Laihdutan pois nyt ne viimeiset kilot niin että vatsalihakset näkyy veitsenterävänä.😏
Laihdutuskalorit on noin 2700 päivässä.Syön hyvin ja hyvää ruokaa aivan mahan niin täyteen kuin jaksan ja juon kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön illallakin 2 kertaa hyvin ja herkullista ruokaa.
Tässä aloitus
https://files.catbox.moe/gd2ejx.mp4
Viimeisten kilojen laihdutus alkaa
17
243
Vastaukset
- Anonyymi
"Suuri osa naisista on kuitenkin alempisieluisia..... Kaikki naiset eivät ole naisia päästä puuttuvien tärkeiden hermoratojen puuttumisen takia. He ovat enemmänkin elukoita..... Palstan kolme nẹpsytyttöä eivät ole terveitä. He eivät koskaan tule kokemaan rakkautta elämässään."
Keskustelut alkavat olla kakkukahveja ja viiden tunnin pyöräilyä vaille tälle päivälle ihan valmiit.- Anonyymi
Myös pihtimitat pienentyi alussa kun liikun enemmän mutta ne nousi takaisin varmasti vesipöhön seurauksena 😏Liikuntamäärät ja kalorit pitää tietää,KOSKA jos ei laihdu,niihin pitää sitten tehdä muutoksia,eli syödä vähemmän ja liikkua enemmän.
- Anonyymi
Olen pyöräillyt VAIN 2,5 TUNTIA PÄIVÄSSÄ.
parempi se tietysti olisi että liikkuisi enemmän,silloinhan sitä laihtuisi 3000 kalorillakin aivan samalla tavalla.🤔
Ei siinä tarvitse muuta kuin jättää HERKUT KOKONAAN POIS niin laihtuu niinkuin olen täällä yhdessä aloituksessa kirjoittanut niin laihtuu. 😳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parempi se tietysti olisi että liikkuisi enemmän,silloinhan sitä laihtuisi 3000 kalorillakin aivan samalla tavalla.🤔
Ei siinä tarvitse muuta kuin jättää HERKUT KOKONAAN POIS niin laihtuu niinkuin olen täällä yhdessä aloituksessa kirjoittanut niin laihtuu. 😳Sinuun ei voi luottaa koskaan koska olet aina eri henkilö.
Parasta vain on katso paperisesta vihosta ja matkamittarista. Kellokin luultavasti edistää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuun ei voi luottaa koskaan koska olet aina eri henkilö.
Parasta vain on katso paperisesta vihosta ja matkamittarista. Kellokin luultavasti edistää.Se riippuu niistä lääkkeistä .🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä tarvitse muuta kuin jättää HERKUT KOKONAAN POIS niin laihtuu niinkuin olen täällä yhdessä aloituksessa kirjoittanut niin laihtuu. 😳Kaikki netin bodareitten ohjeet on päin vittua.
Ne on siis vain lihasten kasvatukseen EI tavalliselle laihduttajalle😲 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki netin bodareitten ohjeet on päin vittua.
Ne on siis vain lihasten kasvatukseen EI tavalliselle laihduttajalle😲Sen takia vain raskas liikunta voi laihduttaa 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu niistä lääkkeistä .🤔
Kun kesän päivät pitenee,voi pyöräily olla taas 5ikin tuntia pitkä 😏
Pitää vaan muistaa lasit päähän,ettei silmiin mene ötököitä.
- Anonyymi
Kalorit ja proteinit,hiilarit....jättäkää höttöeväs ja limut pois niin laihdutte,vähän liikuntaa päälle ja iltasyönnit pois. On se vaikeeta tajuta että liika mässäily lihottaa varmasti!
- Anonyymi
Kaikki pitää kirjoittaa ylös allekkain paperiseen vihkoon.Mutta kakkukahveja tai salmikkia ei merkitä.
- Anonyymi
"Se riippuu niistä lääkkeistä .🤔"
Mitä lääkkeitä sinä käytät?- Anonyymi
Siihen en halua vastata.Kova liikunta vastaa isoja lääkeannoksia.😳
- Anonyymi
Pilailia taas aloitti viimeisten kilojen laihdutuksen. Että saa taas lihottaa. 😏
- Anonyymi
En nyt liho KOSKA on parempi ohjelma.😁
- Anonyymi
Tuossa kuvat puhuu puolestaan,ihan TURHA tähän on tulla mitään vittuilemaan.😮😂
- Anonyymi
Päivitä nuo kuvat uudestaan kuukauden kuluttua.
Tuo tulos oli tullut siis kahdessa viikossa.
Ruokavalio on siis aivan erilainen mitä näillä bodareilla ja yleensäkin kaikissa mitä syön päivässä videoissa.
Ne suureet proteenimäärät sopii vain lihaksen kasvatukseen niille jotka nostelee raskaita painoja.💪
Itse en käy ollenkaan kuntosalissa,joten se mitä käytän paljon on hiilihydraatti.
Proteenit saa olla alimmillaan 0.8 g painokiloa
Bodareilla se on 2 g painokilo.
- Anonyymi
Tämä oli viimeinen kerta kun tänne mitään kirjoitan.Ensi kerralla saatte etsiä tietonne ihan itse,minä en teitä auta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1541116Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647