Mitä kuntosalia ehdottaisitte nuorelle miehen alulle? Hiukan on kuntoilua harrastanut ja lahjaksi olisi sali kortti hankinnassa mutta minne?
Hyvä kuntosali ?
11
171
Vastaukset
- Anonyymi
oliko revontulessa joku bagdadsali?
- Anonyymi
Pisto on hyvä sali, mutta myös
Kansan Pubissa kunto nousee.
- Anonyymi
hyppä kemijokeen
- Anonyymi
Kävin talvella monta kertaa
Nyt liian lämmintä
- Anonyymi
otat lihavan akan siinä kunto nousee ko joudut ottaan 3 työpikkaa et saat sille tarpeeksi ruokaa..yms.
- Anonyymi
sille ei pirkka tuotteet käy eikä digestivikeksit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sille ei pirkka tuotteet käy eikä digestivikeksit..
wc-pönttöki täytyy olla terästä.
- Anonyymi
saatna sekö könyää päälle olet hukas elä tee sitä ,,ole päällä ja olat kuin tuturilla jalat ko se aukasee sinne uppoot puoleksi senku vatvot minkä kerkee elä huku sinne
- Anonyymi
js takkoo päi meinaa varo jos pierasee oot märkä räiskä esinässä ja taju pois.
- Anonyymi
revi se kortti heti ja laita poika. baariin sielä saa pilluu ei se muuta tarvi saatnan pösilö.
- Anonyymi
hiukan kuntoilua saatna ookaos kantanut sen emnnen tullen kouluun 18vuotiaaksi asti oopa pösilö hiukan pösilö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703