aina eri henkilö.

Parasta vain on katso paperisesta vihosta ja matkamittarista. Kellokin luultavasti edistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun ei voi luottaa koskaan koska olet aina eri henkilö.

Parasta vain on katso paperisesta vihosta ja matkamittarista. Kellokin luultavasti edistää.

Se riippuu niistä lääkkeistä .🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki netin bodareitten ohjeet on päin vittua.
        Ne on siis vain lihasten kasvatukseen EI tavalliselle laihduttajalle😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki netin bodareitten ohjeet on päin vittua.
        Ne on siis vain lihasten kasvatukseen EI tavalliselle laihduttajalle😲

Sen takia vain raskas liikunta voi laihduttaa 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu niistä lääkkeistä .🤔

Kun kesän päivät pitenee,voi pyöräily olla taas 5ikin tuntia pitkä 😏

Pitää vaan muistaa lasit päähän,ettei silmiin mene ötököitä.

• Anonyymi

Kalorit ja proteinit,hiilarit....jättäkää höttöeväs ja limut pois niin laihdutte,vähän liikuntaa päälle ja iltasyönnit pois. On se vaikeeta tajuta että liika mässäily lihottaa varmasti!

• Anonyymi

Kaikki pitää kirjoittaa ylös allekkain paperiseen vihkoon.Mutta kakkukahveja tai salmikkia ei merkitä.

• Anonyymi

"Se riippuu niistä lääkkeistä .🤔"

Mitä lääkkeitä sinä käytät?

• Anonyymi

Siihen en halua vastata.Kova liikunta vastaa isoja lääkeannoksia.😳

• Anonyymi

Pilailia taas aloitti viimeisten kilojen laihdutuksen. Että saa taas lihottaa. 😏

• Anonyymi

En nyt liho KOSKA on parempi ohjelma.😁

• Anonyymi

Tuossa kuvat puhuu puolestaan,ihan TURHA tähän on tulla mitään vittuilemaan.😮😂

• Anonyymi

Päivitä nuo kuvat uudestaan kuukauden kuluttua.
        Tuo tulos oli tullut siis kahdessa viikossa.
        Ruokavalio on siis aivan erilainen mitä näillä bodareilla ja yleensäkin kaikissa mitä syön päivässä videoissa.
        Ne suureet proteenimäärät sopii vain lihaksen kasvatukseen niille jotka nostelee raskaita painoja.💪
        Itse en käy ollenkaan kuntosalissa,joten se mitä käytän paljon on hiilihydraatti.
        Proteenit saa olla alimmillaan 0.8 g painokiloa
        Bodareilla se on 2 g painokilo.

• Anonyymi

Tämä oli viimeinen kerta kun tänne mitään kirjoitan.Ensi kerralla saatte etsiä tietonne ihan itse,minä en teitä auta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1116
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe