Jos tähdet valaisisivat kuten aurinko olisi koko taivaan kansi aina kirkkaasti valaistu.
Tämä on faktaa. Ja tästä pääseekin siihen faktaan että Aurinko ei voi silloin olla tähti.
Aurinko on keinotekoinen fuusiolamppu.
Tähdet eivät valaise
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinä hallusinoit, joten olet köyhän miehen koti-AI.
- Anonyymi
Hah. Tiesin että ei kauaa mene niin tietämätön tulee paikalle horisemaan omiaan kun ei osaa tieteellisesti mitään selittää.
- Anonyymi
Faktoja vaille tosi.
- Anonyymi
"Valaistusvoimakkuus pienenee etäisyyden kasvaessa. Kun etäisyys kaksinkertaistuu, valaistusvoimakkuus pienenee neljäsosaan."
Terveisin: Google- haku
Toisaalta, taivas onkin täynnä valoa (mm. taustasäteily), joka kaikki ei ihmisen silmällä erotu. Erikoisvälineillä erottuu. Silmä reagoi vain hyvin kapeaan valoalueeseen. - Anonyymi
Trolli tuo on. Ei kukaan luku-ja kirjoitustaitoinen voi olla noin tietämätön.
- Anonyymi
Ei se mikään fuusiolamppu ole, ihan selvästi sielä pärettä poltetaan ja tontut välillä sen päreen vaihtaa!!!
- Anonyymi
Vai olisiko ne ihan AurinkoKakkiaisia!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830