Ketsupin hoito

Anonyymi-ap

Taas kerran IS:n sivulla:
"Et kai tee ketsupille näin? Säilyy parhaiten oikeassa paikassa"
Niin, ketsuppi pullon kyljessähän se kerrotaan missä pitää säilyttää.

Miten tyhmiä toimittajat oikeastaan ovat, aina ja aina uudelleen nämä jutut, ja monia vastaavia. Kovaa on taistelu koko ajan vähenevistä asiakkaista, aivan kepulikonsteilla on väännettävä mainosta josko joku tulisi tilaajaksi.
Samoin tekee esim. Hesari. En ole koskaan tilannut IS, muistelen että kioskilta ostin yhden 80-luvulla kun oli juttu oman yrityksen avajaisista. Muutaman Hesarin ostin opiskelun loputtua töiden vuoksi, pomo sanoi lehtiyhtiössä sihteerilleen että peru loput haastattelut (eka mihin hain), sen jälkeen en ole lehtiä tarvinnut siihenkään.
Onneksi en tiennyt silloin että toimittajien on oltava tyhmiä. Eikä, vitsi, lehti ja lehti oli muu kuin Sanoma. Kun tulivat nettiin lehdet, olen seurannut ilmaiseksi muutamia silloin tällöin, Hesaria en.
Ilmeisesti siellä on muitakin tyhmiä kuin toimittajat, tänään kaupan käytävällä nuori mies kysyi haluanko Hesarin ilmaiseksi. Sanoin että en. 10 min. kuluttua kuljin toiseen suuntaan, sama ihminen kysyi taas samaa asiaa.
Lisään vielä että en, en lue myöskään muita päivälehtiä, en edes tiedä mitä niitä nykyisin on, koulusta jäi lähes kaikki muistiin, liekö vielä olemassa. Nyt tiedän Aku Ankan, no sekin oli vitsi, jo on vitsikäs mies.
Pitää vielä lisätä vähän, olin alle kouluikäinen, sisko muutti töihin toiselle paikkakunnalle ja lupasi tilata minulle Aku Ankan, minä opettelin sitten lukemaan, osasin lukea kouluun mennessä. Oli siellä toinenkin joka osasi, opettajan tyttö. Olin häneen ihastunut koko ajan keskikoulunkin loppuun asti, vieläkin harmittaa että en saanut sanotuksi hänelle. Hän aina kun näki minut, avasi silmänsä hyvin suuriksi, oli kuulemma tervehdys jota ei muut huomaa. Hänellä oli niin suuret silmät että kaikki huomasi kun ne sitten oli entistä suuremmat. Minä luulin että hänkin tykkää minusta, mutta en voinut kysyä.

1

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyttikö suurisilmäinen mulkoilija silmälaseja tai piilolinssejä? Ehkä se silmien muljauttelu johtui jostain muusta kuin sinusta. Joskus vuosikymmeniä sitten kun olin koulupoikanen vielä niin eräs opettajatar aukoi silmiään kuvailemallasi tavalla, ei kylläkään minua katsellessa vaan jotain niitä koepapereita tai muita joita opettajien pitää katsella. Siihen aikaan paperimonisteet haisi omituiselle ja monisteiden jälki oli sinertävää ja usein ei tekstistä saanut kunnolla selvää, tekniikka ei ollut vielä tuolla saralla kovin kehittynyttä tai koululla oli vain huono kopiokone. Mitähän merkkiä ollut silloin 1970-luvulla enimmäkseen vai olivatko jopa käsikäyttöisiä, ei ainakaan kalkkeria kuten kirjoituskoneissa joita käytettiin sitten oppilaitoksissa vaikka tietokoneitakin oli mutta kirjoituskone oli käytännöllisempi. Opettajilla oli autoina Volvoa, Saabia jollakin Fiat, kenelläkään ei ollut itäautoa, ehkä neukkulaa ei ihailtukaan niin paljoa opettajapiireissä vaikka välillä saa sen vaikutelman. Mersua eikä amerikkalaisia autoja ollut kenelläkään opettajalla, edes rehtoreilla. Naispuolisen linja-auton kuljettajan näin ensimmäisen kerran 1980-luvun alussa. Se oli aika harvinaista vielä tuolloin vaikken syrjäkylällä asunut vaan isohkon kaupungin lähellä, niin lähellä että olisin polkupyörällä päässyt käymään siellä ja kävinkin, silloin oli aika vaarallista liikkua tienpientareillakin, autoilijat olivat välinpitämättömämpiä, pikkulapsia kuolikin paljon liikenteessä, onneksi en kaupungissa asunut ja kevyen liikenteen väyliä oli jo rakennettu muutamia kilometrejä omaan asuinkuntaani. Alikulkutunneleissa ei ollut ainuttakaan graffitia eikä muitakaan töherryksiä muuallakaan, ne tulivat vasta 90-luvulla ja ovat nyt varsinainen vitsaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe