Saatiin sähkis ja heitin sillä koelenkin. En tiedä mitä nuo tämän kylän mummut ja papat saa lääkkeeksi mutta ei niistä sähkiksellä ohi aja kovin helpolla. Avustus täysillä eikä viitsi ohi mennä kun pitäisi saada vauhtia enemmän kun jää muuten rinnalle pitkäksi aikaa. Enempää vauhtia ei tuollaisesta irtoa kun tuo on ainakin hemmetin raskas ilman sähköä. Ja näillä mummuilla ja papoilla on jotkut vanhat Helkamat jostain 1970 luvulta.
No minulla se jäi kokeiluksi. Antaa emännän polkea sillä niin itse poljen perinteisellä.
Mummot ja papat kovassa kunnossa
14
184
Vastaukset
- Anonyymi
Juoksu on sentään tosimiesten (ja naisten) laji, siinä kun ei huilailla alamäkeen tai tasaisilla.
Juoksuun verrattuna pyöräily on lasten laji, onpa sähköjä tai ei.- Anonyymi
Riippuu vauhdista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu vauhdista.
Ei riipu. Juoksussa joko juostaan tai ei juosta, pyöräilyssä rullaillaan ja himmaillaan melkein aina kuin mahdollista. Pyörä kulkee itsestään eteen päin, vaikka kukaan ei polje hetkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riipu. Juoksussa joko juostaan tai ei juosta, pyöräilyssä rullaillaan ja himmaillaan melkein aina kuin mahdollista. Pyörä kulkee itsestään eteen päin, vaikka kukaan ei polje hetkiin.
Kuten sanoin riippuu vauhdista. Ajat liian hiljaa ja lihasheikkoisen tyyliin.
- Anonyymi
Juu. Mutta istu sinä kivelle kun alkaa väsyttää, me istuskellaan matkalla kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin riippuu vauhdista. Ajat liian hiljaa ja lihasheikkoisen tyyliin.
Minä juoksen, ihan tosimiesten tyyliin.
Pyörät ovat niitä varten, jotka tarvitsevar apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juoksen, ihan tosimiesten tyyliin.
Pyörät ovat niitä varten, jotka tarvitsevar apua.Juoksu, luomupyöräily, hiihto, uiminen, melonta ja soutu ovat tosimiesten lajeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksu, luomupyöräily, hiihto, uiminen, melonta ja soutu ovat tosimiesten lajeja.
Pyöräily ei ole, siinä on avut.
- Anonyymi
Jännä juttu että nuorempi polvi tarvii apuja normaaliin arjessa selviytymiseen.
- Anonyymi
"Ja näillä mummuilla ja papoilla on jotkut vanhat Helkamat jostain 1970 luvulta."
Polkeneet 50 vuotta niin tulos näkyy. Teräsrunkoisina ja vannejarruilla pyöräkin on kevyt nykymittapuulla levyjarruullisiin sähkömoottoripyöriin verrattuna.- Anonyymi
Itseäni kauhistuttaa, kun kuljettavat kattotelineellä raskasta sähköpyörää. Taitaa olla jopa lainvastaista.
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni kauhistuttaa, kun kuljettavat kattotelineellä raskasta sähköpyörää. Taitaa olla jopa lainvastaista.
Vai että oikein kauhistuttaa ja on lainvastaista…
Tuohon riippuu ai pitkältä auton kattokaiteiden ja niihin kiinnitettyjen pyörä kuljetustelineiden valmistajien luokittelusta mille painoille ne on luokiteltu.
Mitään varsinaisesti lainvastaistahan noissa kattokuljetuksissa ei tietenkään ole.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Vai että oikein kauhistuttaa ja on lainvastaista…
Tuohon riippuu ai pitkältä auton kattokaiteiden ja niihin kiinnitettyjen pyörä kuljetustelineiden valmistajien luokittelusta mille painoille ne on luokiteltu.
Mitään varsinaisesti lainvastaistahan noissa kattokuljetuksissa ei tietenkään ole.https://autobild.fi/uutinen/tuhoisat-seuraukset-ala-ikina-kuljeta-sahkopolkupyoraa-henkiloauton-kattotelineessa-6.182.116605.e571c628e6
Lisäksi raskaan pyörän nostaminen kattotelineelle on hankalaa.
Itse kuljetan oman sähkömaasturin asuntoauton sisätilassa liinoilla kunnolla kiinnitettynä ajon aikana.
- Anonyymi
Uudet pyöräilijätyypit:
SÄHKÖSUKKIS
SÄHKÖLÖKÄRI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197