Pidätkö itsestäsi suosittuna palstahahmona?

Anonyymi-ap

Niin, paistatteletko mielelläsi parrasvaloissa vai riittääkö sulle hehkulamppu?

50

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

uv valo 👀

• Anonyymi

Näkijät näkee

• Anonyymi

Ladattava otsalamppu valaisee tienooni.

• Anonyymi

Hehkulamput on kiellettyjä!

• Anonyymi

On jotain kasvorasvaa, mikä saa naaman hehkumaan. Onkohan se tummelia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jotain kasvorasvaa, mikä saa naaman hehkumaan. Onkohan se tummelia?

Että näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että näin.

Palstasedän kosmetiikkavinkit kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän kosmetiikkavinkit kiinnostaa?

9:47
        Ja sinä vanhus jaksat kiusata.

• Jaa'a. Kukahan täällä nyt olisi suoranaisesti suosittu palstahahmo... Pikemminkin vaikuttaa siltä, että kaikki hahmot saavat aika reilusti vinoilua ja kuraa niskaansa, niin onko se sitten suositun merkki vaiko vain normi, näkyvyyden haitta?

Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama olenko palstalla parrasvloissa, hehkulampun hellässä valossa vai kynttilän vienossa kajossa. Tämä on vain yksi paikka olla näkyvä tai näkymätön, valon määrällä ei ole varsinaisesti merkitystä, kunhan saa olla omanlaisensa.

• Sinähän olet suosittu kuin poromies lapissa :D

• pujotteIija kirjoitti:

Sinähän olet suosittu kuin poromies lapissa :D

Pitänee jättää poronsarviuute pois aamukahvista 🤔😂

• Anonyymi

Aktiivi aikana olin. Touhotukseni palstalla sai huomiota, mutta siitä ei ollut juuri mitään positiivista pelkästään...
      Sain huomiota hyvässä ja pahassa. Mutta jos sain jotain hyvää, sain tuplaten negaa, koska suomalaiset on kateellinen kansa.

Ei kannata olla suodittu. Missään...

• Anonyymi

Vihattuna ainakin mut joo ei kannata olla suosittu eikä vihattu, pitäisi olla mieluummin näkymätön kuten armeijassa, sielläkin jos joutui silmätikuksi niin ei hyvä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kommunismi on kitkettävä minimiin, jotta sosialismi leviää maksimaalisesti

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään elämä on ollut antava, suorastaan humalluttava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiton idiotismia. Juntti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi

• Anonyymi

Juu, ihan kamalaa tilitusta! Phyi hirveetä!

Kuuteletko tuota ihan oikeasti? :)

Entä kuuntelisitko tätä?

Mei Semones - Zarigani
        https://youtu.be/NfsDuwApT1A

Kuuntelin tämän pariin kertaan ja ihmettelin koko ajan miksi edes kuuntelen sitä!

🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ihan kamalaa tilitusta! Phyi hirveetä!

Kuuteletko tuota ihan oikeasti? :)

Entä kuuntelisitko tätä?

Mei Semones - Zarigani
        https://youtu.be/NfsDuwApT1A

Kuuntelin tämän pariin kertaan ja ihmettelin koko ajan miksi edes kuuntelen sitä!

🤣

😂
        Kun kuuntelin tuota,
        aamun krapulassa,
        tuli olo, että nyt irtauduin todellisuudesta.

Jännä kokemus,
        parempi kuin psykedeelinen rock.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mulla on vielä 2 kpl 10 hehkulampun pakkauksia. Ainakin toisen säilytän loppuelämäni avaamattomana. Toisesta otin jo hätävarana, kun lamppu hajosi keskellä talvea ja kaupat oli heikosti auki.
      Ihmetelkööt jälkipolvi sitten, että onko tämmöiset muka olleet lamppuja.

>simiti<

• Anonyymi

Helpompi tehdä jopa töitä tuntemattomana ei ole ainakaan kädettömät idiootit omaa osaamattomuuttaan arvostelemassa niillä kun kuluu myös tapoihin tuo toisten haukkuminenkin kun joillain jo se vaikuttaa itsetuntoon ja useimmiten he naisia huorittelevat siksi että se on helpointapa yrittää vaikuttaa itsetuntoon vaikuttamatta itse narsistilta kun huonon itsetunnon omaava nainen on si taas saalistajalle helppo saalis kun lämpimikseen vähän lepertelee että saa housut tipahtamaan jalasta

• Pikku-pirpana

Olen sellainen liiketunnistimella syttyvä ledituikku.. ei suosiota tai suosiottomuutta...

Pienenä valontuikkeena kituutan vuodesta toiseen.

• Anonyymi

En todellakaan pidä. Olen palstalla koska tykkään lukea mielipiteitä ja joskus ottaa niihin kantaakin. Ihan yksi tavis muiden joukossa ja hyvä niin.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Itse paistattelen aika ajoin sytkärin valossa.

• Anonyymi

They see me rollin, they hatin’

• Anonyymi

Patrollen they tryna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patrollen they tryna

Shoot matter of size of a fly poop with cannon, that how this web of lies ends

• Anonyymi

"Joka kerta kun teet johonkin vaikutuksen, saat uuden vihollisen. Ainoastaan keskinkertainen voi olla todella suosittu."

-Oscar Wilde-

• Anonyymi

Ainoo paikka missä haluan olla suosiossa on perheeni. Niiden silmissä en halua valua epäsuosioon ainakaan omaa tyhmyyttäni. Muuten en tee suosiolla mitään, ei ole mihin sitä tarvitsisin. 😊

Jasu

• Anonyymi

Voi sitä nyt vähäsen itsetuntoaan kiillottaa toisinaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sitä nyt vähäsen itsetuntoaan kiillottaa toisinaan :)

Nää, kun ei koe tarvetta. Itsetunto kestää pinttyneenäkin. 😉

Jasu

• Anonyymi

"Ainoo paikka missä haluan olla suosiossa on perheeni. Niiden silmissä en halua valua epäsuosioon ainakaan omaa tyhmyyttäni. Muuten en tee suosiolla mitään, ei ole mihin sitä tarvitsisin. 😊

Jasu"

Mutta vuosia sitten olit tosi suosittu täällä minun mielestäni. Onko joku samaa mieltä?

Itselläni ei ole perhettä, joten en halua olla perheeni suosiossa vaan kavereitteni, jotka ovat melkein kaikki Joensuussa. Ehkä hetken olin suosittu täällä, mutta en ehkä vuosiin.

FHL eli UTR

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ainoo paikka missä haluan olla suosiossa on perheeni. Niiden silmissä en halua valua epäsuosioon ainakaan omaa tyhmyyttäni. Muuten en tee suosiolla mitään, ei ole mihin sitä tarvitsisin. 😊

Jasu"

Mutta vuosia sitten olit tosi suosittu täällä minun mielestäni. Onko joku samaa mieltä?

Itselläni ei ole perhettä, joten en halua olla perheeni suosiossa vaan kavereitteni, jotka ovat melkein kaikki Joensuussa. Ehkä hetken olin suosittu täällä, mutta en ehkä vuosiin.

FHL eli UTR

Enpä tiedä voiko suosioksi sanoa, kun ärsyttää monia ihmisenä. 🙂

Vaan kuten totesin, en tarvitse suosiota mihinkään muuhun kuin perheeni keskuudessa. Sillä jos siinä joutuu epäsuosioon jää aikalailla ulkopuoliseksi. Se olisi mulle vakava paikka. Vieraitten ihmisten ja kaverien suosio taas ei oikeastaan palvele mitenkään, kun en ole missään sellaisessa sosiaalisen suosion tarpeessa. Ehkä työnhaussa korkeintaan tuosta on iloakin. Jos näyttäydyn heille niin tarpeelliseksi, että saan suosion liittyä porukkaan töiden merkeissä.

Minulla kaverit taas on muutenkin aina vasta perheen jälkeen. Myös vanhempieni jälkeen, joten en ole tottunut pitämään kavereita niin oleellisina elämäni kannalta, kun moni muu joille ovat kuin perhettä.

Jasu

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kuten totesin, en tarvitse suosiota mihinkään muuhun kuin perheeni keskuudessa. Sillä jos siinä joutuu epäsuosioon jää aikalailla ulkopuoliseksi. Se olisi mulle vakava paikka. Vieraitten ihmisten ja kaverien suosio taas ei oikeastaan palvele mitenkään, kun en ole missään sellaisessa sosiaalisen suosion tarpeessa. Ehkä työnhaussa korkeintaan tuosta on iloakin. Jos näyttäydyn heille niin tarpeelliseksi, että saan suosion liittyä porukkaan töiden merkeissä.

Minulla kaverit taas on muutenkin aina vasta perheen jälkeen. Myös vanhempieni jälkeen, joten en ole tottunut pitämään kavereita niin oleellisina elämäni kannalta, kun moni muu joille ovat kuin perhettä.

Jasu

Jasu

Olen ehkä omituinen otus, mutten koe mitenkään välttämättömäksi kavereita. Okei jos heitä on, mutta en masennu vaikkei olisikaan. Mä en ole tainnut ikinä jättää ja laittaa elämässäni kaverien varaan, vaan joko perheeni tai itseni varaan.

Silleen ehkä kertoo paljon minusta, mutta myös kavereistani.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Jasu

"Enpä tiedä voiko suosioksi sanoa, kun ärsyttää monia ihmisenä. 🙂

Jasu"

Kiitos tarkennuksesta ja hyvää kesää erityisesti perheen kanssa.

FHL eli UTR

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Enpä tiedä voiko suosioksi sanoa, kun ärsyttää monia ihmisenä. 🙂

Jasu"

Kiitos tarkennuksesta ja hyvää kesää erityisesti perheen kanssa.

FHL eli UTR

Juu, hyvää kesää sinulle myös. 🙂

Jasu

• Joo taskulamppu riittää. Mistä tulikin mieleen, että lapsuudessa pidin omalle suvulle aina kaikenlaisia esityksiä. Kaikenlaisia runoja lausuin ja kaikkee omiani sinne laitoin, yksinkertaisesti siitä syystä etten muistanu miten ne oikeesti meni. En mä vielä lukee sillon osannu. Ja vaarin pistin aina valomieheksi.

• Anonyymi

En yhtään.
      Pyrin tekemään asia-aloituksia ja olemaan asusllinen, mutta välillä lipsahdan vallattomaksi.
      Onneksi jotkut muutkin.
      Mutta mieluummin asia edellä kuin minä, minä ja sitten taas minä.
      Vilma
      Joku hitsin ottiäinen istui olkapäälläni ja kippasin sen siitä. Nyt en tiedä minne lensi eli törmäänkö siihen vielä.
      Taidan tarttua imuriin, mikä lupaisi tungettelevalle öttiäiselle ikäviä aikoja. Raidit perään.
      Hetkisen pidin ovea auki pihalle, piti sen tunkea heti sisälle. En ymmärrä.
      Jokaisella oma reviiri. Pieni öttiäinen, pienet aivot?

• Kyllä! Rakennan itselleni huojuvaa jalustaa, jolle voin aina nostaa itseni palstailun ajaksi. 😁🔨⛏️✂️🪚🪵🔦

• Anonyymi

Mä en osais. Maa repeäisi.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en osais. Maa repeäisi.
        Vilma

Tämä on taitolaji. Kun itselle järjestää ansiotonta arvonnousua, silloin noustaan huojuvalle jalustalle ja taputetaan itseä olalle. 😁🌸👋

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Tämä on taitolaji. Kun itselle järjestää ansiotonta arvonnousua, silloin noustaan huojuvalle jalustalle ja taputetaan itseä olalle. 😁🌸👋

Jasu ei suostu kiillottamaan itsetuntoaan, puhu nyt sille järkeä asiaa ymmärtävänä ja sano että huollettuna ja hoidettuna kaikki näyttää paremmalta ja kestää pidempään 😁.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu ei suostu kiillottamaan itsetuntoaan, puhu nyt sille järkeä asiaa ymmärtävänä ja sano että huollettuna ja hoidettuna kaikki näyttää paremmalta ja kestää pidempään 😁.

18:16
        Aurinkolaseja voi käyttää, jos haittaa näköä.
        Vilma

• Anonyymi

minä en varmaankaan ole kovinkaan suosittu henkilö... kun niin kun menin tapaamiseenkin työllisyysjuttuun, kerrostaloon, emme löytänyt edes aluksi helposti koko paikaa ja jollain mustalla taksi-katumaasturilla saavuin.

Mutta niin hyvät suunnitelmat tuli ja jooh kyllä...

• Anonyymi

Haluaisitko olla itse joku pelihahmo?

Niin ajattelen noin 12,3454%aivoteholla tuollaisen toteusta nuorten kanssa, teknisiäkin juttuja, etänäkin pystyy tekemään jotain itse tuollaiseen.

• Anonyymi

En todellakaan. Olo on kun kotona ois.

• Piileskelen pimeässä nurkassa ja luen muiden juttuja.

• Anonyymi

en usko että tässä universumissa on ollenkaan ihmistä joka olisi "oman onnensa seppä", ei ainakaan toistaisekkukaan ollut... ehkä seuraavassa maailmankaikkeudessa vo olla sellainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe