Nerone onkin juuri sopiva italopaikka Berlusconille. Salmonellaa jne....
Nerone ja Berlusconi
6
1721
Vastaukset
- Neronessa käynyt
Nerone on ollut ihan hyvä ravintola, tuntunut melko aidosti italialaiselta. Pitäjät ainakin puhuvat keskenään italiaa. Suosittukin se on ollut, koska pöydät ovat aina täynnä ja henkilökunnalla on kiire. En olisi arvannut että siellä on tällaisia puutteita. Ravintola on saanut monta huomautusta aiemmin eikä ole niistä piitannut. On oikein että se on nyt suljettu. Enpä taida mahdollisen avaamisen jälkeenkään enää Neronen asiakkaisiin lukeutua.
- Spawn
Päivälehdille ja tyhmille ihmisille kiitos siitä että yksi menestyksekkäimmistä pikkuravintoloista on menettänyt asiakkaansa!! Iltasanomissa julkaistiin pari päivää salmonella juorun jälkeen että SE EI PIDÄ PAIKKAANSA,ETTÄ SIELTÄ OLISI SALMONELLAA LÖYTYNYT!! Tunnen paikan omistajan ja olen syvästi surullinen hänen puolestaan, ELÄMÄN TYÖ PILALLA!!!! Berlusconi voi painua mun puolesta vaikka HELVETTIIN, mut se ei liity Neronen tapaukseen millään lailla! Ainut asia mikä siellä ei toiminut kunnolla ja on nyt korjattu on kylmälaite. Toivon koko sydämestä että sen paikan asiakkaat palaisivat, sillä ruoka on hyvää ja varmasti puhdasta!
- Pave13
Ravintola Nerone on Helsingin paras ravintola. Olen ollut vakiasiakas ystäväpiirini kanssa jo vuosia ja tulen olemaan myös jatkossa. Todella törkeää, että nämä kaksi salmonella asiakasta nostivat tälläisen kohun, vaikka olivatkin saaneet salmonellan jostain muualta!!!!
- Spawn
Pave13 kirjoitti:
Ravintola Nerone on Helsingin paras ravintola. Olen ollut vakiasiakas ystäväpiirini kanssa jo vuosia ja tulen olemaan myös jatkossa. Todella törkeää, että nämä kaksi salmonella asiakasta nostivat tälläisen kohun, vaikka olivatkin saaneet salmonellan jostain muualta!!!!
Niinpä mut minkäs sitä enää voi tehdä. Ei voi muuta kuin toivoa ihmisten palaavan takaisin hyvän ravintolan asiakkaiksi. Olen itse menossa perheeni kanssa perjantai iltana syömään Neroneen. Saas nähdä onko omistajan ilme edes vähän pirteämpi kuin viimeksi
- ei niin
Pave13 kirjoitti:
niin se on todella torkeetta etta nama kaksi asiakasta muka olisivat saaneet tartunnan neronesta. Itseeni ei ainakaan vaikkuttanut tuo tapaus silla kayn joka paiva lounastamassa Neronessa.
- aaa...
Pave13 kirjoitti:
Ravintola Neronen ruoka on myös mielestäni todella hyvää. Suosittelen sitä kaikille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400