Pidätkö itsestäsi suosittuna palstahahmona?

Anonyymi-ap

Niin, paistatteletko mielelläsi parrasvaloissa vai riittääkö sulle hehkulamppu?

37

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

uv valo 👀

• Anonyymi
        UUSI

Näkijät näkee

• Anonyymi
      UUSI

Ladattava otsalamppu valaisee tienooni.

• Anonyymi
      UUSI

Hehkulamput on kiellettyjä!

• Anonyymi
        UUSI

On jotain kasvorasvaa, mikä saa naaman hehkumaan. Onkohan se tummelia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On jotain kasvorasvaa, mikä saa naaman hehkumaan. Onkohan se tummelia?

Että näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että näin.

Palstasedän kosmetiikkavinkit kiinnostaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän kosmetiikkavinkit kiinnostaa?

9:47
        Ja sinä vanhus jaksat kiusata.

• UUSI

Jaa'a. Kukahan täällä nyt olisi suoranaisesti suosittu palstahahmo... Pikemminkin vaikuttaa siltä, että kaikki hahmot saavat aika reilusti vinoilua ja kuraa niskaansa, niin onko se sitten suositun merkki vaiko vain normi, näkyvyyden haitta?

Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama olenko palstalla parrasvloissa, hehkulampun hellässä valossa vai kynttilän vienossa kajossa. Tämä on vain yksi paikka olla näkyvä tai näkymätön, valon määrällä ei ole varsinaisesti merkitystä, kunhan saa olla omanlaisensa.

• UUSI

Sinähän olet suosittu kuin poromies lapissa :D

• UUSI
        pujotteIija kirjoitti:

Sinähän olet suosittu kuin poromies lapissa :D

Pitänee jättää poronsarviuute pois aamukahvista 🤔😂

• Anonyymi
      UUSI

Aktiivi aikana olin. Touhotukseni palstalla sai huomiota, mutta siitä ei ollut juuri mitään positiivista pelkästään...
      Sain huomiota hyvässä ja pahassa. Mutta jos sain jotain hyvää, sain tuplaten negaa, koska suomalaiset on kateellinen kansa.

Ei kannata olla suodittu. Missään...

• Anonyymi
      UUSI

Vihattuna ainakin mut joo ei kannata olla suosittu eikä vihattu, pitäisi olla mieluummin näkymätön kuten armeijassa, sielläkin jos joutui silmätikuksi niin ei hyvä.

KilttiMies89

• UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Kommunismi on kitkettävä minimiin, jotta sosialismi leviää maksimaalisesti

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään elämä on ollut antava, suorastaan humalluttava.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hiton idiotismia. Juntti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi

• Anonyymi
        UUSI

Juu, ihan kamalaa tilitusta! Phyi hirveetä!

Kuuteletko tuota ihan oikeasti? :)

Entä kuuntelisitko tätä?

Mei Semones - Zarigani
        https://youtu.be/NfsDuwApT1A

Kuuntelin tämän pariin kertaan ja ihmettelin koko ajan miksi edes kuuntelen sitä!

🤣

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ihan kamalaa tilitusta! Phyi hirveetä!

Kuuteletko tuota ihan oikeasti? :)

Entä kuuntelisitko tätä?

Mei Semones - Zarigani
        https://youtu.be/NfsDuwApT1A

Kuuntelin tämän pariin kertaan ja ihmettelin koko ajan miksi edes kuuntelen sitä!

🤣

😂
        Kun kuuntelin tuota,
        aamun krapulassa,
        tuli olo, että nyt irtauduin todellisuudesta.

Jännä kokemus,
        parempi kuin psykedeelinen rock.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on vielä 2 kpl 10 hehkulampun pakkauksia. Ainakin toisen säilytän loppuelämäni avaamattomana. Toisesta otin jo hätävarana, kun lamppu hajosi keskellä talvea ja kaupat oli heikosti auki.
      Ihmetelkööt jälkipolvi sitten, että onko tämmöiset muka olleet lamppuja.

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Helpompi tehdä jopa töitä tuntemattomana ei ole ainakaan kädettömät idiootit omaa osaamattomuuttaan arvostelemassa niillä kun kuluu myös tapoihin tuo toisten haukkuminenkin kun joillain jo se vaikuttaa itsetuntoon ja useimmiten he naisia huorittelevat siksi että se on helpointapa yrittää vaikuttaa itsetuntoon vaikuttamatta itse narsistilta kun huonon itsetunnon omaava nainen on si taas saalistajalle helppo saalis kun lämpimikseen vähän lepertelee että saa housut tipahtamaan jalasta

• UUSI

Olen sellainen liiketunnistimella syttyvä ledituikku.. ei suosiota tai suosiottomuutta...

Pienenä valontuikkeena kituutan vuodesta toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

En todellakaan pidä. Olen palstalla koska tykkään lukea mielipiteitä ja joskus ottaa niihin kantaakin. Ihan yksi tavis muiden joukossa ja hyvä niin.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos vastauksista. Itse paistattelen aika ajoin sytkärin valossa.

• Anonyymi
      UUSI

They see me rollin, they hatin’

• Anonyymi
        UUSI

Patrollen they tryna

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Patrollen they tryna

Shoot matter of size of a fly poop with cannon, that how this web of lies ends

• Anonyymi
      UUSI

"Joka kerta kun teet johonkin vaikutuksen, saat uuden vihollisen. Ainoastaan keskinkertainen voi olla todella suosittu."

-Oscar Wilde-

• Anonyymi
      UUSI

Ainoo paikka missä haluan olla suosiossa on perheeni. Niiden silmissä en halua valua epäsuosioon ainakaan omaa tyhmyyttäni. Muuten en tee suosiolla mitään, ei ole mihin sitä tarvitsisin. 😊

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Voi sitä nyt vähäsen itsetuntoaan kiillottaa toisinaan :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sitä nyt vähäsen itsetuntoaan kiillottaa toisinaan :)

Nää, kun ei koe tarvetta. Itsetunto kestää pinttyneenäkin. 😉

Jasu

• UUSI

Joo taskulamppu riittää. Mistä tulikin mieleen, että lapsuudessa pidin omalle suvulle aina kaikenlaisia esityksiä. Kaikenlaisia runoja lausuin ja kaikkee omiani sinne laitoin, yksinkertaisesti siitä syystä etten muistanu miten ne oikeesti meni. En mä vielä lukee sillon osannu. Ja vaarin pistin aina valomieheksi.

• Anonyymi
      UUSI

En yhtään.
      Pyrin tekemään asia-aloituksia ja olemaan asusllinen, mutta välillä lipsahdan vallattomaksi.
      Onneksi jotkut muutkin.
      Mutta mieluummin asia edellä kuin minä, minä ja sitten taas minä.
      Vilma
      Joku hitsin ottiäinen istui olkapäälläni ja kippasin sen siitä. Nyt en tiedä minne lensi eli törmäänkö siihen vielä.
      Taidan tarttua imuriin, mikä lupaisi tungettelevalle öttiäiselle ikäviä aikoja. Raidit perään.
      Hetkisen pidin ovea auki pihalle, piti sen tunkea heti sisälle. En ymmärrä.
      Jokaisella oma reviiri. Pieni öttiäinen, pienet aivot?

• UUSI

Kyllä! Rakennan itselleni huojuvaa jalustaa, jolle voin aina nostaa itseni palstailun ajaksi. 😁🔨⛏️✂️🪚🪵🔦

• Anonyymi
        UUSI

Mä en osais. Maa repeäisi.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe