....mutta hallitus paukuttelee henkseleitään ikiomassa todellisuudessaan.
Jo kauan on näyttänyt siltä, että maan hallitus elää eri todellisuudessa kuin kansa.
Hallitus on sairastunut ylimielisyyden tautiin. Pääministeri laskettelee valheita, valtiovarainministeri haukkuu oppositiota ja kansaa, sosiaali- ja terveysministeri vetäytyy vastuustaan syyttämällä hyvinvointialueita ja hallituspuolueiden kansanedustajat räkyttävät sosiaalisessa mediassa syytöksiä joka suuntaan. Kukaan ei näe vikaa omassa toiminnassaan.
https://www.itasuomalainen.fi/uutiset--politiikka/kolumni-hallitus-ja-todellisuus-6.93.8446.e7c2855e87
Kohta puolet kansasta pystyy ostamaan vain punalaputettua leipää,
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän se on,kun porvarihallitus on päättämässä maamme asioista.
Eikö tosiaankaan tuohon saada loppua??- Anonyymi
Kyllä saa, jos kansalaiset niin haluaa. Seuraavissa eduskuntavaaleissa viimeistään.
- Anonyymi
Minä äänestän aina SDP
SDP työläisten asialla,jos,et ole monimiljonääri olet työläinen
Jos käyt joka päivä ansiotöissä tai olet työtön , eläkeläinen sairas , - Anonyymi
Viimeksi oli demarit Sanna Marinin johtamina eduskunnassa. Velkaa otettiin ja jaettiin se ulkomaille ,sama peli kuin nytkin,ettekö muista ? Mikä oli silloin paremmin? Ja kaikki tämä lähti siitä aamupala kohusta. Hah hah haa.
- Anonyymi
Kaikki oli paremmin hallituksen käsi ei ollut köyhän työläisen taskussa kokoajan
Siis kaikki on työläisiä jotka käyvät joka päivä töissä,elääkseen
Moni miljonäärit erikseen on rikkaita aitoja kokkareita
Lama on ja pysyy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881