Tähdet eivät valaise

Anonyymi-ap

Jos tähdet valaisisivat kuten aurinko olisi koko taivaan kansi aina kirkkaasti valaistu.
Tämä on faktaa. Ja tästä pääseekin siihen faktaan että Aurinko ei voi silloin olla tähti.

Aurinko on keinotekoinen fuusiolamppu.

8

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sinä hallusinoit, joten olet köyhän miehen koti-AI.

• Anonyymi

Hah. Tiesin että ei kauaa mene niin tietämätön tulee paikalle horisemaan omiaan kun ei osaa tieteellisesti mitään selittää.

• Anonyymi

Faktoja vaille tosi.

• Anonyymi

"Valaistusvoimakkuus pienenee etäisyyden kasvaessa. Kun etäisyys kaksinkertaistuu, valaistusvoimakkuus pienenee neljäsosaan."
      Terveisin: Google- haku

Toisaalta, taivas onkin täynnä valoa (mm. taustasäteily), joka kaikki ei ihmisen silmällä erotu. Erikoisvälineillä erottuu. Silmä reagoi vain hyvin kapeaan valoalueeseen.

• Anonyymi

Trolli tuo on. Ei kukaan luku-ja kirjoitustaitoinen voi olla noin tietämätön.

• Anonyymi

Ei se mikään fuusiolamppu ole, ihan selvästi sielä pärettä poltetaan ja tontut välillä sen päreen vaihtaa!!!

• Anonyymi

Vai olisiko ne ihan AurinkoKakkiaisia!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe