Sähköauto on pettänyt odotukset

Anonyymi-ap

Olisin niin mielelläni ostanut uuden sähköauton mutta mikään malli ei ole täyttänyt toiveitani. Minulla on ehdoton vaatimus, että yhdellä latauksella tai tankin täydellä pitää pystyä ajamaan reilusti yli 1100 km kelissä kuin kelissä. Tähän ei mikään sähköauto pysty lähellekään. Muista auton ominaisuuksista on sitten ihan turha keskustella.

62

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä. Olen odotellu ainakin 10 vuotta kehittyneempää versiota sähköautoista mutta näyttää toivottomalta. Kaiken maailman turhakkeita on kyllä kehitelty mutta tosi kysymykset ovat edelleen ratkaisematta.

      • Anonyymi

        Tyytyväiset yrkky pattrilaatikko kuskit ajaakin noin 6o km vrk ja lataavat kotona


    • Anonyymi

      Sitten huomasit ettei sinulla ole rahaa kuin muutaman tonnin tojotaskoodaladaan.

      • Anonyymi

        Sähköauto ja idiotismi ovat hyvin läheisiä toisilleen. Siinä yksi syy olla ostamatta sähköautoa. Sähköautot alentavat omistajansa imagoa. Diesel autot vastaavasti nostavat imagoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto ja idiotismi ovat hyvin läheisiä toisilleen. Siinä yksi syy olla ostamatta sähköautoa. Sähköautot alentavat omistajansa imagoa. Diesel autot vastaavasti nostavat imagoa.

        Sähköautot alkavat olla jollakin tavoin vammaantuneiden ajoneuvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto ja idiotismi ovat hyvin läheisiä toisilleen. Siinä yksi syy olla ostamatta sähköautoa. Sähköautot alentavat omistajansa imagoa. Diesel autot vastaavasti nostavat imagoa.

        Sähköautot ovat maailman suurinpia saastuttajia. Akustot rouhitaan kasalle autiomaahan koska on kierrätyskelvotonta. Sähkö jolla autolla ajetaan tuotetaan ydinvoimalla jonka tuottaminen on energianegatiivistä. Jokainen uraani kilo louhitaan FOSSIILISELLA energialla jota kuluu enempi kuin louhittu määrä tuottaa takaisin energiaa. Sähköauton sähkö on siis tuotettu FOSSIILISELLA dieselillä. Lehdistöön on palkattu Vapari homo vahtimaan jokaista uutista että totuus saadaan muunettua maailmamme tuhoamisen edistämiseksi.


      • Anonyymi

        Lataan auton yritystuella olen yritystukiloisten

        Ravintolaan sopii hyvin avoauto euiakuljetuksiinnkunnsaan sen verottomana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautot ovat maailman suurinpia saastuttajia. Akustot rouhitaan kasalle autiomaahan koska on kierrätyskelvotonta. Sähkö jolla autolla ajetaan tuotetaan ydinvoimalla jonka tuottaminen on energianegatiivistä. Jokainen uraani kilo louhitaan FOSSIILISELLA energialla jota kuluu enempi kuin louhittu määrä tuottaa takaisin energiaa. Sähköauton sähkö on siis tuotettu FOSSIILISELLA dieselillä. Lehdistöön on palkattu Vapari homo vahtimaan jokaista uutista että totuus saadaan muunettua maailmamme tuhoamisen edistämiseksi.

        Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia

        🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
        Paljonko sähköauto saastuttaa?
        Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh

        Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto


        Äänestä SDP


    • Anonyymi

      Sitten täytyy hyväksyä että joutuu ajamaan aina vain vanhemmalla polttiksella kun EUn päästömääräykset pakottavat lopettamaan niiden valmistuksen. Polttomoottori ei mahdu enää mihinkään asetettuihin päästörajoihin.

      Jos joku vaatii 1100 km kantamaa ja sellaista ei tule sähköautoon se on hänen ongelmansa. Moni ajaa niin lyhyttä matkaa arkiajoissaan ettei tuollaista kantamaa tarvitse kuin muutaman kerran vuodessa. 500 - 600 km kantamalla pärjää aivan hyvin ja sen jälkeen onkin hyvä pitää pikalataustauko.

      • Anonyymi

        Ainakin minä kaipaan kusitaukoa jo 400 km:n välein, Samalla pistää autoon lisää virtaa, kun käy tyhjentämässä ja tankkamassa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä kaipaan kusitaukoa jo 400 km:n välein, Samalla pistää autoon lisää virtaa, kun käy tyhjentämässä ja tankkamassa itsensä.

        Tässä ei ole kyse kusellakäymisen tarpeesta, vaan tankkausväleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse kusellakäymisen tarpeesta, vaan tankkausväleistä.

        Älä välitä vaikka et ymmärtänyt, puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä, joten et ole yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse kusellakäymisen tarpeesta, vaan tankkausväleistä.

        Mitä hyötyä on 1100 km:n tankkausvälistä, jos joutuu käymään kusella jo pari kertaa tuolla matkalla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä vaikka et ymmärtänyt, puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä, joten et ole yksin.

        "Puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä".

        Tuo pitää kyllä paikkansa, eihän niitä sähköpäristimiä muuten ostaisi kukaan.


    • Anonyymi

      Ei taida pullojenkeräilyllä onnistua😂

      • Anonyymi

        Sähköautoilija luulee olevansa yhteiskunnan suosikkikansalainen. Sellaista on ollut kautta aikojen ja sellaiset ovat tulleet ja menneet. Erityistä arvonantoa ei ole kuitenkaan koskaan syntynyt. Oman tiensä kulkijat ovat olleet kaikesta huolimatta voittajia. Dieselautoilijat ovat voittajia.


    • Anonyymi

      Avaaja voisi kertoa millä autolla päästää yli 1100km joka kelissä tankkaamatta ja tietenkin kiinnostaa miksi tuo on ehdoton vaatimus?

      • Anonyymi

        En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .

        Ehkä auto pääsee tuon 1100 km pysähtymättä, mutta pääseekö kuski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .

        2008 Pösöllä, hihii! Pitää päästä kaikissa olosuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä auto pääsee tuon 1100 km pysähtymättä, mutta pääseekö kuski?

        Varmaan olet itsekin huomannut, ettet ole mikään neropatti ja tykkäät viettää aikaasi huoltoasemilla notkuen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .

        Montako kertaa tuohon Pösöön 1100 km matkalla syttyy moottorin vikavalo ja näyttöön tulee " Antipolution fault", tehot katoaa ja moottori ei ota yli 2500 kierrosta. Minulle tuo moottori temput jokaisessa ripeässä kiihdytyksessä. Syytä ei löydetty, vaikka monta kertaa tutkittiin. Laakkosella olisivat yrittäneet vaihdella puolet moottorin osista. Lähti vaihtoon ja halvalla.


    • Anonyymi

      Kateuden määrä vain kasvaa sähköautoja kohtaan, näemmä.

      • Anonyymi

        Kaikkien elämänpiiri ei ole paikallista nyhjäämistä siten kuin sähköautoilijan kohdalla näyttää olevan. Suomen rajat eivät rajoita autoilua mutta sähköauto itsessään rajoittaa. Onneton se ihminen joka tyytyy sähköautoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien elämänpiiri ei ole paikallista nyhjäämistä siten kuin sähköautoilijan kohdalla näyttää olevan. Suomen rajat eivät rajoita autoilua mutta sähköauto itsessään rajoittaa. Onneton se ihminen joka tyytyy sähköautoon.

        Moneen kerta illan tutkittu ja tehty autolehtien ym. toimesta pitkiä retkiä sähköautoilla ulkomaita myöten ja hyvin on pääosin kaikki mennyt.
        Sitkeää väkeä tämä uusien asioiden vastustajat, ihan naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moneen kerta illan tutkittu ja tehty autolehtien ym. toimesta pitkiä retkiä sähköautoilla ulkomaita myöten ja hyvin on pääosin kaikki mennyt.
        Sitkeää väkeä tämä uusien asioiden vastustajat, ihan naurattaa.

        Sähköauto ei ole lähellekään uutta tekniikkaa. Kaikki sähköauton tekniikka on vanhastaan tunnettua ja nyt sitä kasataan pyörien päälle ja köyhä kansa luulee, että kyse olisi uudesta tekniikasta. Polttikset sisältävät paljon enemmän todellauutta tekniikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto ei ole lähellekään uutta tekniikkaa. Kaikki sähköauton tekniikka on vanhastaan tunnettua ja nyt sitä kasataan pyörien päälle ja köyhä kansa luulee, että kyse olisi uudesta tekniikasta. Polttikset sisältävät paljon enemmän todellauutta tekniikkaa.

        Mikä on uutta tekniikkaa? Jos se viittaa elektroniikkaan tai tietotekniikkaan sitä ovat kaikki uudet autot täynnä. Sähköautojen uusi tekniikka liittyy usein viimeisempään akkutekniikkaan kuten kehitteillä olevaan kiinteän olomuodon akkuun ja kasvavaan akun energiatiheyteen. Mutta milloin on viimeksi esitelty polttomoottori joka puolittaa päästöt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on uutta tekniikkaa? Jos se viittaa elektroniikkaan tai tietotekniikkaan sitä ovat kaikki uudet autot täynnä. Sähköautojen uusi tekniikka liittyy usein viimeisempään akkutekniikkaan kuten kehitteillä olevaan kiinteän olomuodon akkuun ja kasvavaan akun energiatiheyteen. Mutta milloin on viimeksi esitelty polttomoottori joka puolittaa päästöt?

        Milloin on esitetty sähköauto, joka olisi päästötön kehdosta hautaan. Kyllähän sähköautot ovat hirveitä saastetuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin on esitetty sähköauto, joka olisi päästötön kehdosta hautaan. Kyllähän sähköautot ovat hirveitä saastetuotteita.

        Edes hevonen ei ole päästötön kehdosta hautaan, saati polkupyörä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien elämänpiiri ei ole paikallista nyhjäämistä siten kuin sähköautoilijan kohdalla näyttää olevan. Suomen rajat eivät rajoita autoilua mutta sähköauto itsessään rajoittaa. Onneton se ihminen joka tyytyy sähköautoon.

        Minun matkantekoani ei sähköautoilu ole rajoittanut millään tavalla. Viime kesänä kävimme Teslalla kiertelemässä Latviaa, jossa Ventspils oli kaukaisin kaupunki, jossa pari päivää vietimme.
        Latviassakin oli oikein toimiva latausinfra ja mukavana yllätyksenä, täysin maksuton lataus Teslan latausasemilla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto ei ole lähellekään uutta tekniikkaa. Kaikki sähköauton tekniikka on vanhastaan tunnettua ja nyt sitä kasataan pyörien päälle ja köyhä kansa luulee, että kyse olisi uudesta tekniikasta. Polttikset sisältävät paljon enemmän todellauutta tekniikkaa.

        Polttiksissa on useita kymmeniä antureita ja ohjainbokseja, jotka ovat todellinen kallis riesa ikääntyessä.


    • Anonyymi

      Pietarin trollitehtaan dissaus avaus kuten n 90 % kaikesta ! ! Äläpä kommentoi ! ! Tojo hönö on Pietarin trolli ! ! Varo ! !

    • Anonyymi

      Sähköauto on aikamme vesisänky.

      • Anonyymi

        Sähköauto syttyy hirmuliekkeihin, kun eristys pettää. Vesisängyn vedet pilaavat koko talon, kun eristys pettää.


    • Anonyymi

      Persaukinen ressukka huomasi ettei ole rahaa sähköauton ostamiseen, niin pettyi syvästi.

    • Anonyymi

      Minä olisin mielelläni ostanut uuden Ferrarin, mutta mikään malli ei ole täyttänyt toiveitani.
      Sen pitäisi kuluttaa vain 2 l/100 km, eikä saisi maksaa kuin 1000€.
      Mikään Ferrari ei tähän pysty.

      P.S. Kuten keskimääräistä älykkäämmät huomasivat, kyse on hyvin yksinkertaisesta sarkasmista, mutta todennäköisesti edes sitä nämä tyhmimmät ja köyhimmät pakoputkipojat eivät ymmärrä.

      • Anonyymi

        Nyt puhut täyttä paskaa. Olen vuosikymmenet tottunut ajamaan uusimmilla TDI autoilla ja poikkeuksetta niillä on voinut ajaa yli 1100 km yhdellä tankkauksella. Sähköautot on minulle suuri pettymys, koska niitä joutuu lataamaan niin usein. Kehitys on mennyt väärään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut täyttä paskaa. Olen vuosikymmenet tottunut ajamaan uusimmilla TDI autoilla ja poikkeuksetta niillä on voinut ajaa yli 1100 km yhdellä tankkauksella. Sähköautot on minulle suuri pettymys, koska niitä joutuu lataamaan niin usein. Kehitys on mennyt väärään suuntaan.

        Äläpäs jauha paskaa.
        Edellinen autoni oli 2017 MB E200d. Tankkauksen jälkeen tietokone näytti ajomatkaksi yli 1300km, mutta todellisuudessa se oli tankattava jo alle 1000km:n ajon jälkeen,
        Keskimääräinen kulutus oli 5,8 l/100 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs jauha paskaa.
        Edellinen autoni oli 2017 MB E200d. Tankkauksen jälkeen tietokone näytti ajomatkaksi yli 1300km, mutta todellisuudessa se oli tankattava jo alle 1000km:n ajon jälkeen,
        Keskimääräinen kulutus oli 5,8 l/100 km.

        Et ole oikea mersumies, koska sekoilet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole oikea mersumies, koska sekoilet.

        En olekaan mikään mersumies, mutta entinen mersun omistaja kyllä.
        Yleensä mersuja ylistää ne, joilla ei ole koskaan mersua ollut ja toinen ryhmä on yli 10 vuotta vanhoilla mersuilla ajavat, jotka ovat viimeinkin saaneet sen muutaman tonnin mersunritsan hankittua.


    • Anonyymi

      On erittäin hyvä, että autolla pystyy ajamaan 1000 kilometriä ilman välitäydennyksiä. Jos vaikka sähkön- tai bensansaanti tyssää viikoksi jostain syystä, niin autossa riittää reserviä selviämään katkoksen yli. Tai jos tulee akuutti tarve ajaa toiselle puolelle Suomea mahdollisimman nopeasti vaikka vihollisen sotajoukkoja pakoon, niin silloin ei jäädä matkan varrelle pysähtelemään. Yleisesti ottaen mitä pidemmälle autolla pääsee pysähtymättä, sen huolettomammin sillä voi ajaa ilman mitään ylimääräisiä suunnitteluja, mikä tietää stressitöntä ja nautinnollista matkantekoa. Ja kun autolla sitten pysähdytään kuselle, paskalle tai kahville, niin voi valita paikan vapaasti eikä minkään laturin tai bensamaatin ehdoilla.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo on oikein tarpeellista, etten sanoisi sen olevan jopa välttämätöntä.
        Minunkin 60 elinvuoteni aikana noin on tapahtunut….-ei koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on oikein tarpeellista, etten sanoisi sen olevan jopa välttämätöntä.
        Minunkin 60 elinvuoteni aikana noin on tapahtunut….-ei koskaan.

        Ihminen on sitä vapaampi, mitä vähemmän hänellä on pakollisia rutiineja. Siksi sähköauto ei ole vapaan ihmisen auto sillä se sitoo liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on sitä vapaampi, mitä vähemmän hänellä on pakollisia rutiineja. Siksi sähköauto ei ole vapaan ihmisen auto sillä se sitoo liikaa.

        Tutkimusten mukaan ihminen jolla ei ole rutiineja on onneton ja alkaa sättiä muita ihmisiä.

        Miten Lataus ei kuitenkaan ole rutiini sen enempää kuin tankkaaminen.
        Latausautolla ei tarvitse käydä tankaamassa. Riittää että kotona lataa.
        Vain pienen pieni osa keskimääräisestä ajosuiritteesta vaatii lataamsita muualla kuin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan ihminen jolla ei ole rutiineja on onneton ja alkaa sättiä muita ihmisiä.

        Miten Lataus ei kuitenkaan ole rutiini sen enempää kuin tankkaaminen.
        Latausautolla ei tarvitse käydä tankaamassa. Riittää että kotona lataa.
        Vain pienen pieni osa keskimääräisestä ajosuiritteesta vaatii lataamsita muualla kuin kotona.

        Läheskään kaikki eivät ole koti-ihmisiä latauksineen. Auta armias, ettei heitä ole kuin pieni vähemmistö. Akkuja lataava henkilö on kuin maaorja. Kodin nurkkaan naulittu hyypiö.


    • Anonyymi

      Aloittajan mainitsemaa autoa ei ole edes olemassa. Ainakaan, jos termit sää ja keli ymmärretään oikein.

      • Anonyymi

        Sähköauton ostajia vedetään linssiin oikein kunnolla. Missähän kulkee laillisuuden raja?


    • Anonyymi

      Riippuu kai odotuksista.
      Sähkön hinta nyt klo 10 - 11 0,00 c/kWh
      Eli ilta-ajelulle voi lähteä huvikseen ilmaisilla sähköillä.
      Polttoaine on toki halpaa nyt. https://polttoaine.net/

      • Anonyymi

        Suomen Valtio on velkaantunut ja velkaantuu edelleen pahasti. Näyttää siltä, että sähkön käytön verotusta on moninkertaistettava. Sähköautoilijoiden on siis vihdoin otettava vastuuta yhteiskunnassamme. Tukiaisten varassa ajeleminen loppuu. Ympäristöasioiden tuella ratsastaminen loppuu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Valtio on velkaantunut ja velkaantuu edelleen pahasti. Näyttää siltä, että sähkön käytön verotusta on moninkertaistettava. Sähköautoilijoiden on siis vihdoin otettava vastuuta yhteiskunnassamme. Tukiaisten varassa ajeleminen loppuu. Ympäristöasioiden tuella ratsastaminen loppuu.

        Eli laitetaan sähköllä talonsa lämmittävät kansalaiset todella ahtaalle ja ajetaan ulos taloistaan kun sähkölaskut lähtevät ulosottoon?

        Päinvastoin polttoaineveroa pitäisi nostaa reilusti koska siitä syntyvä CO2 saastuttaa pahasti ilmakehää. Tuulivoimalla tai aurinkovoimalla puhtaasti ajavan sähköautoilijan pitäisi saada sähkönsä lähes verottomasti. Se ketä saastuttaa maksakoon siitä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Onhan se sähkö taas tänään keskimäärin ilmaista, kulut tulevat vain siirtomaksusta ja veroista.


    • Anonyymi

      Melkoinen rakko ketjun aloittajalla, 1100km yhdeltä istumalta?

      • Anonyymi

        Rakko saa määrätä, milloin se haluaa tyhjentyä, koska se on inhimillistä toimintaa. Auto ei saa määrätä lataamisen tai tankin täytön tarvettaan kuin korkeintaan 1100 km ajon jälkeen. Sellainen on ihmisen hyväksyttävissä mutta lataus tai täyttö saa kestää max, 5 minuuttia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakko saa määrätä, milloin se haluaa tyhjentyä, koska se on inhimillistä toimintaa. Auto ei saa määrätä lataamisen tai tankin täytön tarvettaan kuin korkeintaan 1100 km ajon jälkeen. Sellainen on ihmisen hyväksyttävissä mutta lataus tai täyttö saa kestää max, 5 minuuttia.

        Kukaan ei aja 1000 km ilman kunnon taukoja ja jos tuollaista väittää ja uhoaa, niin on mitä suurin idiootti ja olisi vaaraksi liikenteelle.


    • Anonyymi

      Hauskoja nämä bensahöpöjen perustelut, että autolla pitää päästä yli 1000km ilman pysähdystä. Bensa-asemia on maa täynnä ja muissakin maissa todella tiheästi, eli tuo peruste ja logiikka kusee jo heidän omissa kirjoituksissaan.
      😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Sähköautoilija ei osaa pysähtyä tauolle, jos auto ei vaadi lataamista. Sähköautoilijat ovat vajaatoimisen teknologian puolustuskyvyttömiä uhreja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoilija ei osaa pysähtyä tauolle, jos auto ei vaadi lataamista. Sähköautoilijat ovat vajaatoimisen teknologian puolustuskyvyttömiä uhreja

        Tietenkin voi pysähtyä tauolle jos tuntuu siltä. Välillä ladataan ja välillä ei ladata.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin voi pysähtyä tauolle jos tuntuu siltä. Välillä ladataan ja välillä ei ladata.

        Latausahdistus on määräävä tekijä sähköautoilussa. Ahdistus kohoaa jo lyhyehköjen ajopätkien jälkeen sietämättömäksi ja on pakko pysähtyä lataamaan. Dieselajon rauhoittava leppoisuus ei kuulu sähköautoiluun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Latausahdistus on määräävä tekijä sähköautoilussa. Ahdistus kohoaa jo lyhyehköjen ajopätkien jälkeen sietämättömäksi ja on pakko pysähtyä lataamaan. Dieselajon rauhoittava leppoisuus ei kuulu sähköautoiluun.

        Kannattaa hankkia kokemusta sähköautoilusta niin huomaa kuinka mukavaa ja miellyttävää se on. Siksi hyvin harva sähköautoilija on valmis vaihtamaan takaisin polttomoottoriin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hankkia kokemusta sähköautoilusta niin huomaa kuinka mukavaa ja miellyttävää se on. Siksi hyvin harva sähköautoilija on valmis vaihtamaan takaisin polttomoottoriin.

        Samoin. Läheskään kaikki eivät ole kokeneet nykyaikaisen dieselin miellyttävää ajomukavuutta. Kyllä ne sähköautot voittavat mukavuudessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Läheskään kaikki eivät ole kokeneet nykyaikaisen dieselin miellyttävää ajomukavuutta. Kyllä ne sähköautot voittavat mukavuudessa.

        Ilmeisesti 2017 MB E200d ei ole nykyaikainen diesel, koska itse en sitä dieselin ronksotusta pitänyt miellyttävänä.
        Tesla on huomattavasti mukavampi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Homot ajavat sähköautoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

      Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

      Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

      Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

      kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

      Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

      Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe