Hankkikaa kani ja alkakaa tekin tiktokkaamaan. Ottamaan kaneja mukaan Peten koiratarvike liikkeeseen. Osallistumalla näyttelyihin. Leikattu kanikin voi mennä pet-luokkaan. Aloittakaa näistä. Kyseisen kasvattajan kanit pystyy rekisteröimään kaniyhdistykseen. Pyydä mukaan 2x tuontipapereita. Torista saa vermeitä. https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/stveukqp-baby-netherland-dwarfs-ready-to-reserve-undefined/ JA! Tallinnan satamasta pääsee taksilla.Kulukorvaus reilusti alle satasen. Hanki tälle kavereita: https://varjupaik.ee/loomad/85743
Tiktokin marsumiehelle haastajia
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
wjatsaåå pm moom voriscoööo em sipsofra l'ytt',''m loomaöaoasta tipta. pm åitomom åipöeööa-
mutta niin... kun teimme suunnitelmia työllisyys-jutuiss oli paljon omituisen näköistä porukkaa... ukranalaisia mumwlwira oli tosi paljon
ja itse sitten..joku ex-kkk-ihminen jenkkikauluspaita ja nahkatakkim gurri - Anonyymi
Kani on aika isotöinen eikä välttämättä mikään pieni söpö höpönassu, vaan vihainen ja oikukas purija. 😅
Tilaakin vaatii rutkasti, ei mikään häkkikani joka ei ikinä pääse kun syliin ja häkkiin voi hyvin.
Jasu- Anonyymi
Että älkää hankkiko kania, jollette tiedä mitä ootte ottamassa ja tekemässä. Kaneja on eläinsuojeluissa ihan helvetisti kodittomina, koska jostain syystä niitä ei voitu tai haluttu enää ylläpitää.
Ja jos joku ottaakin kanin, kannattaa käydä eläinsuojelussa kyselemässä ja antaa jollekin tai useammalle uusi rakastava ja hyvä loppuelämän koti. ❤️
Ei turhille kuolemille, kyllä uusille mahdollisuuksille.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248