Ei tarvitse olla sinkku vastatakseen tähän, mutta mitä suunnitelmia sinulla on kesäksi? Miten haluat viettää kesäsi ja kenen kanssa? Pidätkö enemmän siitä, että on paljon suunnitelmia vai siitä, että saat vain leijua kesätunnelmissa ilman sen suurempia suunnitelmia? Mikä tekee juuri sinun kesästäsi ihanan?
Aletheias
Sinkun kesäsuunnitelmat
20
174
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tässähän se menee suurimmaksi osaksi lasten kanssa puuhastellessa, muonituspalvelun pitää toimia, ja kun ovat jossain, nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Opin jo vuosia sitten etten tee mitään suunnitelmia tai aikataulutusta. Elämä on nyt muuten vähän simmosta ja tämmöstä, mutta unelmoin tietysti kesästä rakkauteni kanssa ja millaisia ne kesät mahdollisesti tulisivat olemaan. Siis leijun myös unelmissa.
Juu, kesä eikä mitään tekemistä.
Kun sais ton kerrostalokämpän myytyä. Hulluks tulis, jos siellä vaan pitäs pyöriä.
No onneks on pakopaikka. Täältä voi käydä vaikka verstaalla tai mennä käveleen kaupungille.
Viime kesän opiskelin, niin nyt en ainakaan ohjelmoi mitään.
(Toi alku ei ehkä auennut teille, mutta mun yks työkaveri aina hoki sitä, kun meillä oli työmaa jolla ei oikein ollu mitään tehtävää. Sitten palattiin toisen työkaverin kanssa kotio, niin se biisi tuli radiosta, niin väkisin ruvettiin nauraa.)- AnonyymiUUSI
Melkein jo haukoin henkeä tuosta "Juu, kesä eikä mitään tekemistä." Onneksi tuli selitys perässä 😆
Kauanko olet myynyt kämppää? Onko välittäjä vai itse myyt?
- Sheena
- AnonyymiUUSI
Teen töitä ja lisää töitä. Välillä nukun, syön ja saunon.
- AnonyymiUUSI
Joo me maaseutujen jättöpojat olemme suunnitelmissamme matkaamassa Pattyalle. Sieltä on kotiintulimisessa morsian ja siihen loppuu sukulaisten vittuilu kun heillä on leipälapionkasvoiset muijat ja mulla on korpunnäköinen mummeli Pattayalta.
- AnonyymiUUSI
Olis kiva päästä käymään leffassa jonkun naisen kanssa. En ole kertaakaan elämäni aikana ollut leffassa naisseurassa, joten unelma on aika hurja. Käyn elokuvissa aina yksin. Edellä toivottu saattaa silti olla vähään liika toivottu. Leffaseuraa ei tule joka kadunkulmassa vastaan.
Tarkoitus on myös lenkkeillä kesän aikana, käydä jossain festareilla pyörähtämässä, rentoutua ja lueskella.- AnonyymiUUSI
Ole naisille ystävällinen niin he nauraen ottavat sinua käsipuolesta lähtien ilomielin elokuvateatteriin katselemaan kanssasi King Kongia Pattayalla.
No jotain on suunnitelmissa. Mökkeilyä ja siihen yhdistetty retki. Ihmiset, valo, lämpö, hyvä ruoka. Ne on tärkeimmät jutut. Määrätynlainen hetkeen tarttuminen ja odotan niitä hetkiä olevan kosolti, sen kuin vain heittäytyy. 😉
- AnonyymiUUSI
jos hörppii paljon alkoholia niin kesähän menee vähän hukkaan ja on ohi ennen kuin huomaatkaan.
- AnonyymiUUSI
Kunpa saisin kesämiehekseni Viinamiehen jolla on auto niin pääsisin joskus jonnekkin. Tunnen jo kesätuuleen öisen vilvoittavan virtauksen kainaloissani kun olen kyydissä Viinamiehen avocadillacissa.
- AnonyymiUUSI
Ei kannata ottaa kerralla monia projekteja kesänkäään ajaksi sitten ei tule yhdestäkään suunnitelmasta mitään, vaan kaikki jää kesken.
1 asia kerrallaan tehtäväksi. - AnonyymiUUSI
En minä viitti mitään suunnitella.
Hankin vaan alkukesästä kasan romua ja katon mitä siitä kesän aikana syntyy. - AnonyymiUUSI
Minun pitäisi käydä motonet-kaupassa hakemassa jotain tarvikkeita, kuin R10-luoteja ilmapistooliin mökille, kun sellaistakin alkanut harrastamaan, tarkkuutta pistoolilla.
Niin kymmeniä tuhansia laukauksia pitää olla kevyemmällä aseella tauluun jotta voi siirtyä järeämpään. - AnonyymiUUSI
..motonetin-kaupasts jotainm uutakin pientä piräisi hankkia.
On hyvä tuo minun tauluteline joka kerää ne liiskaantuneet luodit jotta ne on helppo laittaametallinkeräykseen ne. - AnonyymiUUSI
Ei kiitos suuria suunnitelmia, korkeintaan pikku etappeja matkan varrelle. Tärkein jäi viime kesänä toteuttamatta eli paikallisen jäätelökiskan kaikkia makuja en ehtinyt läpikäymään, en vain pahus vie muista mitä makuja jäi maistamatta 🤔...pakko aloittaa alusta jälleen ja toivoa että kesää riittää.
Jäätelönmakuiset suukkoset maistuisivat kanssa jo piiiitkän tauon jälkeen 🙂 - AnonyymiUUSI
Varmaan kesä menee samoin kuin niin monet aikaisemminkin. Enimmäkseen tässä omassa pihapiirissä pyöriessä jotain puuhastellessa.
Poikkeuksen tavalliseen tekee se, kun lapset ilmestyy kesälomilleen. Heidän kanssaan sitten on enemmän ohjelmaa.
Ystävien kanssa muutamat lähialueen kesäteatteri esitykset kuuluvat myös kesäohjelmaan.
Kesään kuuluu aurinko, uinti ja saunominen.
Yhden naistuttavani kanssa oli ajatusta pienestä irrottautumisesta muihin maisemiin. Ehkä jokin pieni mökkiloma jossain.
Unelma siitä että olisin saanut viettää aikaa kaivattuni kanssa tänä kesänä, näyttää siirtyvän. Mukana kuitenkin kulkee ajatuksissani kaikessa mitä teenkin tai minne menenkin. - AnonyymiUUSI
Kesällä nautitaan kesästä ja matkustellaan.
Olin jo ulkomailla, oli elämäni matkojen parhaasta päästä. Toivottavasti seuraavatkin reissut.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Samalla tavalla menee kuin talvi. Vähemmän pakkasta, vähemmän vaatteita. Ohuemmat villasukat saappaissa.
- AnonyymiUUSI
niih ja sataa vähemmän lunta eikä järvi ole jäässä...
Ei ole kummoisia suunnitelmia kesäksi, normineppailua työkuvioiden välissä ja sitten kun lomat koittavat, otetaan vaan iisisti 4 viikkoa ja hukataan ajatukset aivan muuhun kuin duuniin. No yhden bemarin varmaan kähvellän jossain kohden kesää, vaikkei se hondalle pärjääkään, mutta jos vaikka vain muodon vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023