Olisin niin mielelläni ostanut uuden sähköauton mutta mikään malli ei ole täyttänyt toiveitani. Minulla on ehdoton vaatimus, että yhdellä latauksella tai tankin täydellä pitää pystyä ajamaan reilusti yli 1100 km kelissä kuin kelissä. Tähän ei mikään sähköauto pysty lähellekään. Muista auton ominaisuuksista on sitten ihan turha keskustella.
Sähköauto on pettänyt odotukset
62
418
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä. Olen odotellu ainakin 10 vuotta kehittyneempää versiota sähköautoista mutta näyttää toivottomalta. Kaiken maailman turhakkeita on kyllä kehitelty mutta tosi kysymykset ovat edelleen ratkaisematta.
- Anonyymi
Tyytyväiset yrkky pattrilaatikko kuskit ajaakin noin 6o km vrk ja lataavat kotona
- Anonyymi
Sitten huomasit ettei sinulla ole rahaa kuin muutaman tonnin tojotaskoodaladaan.
- Anonyymi
Sähköauto ja idiotismi ovat hyvin läheisiä toisilleen. Siinä yksi syy olla ostamatta sähköautoa. Sähköautot alentavat omistajansa imagoa. Diesel autot vastaavasti nostavat imagoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköauto ja idiotismi ovat hyvin läheisiä toisilleen. Siinä yksi syy olla ostamatta sähköautoa. Sähköautot alentavat omistajansa imagoa. Diesel autot vastaavasti nostavat imagoa.
Sähköautot alkavat olla jollakin tavoin vammaantuneiden ajoneuvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköauto ja idiotismi ovat hyvin läheisiä toisilleen. Siinä yksi syy olla ostamatta sähköautoa. Sähköautot alentavat omistajansa imagoa. Diesel autot vastaavasti nostavat imagoa.
Sähköautot ovat maailman suurinpia saastuttajia. Akustot rouhitaan kasalle autiomaahan koska on kierrätyskelvotonta. Sähkö jolla autolla ajetaan tuotetaan ydinvoimalla jonka tuottaminen on energianegatiivistä. Jokainen uraani kilo louhitaan FOSSIILISELLA energialla jota kuluu enempi kuin louhittu määrä tuottaa takaisin energiaa. Sähköauton sähkö on siis tuotettu FOSSIILISELLA dieselillä. Lehdistöön on palkattu Vapari homo vahtimaan jokaista uutista että totuus saadaan muunettua maailmamme tuhoamisen edistämiseksi.
- Anonyymi
Lataan auton yritystuella olen yritystukiloisten
Ravintolaan sopii hyvin avoauto euiakuljetuksiinnkunnsaan sen verottomana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautot ovat maailman suurinpia saastuttajia. Akustot rouhitaan kasalle autiomaahan koska on kierrätyskelvotonta. Sähkö jolla autolla ajetaan tuotetaan ydinvoimalla jonka tuottaminen on energianegatiivistä. Jokainen uraani kilo louhitaan FOSSIILISELLA energialla jota kuluu enempi kuin louhittu määrä tuottaa takaisin energiaa. Sähköauton sähkö on siis tuotettu FOSSIILISELLA dieselillä. Lehdistöön on palkattu Vapari homo vahtimaan jokaista uutista että totuus saadaan muunettua maailmamme tuhoamisen edistämiseksi.
Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
Paljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh
Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto
Äänestä SDP
- Anonyymi
Sitten täytyy hyväksyä että joutuu ajamaan aina vain vanhemmalla polttiksella kun EUn päästömääräykset pakottavat lopettamaan niiden valmistuksen. Polttomoottori ei mahdu enää mihinkään asetettuihin päästörajoihin.
Jos joku vaatii 1100 km kantamaa ja sellaista ei tule sähköautoon se on hänen ongelmansa. Moni ajaa niin lyhyttä matkaa arkiajoissaan ettei tuollaista kantamaa tarvitse kuin muutaman kerran vuodessa. 500 - 600 km kantamalla pärjää aivan hyvin ja sen jälkeen onkin hyvä pitää pikalataustauko.- Anonyymi
Ainakin minä kaipaan kusitaukoa jo 400 km:n välein, Samalla pistää autoon lisää virtaa, kun käy tyhjentämässä ja tankkamassa itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minä kaipaan kusitaukoa jo 400 km:n välein, Samalla pistää autoon lisää virtaa, kun käy tyhjentämässä ja tankkamassa itsensä.
Tässä ei ole kyse kusellakäymisen tarpeesta, vaan tankkausväleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kyse kusellakäymisen tarpeesta, vaan tankkausväleistä.
Älä välitä vaikka et ymmärtänyt, puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä, joten et ole yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kyse kusellakäymisen tarpeesta, vaan tankkausväleistä.
Mitä hyötyä on 1100 km:n tankkausvälistä, jos joutuu käymään kusella jo pari kertaa tuolla matkalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä vaikka et ymmärtänyt, puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä, joten et ole yksin.
"Puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä".
Tuo pitää kyllä paikkansa, eihän niitä sähköpäristimiä muuten ostaisi kukaan.
- Anonyymi
Ei taida pullojenkeräilyllä onnistua😂
- Anonyymi
Sähköautoilija luulee olevansa yhteiskunnan suosikkikansalainen. Sellaista on ollut kautta aikojen ja sellaiset ovat tulleet ja menneet. Erityistä arvonantoa ei ole kuitenkaan koskaan syntynyt. Oman tiensä kulkijat ovat olleet kaikesta huolimatta voittajia. Dieselautoilijat ovat voittajia.
- Anonyymi
Avaaja voisi kertoa millä autolla päästää yli 1100km joka kelissä tankkaamatta ja tietenkin kiinnostaa miksi tuo on ehdoton vaatimus?
- Anonyymi
En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .
Ehkä auto pääsee tuon 1100 km pysähtymättä, mutta pääseekö kuski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .
2008 Pösöllä, hihii! Pitää päästä kaikissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä auto pääsee tuon 1100 km pysähtymättä, mutta pääseekö kuski?
Varmaan olet itsekin huomannut, ettet ole mikään neropatti ja tykkäät viettää aikaasi huoltoasemilla notkuen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole avaaja, mutta Peugeot 2008 1,6 Hdi e pääsee tuon 1100 km tankkaamatta, jos ajo ei ole moottoritietä .
Montako kertaa tuohon Pösöön 1100 km matkalla syttyy moottorin vikavalo ja näyttöön tulee " Antipolution fault", tehot katoaa ja moottori ei ota yli 2500 kierrosta. Minulle tuo moottori temput jokaisessa ripeässä kiihdytyksessä. Syytä ei löydetty, vaikka monta kertaa tutkittiin. Laakkosella olisivat yrittäneet vaihdella puolet moottorin osista. Lähti vaihtoon ja halvalla.
- Anonyymi
Kateuden määrä vain kasvaa sähköautoja kohtaan, näemmä.
- Anonyymi
Kaikkien elämänpiiri ei ole paikallista nyhjäämistä siten kuin sähköautoilijan kohdalla näyttää olevan. Suomen rajat eivät rajoita autoilua mutta sähköauto itsessään rajoittaa. Onneton se ihminen joka tyytyy sähköautoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien elämänpiiri ei ole paikallista nyhjäämistä siten kuin sähköautoilijan kohdalla näyttää olevan. Suomen rajat eivät rajoita autoilua mutta sähköauto itsessään rajoittaa. Onneton se ihminen joka tyytyy sähköautoon.
Moneen kerta illan tutkittu ja tehty autolehtien ym. toimesta pitkiä retkiä sähköautoilla ulkomaita myöten ja hyvin on pääosin kaikki mennyt.
Sitkeää väkeä tämä uusien asioiden vastustajat, ihan naurattaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneen kerta illan tutkittu ja tehty autolehtien ym. toimesta pitkiä retkiä sähköautoilla ulkomaita myöten ja hyvin on pääosin kaikki mennyt.
Sitkeää väkeä tämä uusien asioiden vastustajat, ihan naurattaa.Sähköauto ei ole lähellekään uutta tekniikkaa. Kaikki sähköauton tekniikka on vanhastaan tunnettua ja nyt sitä kasataan pyörien päälle ja köyhä kansa luulee, että kyse olisi uudesta tekniikasta. Polttikset sisältävät paljon enemmän todellauutta tekniikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköauto ei ole lähellekään uutta tekniikkaa. Kaikki sähköauton tekniikka on vanhastaan tunnettua ja nyt sitä kasataan pyörien päälle ja köyhä kansa luulee, että kyse olisi uudesta tekniikasta. Polttikset sisältävät paljon enemmän todellauutta tekniikkaa.
Mikä on uutta tekniikkaa? Jos se viittaa elektroniikkaan tai tietotekniikkaan sitä ovat kaikki uudet autot täynnä. Sähköautojen uusi tekniikka liittyy usein viimeisempään akkutekniikkaan kuten kehitteillä olevaan kiinteän olomuodon akkuun ja kasvavaan akun energiatiheyteen. Mutta milloin on viimeksi esitelty polttomoottori joka puolittaa päästöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on uutta tekniikkaa? Jos se viittaa elektroniikkaan tai tietotekniikkaan sitä ovat kaikki uudet autot täynnä. Sähköautojen uusi tekniikka liittyy usein viimeisempään akkutekniikkaan kuten kehitteillä olevaan kiinteän olomuodon akkuun ja kasvavaan akun energiatiheyteen. Mutta milloin on viimeksi esitelty polttomoottori joka puolittaa päästöt?
Milloin on esitetty sähköauto, joka olisi päästötön kehdosta hautaan. Kyllähän sähköautot ovat hirveitä saastetuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin on esitetty sähköauto, joka olisi päästötön kehdosta hautaan. Kyllähän sähköautot ovat hirveitä saastetuotteita.
Edes hevonen ei ole päästötön kehdosta hautaan, saati polkupyörä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien elämänpiiri ei ole paikallista nyhjäämistä siten kuin sähköautoilijan kohdalla näyttää olevan. Suomen rajat eivät rajoita autoilua mutta sähköauto itsessään rajoittaa. Onneton se ihminen joka tyytyy sähköautoon.
Minun matkantekoani ei sähköautoilu ole rajoittanut millään tavalla. Viime kesänä kävimme Teslalla kiertelemässä Latviaa, jossa Ventspils oli kaukaisin kaupunki, jossa pari päivää vietimme.
Latviassakin oli oikein toimiva latausinfra ja mukavana yllätyksenä, täysin maksuton lataus Teslan latausasemilla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähköauto ei ole lähellekään uutta tekniikkaa. Kaikki sähköauton tekniikka on vanhastaan tunnettua ja nyt sitä kasataan pyörien päälle ja köyhä kansa luulee, että kyse olisi uudesta tekniikasta. Polttikset sisältävät paljon enemmän todellauutta tekniikkaa.
Polttiksissa on useita kymmeniä antureita ja ohjainbokseja, jotka ovat todellinen kallis riesa ikääntyessä.
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan dissaus avaus kuten n 90 % kaikesta ! ! Äläpä kommentoi ! ! Tojo hönö on Pietarin trolli ! ! Varo ! !
- Anonyymi
Sähköauto on aikamme vesisänky.
- Anonyymi
Sähköauto syttyy hirmuliekkeihin, kun eristys pettää. Vesisängyn vedet pilaavat koko talon, kun eristys pettää.
- Anonyymi
Persaukinen ressukka huomasi ettei ole rahaa sähköauton ostamiseen, niin pettyi syvästi.
- Anonyymi
Minä olisin mielelläni ostanut uuden Ferrarin, mutta mikään malli ei ole täyttänyt toiveitani.
Sen pitäisi kuluttaa vain 2 l/100 km, eikä saisi maksaa kuin 1000€.
Mikään Ferrari ei tähän pysty.
P.S. Kuten keskimääräistä älykkäämmät huomasivat, kyse on hyvin yksinkertaisesta sarkasmista, mutta todennäköisesti edes sitä nämä tyhmimmät ja köyhimmät pakoputkipojat eivät ymmärrä.- Anonyymi
Nyt puhut täyttä paskaa. Olen vuosikymmenet tottunut ajamaan uusimmilla TDI autoilla ja poikkeuksetta niillä on voinut ajaa yli 1100 km yhdellä tankkauksella. Sähköautot on minulle suuri pettymys, koska niitä joutuu lataamaan niin usein. Kehitys on mennyt väärään suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhut täyttä paskaa. Olen vuosikymmenet tottunut ajamaan uusimmilla TDI autoilla ja poikkeuksetta niillä on voinut ajaa yli 1100 km yhdellä tankkauksella. Sähköautot on minulle suuri pettymys, koska niitä joutuu lataamaan niin usein. Kehitys on mennyt väärään suuntaan.
Äläpäs jauha paskaa.
Edellinen autoni oli 2017 MB E200d. Tankkauksen jälkeen tietokone näytti ajomatkaksi yli 1300km, mutta todellisuudessa se oli tankattava jo alle 1000km:n ajon jälkeen,
Keskimääräinen kulutus oli 5,8 l/100 km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs jauha paskaa.
Edellinen autoni oli 2017 MB E200d. Tankkauksen jälkeen tietokone näytti ajomatkaksi yli 1300km, mutta todellisuudessa se oli tankattava jo alle 1000km:n ajon jälkeen,
Keskimääräinen kulutus oli 5,8 l/100 km.Et ole oikea mersumies, koska sekoilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole oikea mersumies, koska sekoilet.
En olekaan mikään mersumies, mutta entinen mersun omistaja kyllä.
Yleensä mersuja ylistää ne, joilla ei ole koskaan mersua ollut ja toinen ryhmä on yli 10 vuotta vanhoilla mersuilla ajavat, jotka ovat viimeinkin saaneet sen muutaman tonnin mersunritsan hankittua.
- Anonyymi
On erittäin hyvä, että autolla pystyy ajamaan 1000 kilometriä ilman välitäydennyksiä. Jos vaikka sähkön- tai bensansaanti tyssää viikoksi jostain syystä, niin autossa riittää reserviä selviämään katkoksen yli. Tai jos tulee akuutti tarve ajaa toiselle puolelle Suomea mahdollisimman nopeasti vaikka vihollisen sotajoukkoja pakoon, niin silloin ei jäädä matkan varrelle pysähtelemään. Yleisesti ottaen mitä pidemmälle autolla pääsee pysähtymättä, sen huolettomammin sillä voi ajaa ilman mitään ylimääräisiä suunnitteluja, mikä tietää stressitöntä ja nautinnollista matkantekoa. Ja kun autolla sitten pysähdytään kuselle, paskalle tai kahville, niin voi valita paikan vapaasti eikä minkään laturin tai bensamaatin ehdoilla.
- Anonyymi
Kyllä tuo on oikein tarpeellista, etten sanoisi sen olevan jopa välttämätöntä.
Minunkin 60 elinvuoteni aikana noin on tapahtunut….-ei koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo on oikein tarpeellista, etten sanoisi sen olevan jopa välttämätöntä.
Minunkin 60 elinvuoteni aikana noin on tapahtunut….-ei koskaan.Ihminen on sitä vapaampi, mitä vähemmän hänellä on pakollisia rutiineja. Siksi sähköauto ei ole vapaan ihmisen auto sillä se sitoo liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on sitä vapaampi, mitä vähemmän hänellä on pakollisia rutiineja. Siksi sähköauto ei ole vapaan ihmisen auto sillä se sitoo liikaa.
Tutkimusten mukaan ihminen jolla ei ole rutiineja on onneton ja alkaa sättiä muita ihmisiä.
Miten Lataus ei kuitenkaan ole rutiini sen enempää kuin tankkaaminen.
Latausautolla ei tarvitse käydä tankaamassa. Riittää että kotona lataa.
Vain pienen pieni osa keskimääräisestä ajosuiritteesta vaatii lataamsita muualla kuin kotona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ihminen jolla ei ole rutiineja on onneton ja alkaa sättiä muita ihmisiä.
Miten Lataus ei kuitenkaan ole rutiini sen enempää kuin tankkaaminen.
Latausautolla ei tarvitse käydä tankaamassa. Riittää että kotona lataa.
Vain pienen pieni osa keskimääräisestä ajosuiritteesta vaatii lataamsita muualla kuin kotona.Läheskään kaikki eivät ole koti-ihmisiä latauksineen. Auta armias, ettei heitä ole kuin pieni vähemmistö. Akkuja lataava henkilö on kuin maaorja. Kodin nurkkaan naulittu hyypiö.
- Anonyymi
Aloittajan mainitsemaa autoa ei ole edes olemassa. Ainakaan, jos termit sää ja keli ymmärretään oikein.
- Anonyymi
Sähköauton ostajia vedetään linssiin oikein kunnolla. Missähän kulkee laillisuuden raja?
- Anonyymi
Riippuu kai odotuksista.
Sähkön hinta nyt klo 10 - 11 0,00 c/kWh
Eli ilta-ajelulle voi lähteä huvikseen ilmaisilla sähköillä.
Polttoaine on toki halpaa nyt. https://polttoaine.net/- Anonyymi
Suomen Valtio on velkaantunut ja velkaantuu edelleen pahasti. Näyttää siltä, että sähkön käytön verotusta on moninkertaistettava. Sähköautoilijoiden on siis vihdoin otettava vastuuta yhteiskunnassamme. Tukiaisten varassa ajeleminen loppuu. Ympäristöasioiden tuella ratsastaminen loppuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Valtio on velkaantunut ja velkaantuu edelleen pahasti. Näyttää siltä, että sähkön käytön verotusta on moninkertaistettava. Sähköautoilijoiden on siis vihdoin otettava vastuuta yhteiskunnassamme. Tukiaisten varassa ajeleminen loppuu. Ympäristöasioiden tuella ratsastaminen loppuu.
Eli laitetaan sähköllä talonsa lämmittävät kansalaiset todella ahtaalle ja ajetaan ulos taloistaan kun sähkölaskut lähtevät ulosottoon?
Päinvastoin polttoaineveroa pitäisi nostaa reilusti koska siitä syntyvä CO2 saastuttaa pahasti ilmakehää. Tuulivoimalla tai aurinkovoimalla puhtaasti ajavan sähköautoilijan pitäisi saada sähkönsä lähes verottomasti. Se ketä saastuttaa maksakoon siitä. - AnonyymiUUSI
Onhan se sähkö taas tänään keskimäärin ilmaista, kulut tulevat vain siirtomaksusta ja veroista.
- Anonyymi
Melkoinen rakko ketjun aloittajalla, 1100km yhdeltä istumalta?
- Anonyymi
Rakko saa määrätä, milloin se haluaa tyhjentyä, koska se on inhimillistä toimintaa. Auto ei saa määrätä lataamisen tai tankin täytön tarvettaan kuin korkeintaan 1100 km ajon jälkeen. Sellainen on ihmisen hyväksyttävissä mutta lataus tai täyttö saa kestää max, 5 minuuttia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakko saa määrätä, milloin se haluaa tyhjentyä, koska se on inhimillistä toimintaa. Auto ei saa määrätä lataamisen tai tankin täytön tarvettaan kuin korkeintaan 1100 km ajon jälkeen. Sellainen on ihmisen hyväksyttävissä mutta lataus tai täyttö saa kestää max, 5 minuuttia.
Kukaan ei aja 1000 km ilman kunnon taukoja ja jos tuollaista väittää ja uhoaa, niin on mitä suurin idiootti ja olisi vaaraksi liikenteelle.
- Anonyymi
Hauskoja nämä bensahöpöjen perustelut, että autolla pitää päästä yli 1000km ilman pysähdystä. Bensa-asemia on maa täynnä ja muissakin maissa todella tiheästi, eli tuo peruste ja logiikka kusee jo heidän omissa kirjoituksissaan.
😂- AnonyymiUUSI
Sähköautoilija ei osaa pysähtyä tauolle, jos auto ei vaadi lataamista. Sähköautoilijat ovat vajaatoimisen teknologian puolustuskyvyttömiä uhreja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoilija ei osaa pysähtyä tauolle, jos auto ei vaadi lataamista. Sähköautoilijat ovat vajaatoimisen teknologian puolustuskyvyttömiä uhreja
Tietenkin voi pysähtyä tauolle jos tuntuu siltä. Välillä ladataan ja välillä ei ladata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin voi pysähtyä tauolle jos tuntuu siltä. Välillä ladataan ja välillä ei ladata.
Latausahdistus on määräävä tekijä sähköautoilussa. Ahdistus kohoaa jo lyhyehköjen ajopätkien jälkeen sietämättömäksi ja on pakko pysähtyä lataamaan. Dieselajon rauhoittava leppoisuus ei kuulu sähköautoiluun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Latausahdistus on määräävä tekijä sähköautoilussa. Ahdistus kohoaa jo lyhyehköjen ajopätkien jälkeen sietämättömäksi ja on pakko pysähtyä lataamaan. Dieselajon rauhoittava leppoisuus ei kuulu sähköautoiluun.
Kannattaa hankkia kokemusta sähköautoilusta niin huomaa kuinka mukavaa ja miellyttävää se on. Siksi hyvin harva sähköautoilija on valmis vaihtamaan takaisin polttomoottoriin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa hankkia kokemusta sähköautoilusta niin huomaa kuinka mukavaa ja miellyttävää se on. Siksi hyvin harva sähköautoilija on valmis vaihtamaan takaisin polttomoottoriin.
Samoin. Läheskään kaikki eivät ole kokeneet nykyaikaisen dieselin miellyttävää ajomukavuutta. Kyllä ne sähköautot voittavat mukavuudessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Läheskään kaikki eivät ole kokeneet nykyaikaisen dieselin miellyttävää ajomukavuutta. Kyllä ne sähköautot voittavat mukavuudessa.
Ilmeisesti 2017 MB E200d ei ole nykyaikainen diesel, koska itse en sitä dieselin ronksotusta pitänyt miellyttävänä.
Tesla on huomattavasti mukavampi.
- AnonyymiUUSI
Homot ajavat sähköautoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149