Kysymys naisille!!!!

Anonyymi-ap

TIlanne on sellainen, että olen aika pahasti ihastunut erääseen nuorehkoon naiseen.
Olen tavannut hänet työnsä kautta neljään - viiteen kertaan; hän ammattihenkilönä ja minä asiakkaana.

Jo ensimmäisellä kerralla kävi "humaus" kun hän esitteli itsensä ja aloitimme keskustelun.
Toisella kerralla keskustelu ehkä hieman venähtikin - tunsin sykkeen kohonneen, kuumotuksen nousevan rintakehästäni kaulaani ylös ja käsieni lämpenevän hänen seistessään lähelläni.

Ensimmäisestä kohtaamisesta on jo yli vuosi - mutta en ole unohtanut häntä - jokin aika sitten näin hänet vähän kuin sattumalta uudelleen; juteltiin hetki ja tunsin koko kehoni lämpenevän tuon ihanan ihmisen läsnäolosta.

Tilanne on nyt se, että en tiedä hänestä muuta kuin hänen koko nimensä ja virkanimikkeensä - ja sen, että hän on piakkoin lähdössä kauas ulkomaille joksikin aikaa......

Tahtoisin kovasti jutella hänen kanssaan, siis tarkoitan että olisi mukavaa jutella joskus ajan kanssa, kiireettömästi, sillä hänestä saan ihmeellisiä viboja....
Hänkin aina kohdatessamme hymyilee, tulee lähemmäs ja kysyy "Moi, mitä kuuluu?"

KYSYMYS siis kuuluu, voinko kirjoittaa hänelle lyhyen kirjeen, jossa kertoisin, että olen nähnyt hänestä unia, ajatellut häntä jo yli vuoden silloin tällöin ja että olisi mukavaa jutella joskus pidempään?
Loppuun laittaisin yhteystietoni ja vinkin, että valinta on hänen, vastatako vai eikö?

Miten te naiset reagoisitte, jos saisitte työpostissanne käsin kirjoitetun kirjeen joltakulta, jonka olette tavanneet ja kenties huomanneet ko. henkilöstä hänen reagoivan läsnäoloonsa kenties poikkeuksellisella tavalla (punastumalla hiukan, hymyilemällä jne.)?

Siitä, mitä hän tunsi kun pariin otteeseen keskustelimme, en osaa sanoa mitään, enkä siitä, miten hän reagoi kun otin häntä kädestä keskustelun päätteeksi....
Sen jälkeen hän on aina kohdatessamme (käytävällä) pysähtynyt, astunut lähemmäs, hymyillyt ja jutellut hetken ("säädyllisen ajan verran").

Tuosta naisesta tulee jotakin ihmeellisiä tuntemuksia - en osaa selittää mitä.
Luulen, että jos saisin ottaa hänet syliini, saattaisin pyörtyä :).

En ole varma, mitä tämä on, mutta tuo nainen vetää minua puoleensa magneetin lailla ja ajattelen häntä päivittäin.
En kuitenkaan halua olla mikään hullu perässäroikkuja tai joku väkisin kylkeen tuppautuva ääliö.

Mitä mieltä naiset olette, onko ok kirjoittaa hänelle lyhyehkö kirje, jossa kerron, että haluaisin hänestä ystävän ja että olisi hienoa joskus jutella pidempään?

Miten itse reagoisitte "kirjeeseen tuntemattomalta"?

-Olenko ihastunut-

11

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä.

Hlvetin ahdistavia tuollaiset kirjeet. Ja viestit.

Jos on ihan pakko, kysy treffeille kasvotusten, juttelua jatkamaan. Siinä on helpompi kieltäytyä asiallisesti ja ystävällisesti.

xLiner

• Anonyymi

"TIlanne on sellainen, että olen aika pahasti ihastunut erääseen nuorehkoon naiseen.
      Olen tavannut hänet työnsä kautta neljään - viiteen kertaan; hän ammattihenkilönä ja minä asiakkaana."

Ensimmäinen virke kertoo jo pitkälle kaiken.

Nuorehko nainen... Ei nuoremmat kiinnostu vanhemmista.
      Työn kautta... eli palvelee sinua jossain...se mukava käyttäytyminen johtuu siitä työstä. Persläpi-asiakkaatkin pitää palvella mieluiten hymyillen. Ja tuskin on kehdannut jostain käden hipelöinnistä nostaa meteliä...

Loppu sisältö onkin pelkkää sinun omaa haaveilukuplaa.

Anna vaan olla se sähköposti ja voit jatkossakin ehkä nauttia hyvästä mukavasta palvelusta, mutta elä hiplaa, eläkä kuolaa.

• Anonyymi
      UUSI

Älä missään tapauksessa kirjoita. Se olisi vain noloa sinulle ja aiheuttaisi ahdistusta naisessa.

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

luöö'j'm Sommlom pm eöett'b' duä,'öö' hlso lp0iöim'll'rovooåaöe vipdessa soöö' åo'' somimlom eö'' vipsottaom

• UUSI

Seuraava luonnollinen juttu olisi pyytää tuota naista kahville. Älä kirjoita kirjettä. Hoida asia viilipytysti naamatusten.

Pyydä häntä asiallisesti kahville ja jos hän kieltäytyy, voit olla varma, ettei ihastumisen tunne ole molemminpuolinen. Jos hän suostuu, hän saattaa pitää silti sinua vain hyvänä tyyppinä. Sillä suostuminen ei tarkoita että hän automaattisesti olisi ihastunut.

Äläkä mene tunnustamaan ihastustasi heti kättelyssä. Itsevarmoin elkein pyydät vain kahville. Asiallisesti ja kohteliaasti.

• UUSI

Siskopa se ajattelee taas tismalleen samoin kuin minäkin asiasta ajattelen. Ja tuo lopun "itsevarmoin elkein" on piste iin päällä 👍

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään kirjettä. Kysyt vaan onko sillä mitä tekemistä töiden jälkeen tai viikonloppuna ja haluaisko hän tavata sinua terassilla / kahvilla / kuntosalilla / messuilla / kauppareissulla esim. Voit pyytää että auttais valitsemaan sulle toimivan jonkun laitteen tms. tai katsomaan seuraksi tapetteja, kesäkukkia tai hillomunkkeja. Kyl se siitä :)

• Anonyymi
      UUSI

Mua ei ahdistaisi yhtään jos mun kaivattu laittaisi kirjeen..
      Mutta joo.. Joitain voi ahdistaa jos ei ole niin toivottua.

• Anonyymi
      UUSI

minä katson erästä puuta mänty siis voi kaatua niin palomestaeien pitäisi katkaista tuota kaatuu talojen päällekin tuo seuraavassa hurikaanissa

• Anonyymi
      UUSI

oletko kikkelitön KEijo vai TYyhmä kuin Timo?

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos palstan naisoletetuille hyvistä vastauksista!!

Aloittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe