Minkälaisia juhannussuunnitelmia teillä on?
Kahden viikon päästä on juhannus
50
410
Vastaukset
Meen mökille. Eli ajan pitkän viikonlopun nurmikkoa ja karsin risukkoa, saatanpa kaataa jonkun puunkin, niin lehtolämpäre saa hiukan enemmän valoa aluskasvillisuudelle ja tammet sekä pähkinät pystyvät kasvamaan paremmin. Siinä sitä sielu lepää ja saa ihmetellä lintujen sekä oravien sähellystä puustossa.
- Anonyymi
Mä meen taloon, jossa mun isä joskus asui. Se on tavallaan kesämökki nykyään, itse vain olen 2-3 kertaa vuodessa siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Mä meen taloon, jossa mun isä joskus asui. Se on tavallaan kesämökki nykyään, itse vain olen 2-3 kertaa vuodessa siellä.
Kuulostaa aika seesteiseltä, ehkä tavallaan aika henkiseltäkin. Kunhan se on jotain, mikä omaan juhannukseen nyt sopii, jotain mistä saa juhannuksen rauhan, niin se on hyvä.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kuulostaa aika seesteiseltä, ehkä tavallaan aika henkiseltäkin. Kunhan se on jotain, mikä omaan juhannukseen nyt sopii, jotain mistä saa juhannuksen rauhan, niin se on hyvä.
Kyllä siellä on yleensä rauhallista. Junia siellä kyllä kulkee.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on yleensä rauhallista. Junia siellä kyllä kulkee.
No juniin kyllä tottuu, oikeastaan se raiteiden kalahtelu ja nirskahtelu on aika rentouttavaa kun hyväksyy sen, että se kuuluu siihen ympäristöön.
- Anonyymi
No juniin kyllä tottuu, oikeastaan se raiteiden kalahtelu ja nirskahtelu on aika rentouttavaa kun hyväksyy sen, että se kuuluu siihen ympäristöön.
Siinä talossa oli joskus myös kauppa ja posti ja siinä kylässä on ollut pankki ja myös saha.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä talossa oli joskus myös kauppa ja posti ja siinä kylässä on ollut pankki ja myös saha.
Kuulostaa kivalta talolta, ei varmaan ole ihan tavanomainen rakennus 🤗
- Anonyymi
Kyllä se nykyään on.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nykyään on.
No ainakin on värikäs historia, se on aika paljon se, vaikka vain muistoissa.
- Anonyymi
Pankki ja Saha olivat erillisiä, mutta kauppa ja posti olivat siinä talossa.
- Anonyymi
Kyllä silloin tulee juotua myös viiniä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä silloin tulee juotua myös viiniä.
No ei se pahastakaan ole, ehkä hiukan määristä riippuen 😂
- Anonyymi
Pitäis varmaan mullata potut.
- Anonyymi
Ei ole mitään suunnitelmia. Varmaan vietän kuten muutkin päivät. 🙂
Vuoden päästä saatan viettää pienesti 50 synttäreitäni.
Jasu- Anonyymi
Toi tasokeskustelu, sen varmaan voi jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksanut edes avata sitä ketjua. Joten joo, jätin sen tällä kertaa ihan huomiotta. 🙂👍
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksanut edes avata sitä ketjua. Joten joo, jätin sen tällä kertaa ihan huomiotta. 🙂👍
JasuEhkä minäkin yritän.
Pienesti? Eli juokset juhannustaikojen lumossa alastomana pitkin naapurien ruispeltoja kukkaseppele päässäsi, hihkut isoon ääneen elämän riemusta ja kesän yöttömästä yöstä auringonnousuun saakka 😂
- Anonyymi
Pienesti? Eli juokset juhannustaikojen lumossa alastomana pitkin naapurien ruispeltoja kukkaseppele päässäsi, hihkut isoon ääneen elämän riemusta ja kesän yöttömästä yöstä auringonnousuun saakka 😂
Ööö, en taida kehdata alasti, muuten voisin kyllä. 😅
Taidan laulaa vaan ensi vuonna, oon viisikymppinen, oon viisikymppinen takana on luja putki palsta vuosien. 😛
Ihmiset on ikäviä, kun eivät aina usko ikääni vaan vähättelevät, ihan kun olisin joku kolmekymppinen nuori. 😐
Kait minä olen niin lapsekas. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minäkin yritän.
Joo, jotkut ketjut tietää jo otsikosta muuttuvan heti jankuttamiseksi ja pessimistisiksi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jotkut ketjut tietää jo otsikosta muuttuvan heti jankuttamiseksi ja pessimistisiksi.
JasuJos ei kommentoi mitään, voi olla, että keskustelu poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kommentoi mitään, voi olla, että keskustelu poistuu.
Tai siis loppuu.
Anonyymi kirjoitti:
Ööö, en taida kehdata alasti, muuten voisin kyllä. 😅
Taidan laulaa vaan ensi vuonna, oon viisikymppinen, oon viisikymppinen takana on luja putki palsta vuosien. 😛
Ihmiset on ikäviä, kun eivät aina usko ikääni vaan vähättelevät, ihan kun olisin joku kolmekymppinen nuori. 😐
Kait minä olen niin lapsekas. 😅
Jasu50... Mitä väliä enää, jos vähän Aatamin tai Eevan asussa ruispelloissa juoksentelee, häpeä on junnuja varten 😁
Luja putki pasltavuosien osuu kyllä nappiin sun kohdalla jos kellään 😉
Mulla on hiukan samaa vikaa, ikää ei aina uskota, vaikka mun mielestä naamasta näkyy omat ja kaverin kilometrit. Mutta kai se on se miten toimii, käyttäytyy, on aina pilkettä silmäkulmassa, huononakin päivänä. Ehkä, paha itte mennä ittestään sanomaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa oot, 35v taas messuaa siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa oot, 35v taas messuaa siellä
Mä en messua siellä ja musta on kiellettyä puhua!
- Anonyymi
50... Mitä väliä enää, jos vähän Aatamin tai Eevan asussa ruispelloissa juoksentelee, häpeä on junnuja varten 😁
Luja putki pasltavuosien osuu kyllä nappiin sun kohdalla jos kellään 😉
Mulla on hiukan samaa vikaa, ikää ei aina uskota, vaikka mun mielestä naamasta näkyy omat ja kaverin kilometrit. Mutta kai se on se miten toimii, käyttäytyy, on aina pilkettä silmäkulmassa, huononakin päivänä. Ehkä, paha itte mennä ittestään sanomaan.En mää kehtaa kuitenkaan. Alastomuuteni suhteen oon aika tarkka kelle viuhahdan. 🙂
Juu, varmaan se olemus on se miksi helposti oletetaan olevan nuorempi mitä oikeasti onkaan. Monesti kuulee, etten vaikuta ikäiseltäni. En sitten tiedä millainen mun ikäisen muka pitäisi olla, kun mulla ei itselläni ole kellekkään ennakkoon mitään odotuksia samallalailla. Kukin on persoonansa summa kaiken ikäisenä.
Täytyy lähtee kohta ajelee Hämeenlinnaan. 😅
Joten en hetkeen inise täällä taas.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mää kehtaa kuitenkaan. Alastomuuteni suhteen oon aika tarkka kelle viuhahdan. 🙂
Juu, varmaan se olemus on se miksi helposti oletetaan olevan nuorempi mitä oikeasti onkaan. Monesti kuulee, etten vaikuta ikäiseltäni. En sitten tiedä millainen mun ikäisen muka pitäisi olla, kun mulla ei itselläni ole kellekkään ennakkoon mitään odotuksia samallalailla. Kukin on persoonansa summa kaiken ikäisenä.
Täytyy lähtee kohta ajelee Hämeenlinnaan. 😅
Joten en hetkeen inise täällä taas.
JasuOnko sinulla eri hahmoja larppaava äijä joku olennainen syy merkitä näitä paikkakuntaspesifejä tietoja tänne? Joskus juonsit tämän jasuhahmon olevan Lahdesta. Ja taas ylläri joku perheenäiti🥱
- Anonyymi
Vietän sen yksin laiturilla istuen paidan kauluksen kastuessa kyyneliin koska kukaan ei pidä minusta.
- Anonyymi
Tuttu tunne, vaikkei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Juhannus, sen jälkeen kesä kääntyy syksyyn.....
Punaista vadelmalimonaadia ja vaaleanpunainen berliinin munkki.
No, eipä tule juhannusta vietettyä, varmaan istun kotona pelaamassa tietokoneella/pelikonsolilla.
Heinäpellon laidalle bongaamaan, jos olis neitokaisia yökastetta hakemassa ja sit kimppuun, kuin sika limppuun... - Anonyymi
Parempi keskittyä mukavampiin asioihin kuin Suomi24.
- Anonyymi
Ajattelin mennä mökille. Grillissä poltetaan sitten makkarat, poltetaan puolet pihasta kokolla, riidellään vaimon kanssa ja lopuksi heitetään kalastus vehkeet järveen.
- AnonyymiUUSI
Unohdit, että lopuksi hukutaan järveen, kuten juhannuksena on tapana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit, että lopuksi hukutaan järveen, kuten juhannuksena on tapana.
Sellaista ei saa tapahtua enää, aikoinaan telkkarissa oli niitä varoituksia juhannuksen viettoon ja alkoholiin liittyen! Kesään kai yleensäkin kun vesillä ollaan.
- Anonyymi
Pysyn kotona ja lämmitän mikrossa makkaraa ja vastaavaa kuten yleensäkin.
Terveisin 51 vuotias mies - Anonyymi
Tanssimaan. Jossain vaiheessa syön savukalapizzan. Jokavuotinen perinne.
- Anonyymi
Ryyppää niin hemmetisti jos on rahaa, mut jos ei ole rahaa niin vejän kätee
- Anonyymi
Tuskin mitään erikoista
- Anonyymi
Eip mittää. Olen töissä.
- AnonyymiUUSI
mutta niin... kannattaa hommata joku oma tuuletinkin jos jos oikein tukahduttavan kuumaa on
ei ole kalliita joku pyölriväkin malli ja eri ehoilla oleva Ihan perinteistä mökillä oloa. En ole vielä varma ovatko lapset isällään vai minun kanssa. Mökille on päästävä, vaikka sataisi lunta ja vaikka tulisi uusi jääkausi, joka veisi vesi kielellä odottamamme piirakkaraparperit penkistä. 😝
- AnonyymiUUSI
kokeile löytää jostain kaupasata tuollainen pyöriväkin jos haluat pyörittää ryykwrubhyrru uga´gab gaysjajub,,,, viu ikka oaujiukkaabjub aw hia wr otlwurö'¨
- AnonyymiUUSI
Tällä kertaa on juhannussuunnitelmat vielä täysin auki. Lähden ehkä sukuloimaan, ehkä menen ystävän luo, ehkä karkaan itsekseni jonnekin ihanalle rannalle ja vietän juhannuksen omassa seurassa kesälukemisen kanssa tai ehkä istun kotona teinivahtina. Liian paljon nyt avonaisia asioita, että voisi tietää tuollaista.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Helppoa, järjestän jotain rakkailleni joita en tule näkemään Juhannuksen jälkeen kolmeen viikkoon. Normaalia, mutta elämä on.
AV - AnonyymiUUSI
mökkeily juttuja varmaan keksit jotain sellaista hauskaa ehkä jopa onkimaan pieniä tiikwrihaitakin j souteleemaan jotain
- AnonyymiUUSI
missä maassa sä meinaat juhlia juhannusta..
- AnonyymiUUSI
Ei minkäänlaisia.
- AnonyymiUUSI
itselläni aika teknisiä harrateita olisi....mutta soutuveneellä onkiminen pieniä tiikerihaita eli ahveniakin hauskakin harraste voi olla
- AnonyymiUUSI
niin ihan hauskaakin hommaa souswlla hilaisesti ja onkia hieman vauva-tiikerihaita
- AnonyymiUUSI
mutta täällä tummui nlyt kyllä sää niin että voi tulla salamoitakin kohra raivaalta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750