Nerone onkin juuri sopiva italopaikka Berlusconille. Salmonellaa jne....
Nerone ja Berlusconi
6
1711
Vastaukset
- Neronessa käynyt
Nerone on ollut ihan hyvä ravintola, tuntunut melko aidosti italialaiselta. Pitäjät ainakin puhuvat keskenään italiaa. Suosittukin se on ollut, koska pöydät ovat aina täynnä ja henkilökunnalla on kiire. En olisi arvannut että siellä on tällaisia puutteita. Ravintola on saanut monta huomautusta aiemmin eikä ole niistä piitannut. On oikein että se on nyt suljettu. Enpä taida mahdollisen avaamisen jälkeenkään enää Neronen asiakkaisiin lukeutua.
- Spawn
Päivälehdille ja tyhmille ihmisille kiitos siitä että yksi menestyksekkäimmistä pikkuravintoloista on menettänyt asiakkaansa!! Iltasanomissa julkaistiin pari päivää salmonella juorun jälkeen että SE EI PIDÄ PAIKKAANSA,ETTÄ SIELTÄ OLISI SALMONELLAA LÖYTYNYT!! Tunnen paikan omistajan ja olen syvästi surullinen hänen puolestaan, ELÄMÄN TYÖ PILALLA!!!! Berlusconi voi painua mun puolesta vaikka HELVETTIIN, mut se ei liity Neronen tapaukseen millään lailla! Ainut asia mikä siellä ei toiminut kunnolla ja on nyt korjattu on kylmälaite. Toivon koko sydämestä että sen paikan asiakkaat palaisivat, sillä ruoka on hyvää ja varmasti puhdasta!
- Pave13
Ravintola Nerone on Helsingin paras ravintola. Olen ollut vakiasiakas ystäväpiirini kanssa jo vuosia ja tulen olemaan myös jatkossa. Todella törkeää, että nämä kaksi salmonella asiakasta nostivat tälläisen kohun, vaikka olivatkin saaneet salmonellan jostain muualta!!!!
- Spawn
Pave13 kirjoitti:
Ravintola Nerone on Helsingin paras ravintola. Olen ollut vakiasiakas ystäväpiirini kanssa jo vuosia ja tulen olemaan myös jatkossa. Todella törkeää, että nämä kaksi salmonella asiakasta nostivat tälläisen kohun, vaikka olivatkin saaneet salmonellan jostain muualta!!!!
Niinpä mut minkäs sitä enää voi tehdä. Ei voi muuta kuin toivoa ihmisten palaavan takaisin hyvän ravintolan asiakkaiksi. Olen itse menossa perheeni kanssa perjantai iltana syömään Neroneen. Saas nähdä onko omistajan ilme edes vähän pirteämpi kuin viimeksi
- ei niin
Pave13 kirjoitti:
niin se on todella torkeetta etta nama kaksi asiakasta muka olisivat saaneet tartunnan neronesta. Itseeni ei ainakaan vaikkuttanut tuo tapaus silla kayn joka paiva lounastamassa Neronessa.
- aaa...
Pave13 kirjoitti:
Ravintola Neronen ruoka on myös mielestäni todella hyvää. Suosittelen sitä kaikille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799