Niin, paistatteletko mielelläsi parrasvaloissa vai riittääkö sulle hehkulamppu?
Pidätkö itsestäsi suosittuna palstahahmona?
37
348
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
uv valo 👀
- AnonyymiUUSI
Näkijät näkee
- AnonyymiUUSI
Ladattava otsalamppu valaisee tienooni.
- AnonyymiUUSI
Hehkulamput on kiellettyjä!
- AnonyymiUUSI
On jotain kasvorasvaa, mikä saa naaman hehkumaan. Onkohan se tummelia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On jotain kasvorasvaa, mikä saa naaman hehkumaan. Onkohan se tummelia?
Että näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että näin.
Palstasedän kosmetiikkavinkit kiinnostaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän kosmetiikkavinkit kiinnostaa?
9:47
Ja sinä vanhus jaksat kiusata.
Jaa'a. Kukahan täällä nyt olisi suoranaisesti suosittu palstahahmo... Pikemminkin vaikuttaa siltä, että kaikki hahmot saavat aika reilusti vinoilua ja kuraa niskaansa, niin onko se sitten suositun merkki vaiko vain normi, näkyvyyden haitta?
Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama olenko palstalla parrasvloissa, hehkulampun hellässä valossa vai kynttilän vienossa kajossa. Tämä on vain yksi paikka olla näkyvä tai näkymätön, valon määrällä ei ole varsinaisesti merkitystä, kunhan saa olla omanlaisensa.pujotteIija kirjoitti:
Sinähän olet suosittu kuin poromies lapissa :D
Pitänee jättää poronsarviuute pois aamukahvista 🤔😂
- AnonyymiUUSI
Aktiivi aikana olin. Touhotukseni palstalla sai huomiota, mutta siitä ei ollut juuri mitään positiivista pelkästään...
Sain huomiota hyvässä ja pahassa. Mutta jos sain jotain hyvää, sain tuplaten negaa, koska suomalaiset on kateellinen kansa.
Ei kannata olla suodittu. Missään... - AnonyymiUUSI
Vihattuna ainakin mut joo ei kannata olla suosittu eikä vihattu, pitäisi olla mieluummin näkymätön kuten armeijassa, sielläkin jos joutui silmätikuksi niin ei hyvä.
KilttiMies89 Luin että kolme promillea ihmisistä kuuntelee progea.
Yes - Awaken
https://www.youtube.com/watch?v=98-iBpbEbNk&ab_channel=Hal
Olen liekin valossa lepattava varjo.- AnonyymiUUSI
Kommunismi on kitkettävä minimiin, jotta sosialismi leviää maksimaalisesti
Anonyymi kirjoitti:
Tänään elämä on ollut antava, suorastaan humalluttava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiton idiotismia. Juntti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oi oi
- AnonyymiUUSI
Juu, ihan kamalaa tilitusta! Phyi hirveetä!
Kuuteletko tuota ihan oikeasti? :)
Entä kuuntelisitko tätä?
Mei Semones - Zarigani
https://youtu.be/NfsDuwApT1A
Kuuntelin tämän pariin kertaan ja ihmettelin koko ajan miksi edes kuuntelen sitä!
🤣 Anonyymi kirjoitti:
Juu, ihan kamalaa tilitusta! Phyi hirveetä!
Kuuteletko tuota ihan oikeasti? :)
Entä kuuntelisitko tätä?
Mei Semones - Zarigani
https://youtu.be/NfsDuwApT1A
Kuuntelin tämän pariin kertaan ja ihmettelin koko ajan miksi edes kuuntelen sitä!
🤣😂
Kun kuuntelin tuota,
aamun krapulassa,
tuli olo, että nyt irtauduin todellisuudesta.
Jännä kokemus,
parempi kuin psykedeelinen rock.- AnonyymiUUSI
Ei puhdasta progea niinkään, mutta progevaikutteista tulee kuunneltua kohtuu paljon, progen jatkeena metalli...tietenkin :).
Full Throttle Tribe - Ruåtsista
https://www.youtube.com/watch?v=-UkO1dYdAX0
- AnonyymiUUSI
Mulla on vielä 2 kpl 10 hehkulampun pakkauksia. Ainakin toisen säilytän loppuelämäni avaamattomana. Toisesta otin jo hätävarana, kun lamppu hajosi keskellä talvea ja kaupat oli heikosti auki.
Ihmetelkööt jälkipolvi sitten, että onko tämmöiset muka olleet lamppuja.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Helpompi tehdä jopa töitä tuntemattomana ei ole ainakaan kädettömät idiootit omaa osaamattomuuttaan arvostelemassa niillä kun kuluu myös tapoihin tuo toisten haukkuminenkin kun joillain jo se vaikuttaa itsetuntoon ja useimmiten he naisia huorittelevat siksi että se on helpointapa yrittää vaikuttaa itsetuntoon vaikuttamatta itse narsistilta kun huonon itsetunnon omaava nainen on si taas saalistajalle helppo saalis kun lämpimikseen vähän lepertelee että saa housut tipahtamaan jalasta
Olen sellainen liiketunnistimella syttyvä ledituikku.. ei suosiota tai suosiottomuutta...
Pienenä valontuikkeena kituutan vuodesta toiseen.- AnonyymiUUSI
En todellakaan pidä. Olen palstalla koska tykkään lukea mielipiteitä ja joskus ottaa niihin kantaakin. Ihan yksi tavis muiden joukossa ja hyvä niin.
- AnonyymiUUSI
Kiitos vastauksista. Itse paistattelen aika ajoin sytkärin valossa.
- AnonyymiUUSI
They see me rollin, they hatin’
- AnonyymiUUSI
Patrollen they tryna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Patrollen they tryna
Shoot matter of size of a fly poop with cannon, that how this web of lies ends
- AnonyymiUUSI
"Joka kerta kun teet johonkin vaikutuksen, saat uuden vihollisen. Ainoastaan keskinkertainen voi olla todella suosittu."
-Oscar Wilde- - AnonyymiUUSI
Ainoo paikka missä haluan olla suosiossa on perheeni. Niiden silmissä en halua valua epäsuosioon ainakaan omaa tyhmyyttäni. Muuten en tee suosiolla mitään, ei ole mihin sitä tarvitsisin. 😊
Jasu- AnonyymiUUSI
Voi sitä nyt vähäsen itsetuntoaan kiillottaa toisinaan :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä nyt vähäsen itsetuntoaan kiillottaa toisinaan :)
Nää, kun ei koe tarvetta. Itsetunto kestää pinttyneenäkin. 😉
Jasu
Joo taskulamppu riittää. Mistä tulikin mieleen, että lapsuudessa pidin omalle suvulle aina kaikenlaisia esityksiä. Kaikenlaisia runoja lausuin ja kaikkee omiani sinne laitoin, yksinkertaisesti siitä syystä etten muistanu miten ne oikeesti meni. En mä vielä lukee sillon osannu. Ja vaarin pistin aina valomieheksi.
- AnonyymiUUSI
En yhtään.
Pyrin tekemään asia-aloituksia ja olemaan asusllinen, mutta välillä lipsahdan vallattomaksi.
Onneksi jotkut muutkin.
Mutta mieluummin asia edellä kuin minä, minä ja sitten taas minä.
Vilma
Joku hitsin ottiäinen istui olkapäälläni ja kippasin sen siitä. Nyt en tiedä minne lensi eli törmäänkö siihen vielä.
Taidan tarttua imuriin, mikä lupaisi tungettelevalle öttiäiselle ikäviä aikoja. Raidit perään.
Hetkisen pidin ovea auki pihalle, piti sen tunkea heti sisälle. En ymmärrä.
Jokaisella oma reviiri. Pieni öttiäinen, pienet aivot? Kyllä! Rakennan itselleni huojuvaa jalustaa, jolle voin aina nostaa itseni palstailun ajaksi. 😁🔨⛏️✂️🪚🪵🔦
- AnonyymiUUSI
Mä en osais. Maa repeäisi.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798