Toisilleen tuntemattomat täällä kirjoittelevat

Toivoen huomiota haamuna. Ainoa asia mitä toisesta aistein saamme tietää on heidän osaavan kirjoittaa jotenkuten. Ei kauhean kiinnostavaa.

Sitten on se pieniosa, joka hakee vertaistukea tai yrittää etsiä rakentavaa keskustelua saamalla vain tyhjää vastineeksi.

Suosituin näyttäisi olevan tunteiden ilmaisu toiselle toivoen heidän huomaavan vaikka oikeasti järjellä tietävät huutavan pimeään metsään.

13

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä ole huomannut täällä juuri lemmen leiskuvan. Aika vähän on syntynyt palstapareja, vaikka heitäkin on. Mitäköhän Mikkojuhanille kuuluu? Hänhän taisi olla viimeisin, joka löysi rakkauden. Mutta sitä en tiedä syntyikö se palstalla.

• Mielestäni ensin pitäisi syntyä rakentavaa keskustelua ennen kuin voisi muodostua pareja.

Näen usein omista poterosta huutelua ja vastakkainasettelua, en niinkään tahtoa kulkea toista vastaan.

Siitä omasta mielestä oikeaa mielipidettä painotetaan ilman yritystä ymmärtää toisen mielipidettä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Mielestäni ensin pitäisi syntyä rakentavaa keskustelua ennen kuin voisi muodostua pareja.

Näen usein omista poterosta huutelua ja vastakkainasettelua, en niinkään tahtoa kulkea toista vastaan.

Siitä omasta mielestä oikeaa mielipidettä painotetaan ilman yritystä ymmärtää toisen mielipidettä.

Totta. Epämääräistä huutelua. Ei siinä paljon pareja synny :D

• Palstakamu kirjoitti:

Totta. Epämääräistä huutelua. Ei siinä paljon pareja synny :D

Alitajuntani näköjään kopioi Pirpanan lähettämän, jostain typerästä syystä poistetun viestin.

• Ihminen on monesti riippuvainen kommunikoinnista kanssaihmisten kanssa. Elämässä toiset meistä vain ovat suositumpia kuin toiset, osaavat ehkä kommunikoida paremmin tai tuntevat toisensa muuallakin. ☺️

• Anonyymi

Anteeksi, saanko tiedustella, että mikä näissä massapostaajamiehen profiileissa kiehtoo tai herättää voimakkaita tunteita?

• Anonyymi

Tai lähinnä siinä, että targetoi jotain sen tiettyä profiilia kerrallaan täysin ymmärrystä vailla mikä susi se oli esim🥱

• Anonyymi

Juup, monoloogisuutta ja liikettä ilman päämäärää. Joko valuu tai sitten roiskuu 😁

• Anonyymi

Niin, tiedä sitten syitä. Itse yritän vähän harrastaa sosialisoimista näin keskustellen, kun en erityisemmin ehdi enkä edes halua kuosta ihmisissä irl. Mulla on kotona aikalailla kaikki mitä tarvitsen, vain virkistävät näkökulmat joskus puuttuu. Mä kun en välttämättä tykkää ummehtua yhdenlaiseen näkökulmaan. Välillä tekee hyvää päivittää käsityksiään maailmasta ja kyllä ihmisistäkin, vaikka harvassa ne mieltä ja käsityksiä muuttavat ihmiset ovatkin.

Liian samaa massaa monesti vielä epäkohdissa, joissa pitäisi kyetä ajattelemaan avarammin.

Jasu

• Anonyymi

niin metsä vastaa kuin sinne karjuu, huutaa kaiku vastaa

• Useimmiten saa huutaa yksinään eikä edes kaiku vastaa yhtään mitään. Onneksi ei aina näin kuitenkaan.

• Anonyymi

Minulla ei ole edes housuja jalassa, kun täällä kirjoitan, apua, jos joku pakstalainen sattus näkeen.

• Pitääkin vaatia live-kuva aina viestin lähettäjästä viestin lähettämis hetkellä.
        Turvallisuuden vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5153
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3765
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2719
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1298
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      281
      1267
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1029
    Aihe