Hallituksen vammaisten ajojahti

Anonyymi-ap

JO on hallitus löytänyt ja nimennyt uuden uhrin.

Vammaisia on jo kehotettu muuttamaan pienempiin asuntoihin, että rikkaille jää enemmän rahaa kulutusjuhliin.

Ei nouse suomen bruttokansantuote sillä tavalla, että kaikkein heikoimmat ovat taasen hallituksen rosvouksen kohteina.

7

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otsikosta päätellen halituksessa on vammaisia.

• Anonyymi

On ja niin on koko eduskunnassakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ja niin on koko eduskunnassakin

Eduskunnassahan joitakin asioita päättämässä täytyy lainkin mukaan olla yksinkertainen enemmistö.

• Anonyymi

Hallitus kun on ökyporukan komennossa, tottakai se ajaa niiden etuja ja sirppi ei heilu niijen porukoissa. Kyllä heikko osaisille koittaa suomessa vaikeat ajat.

• Anonyymi

Ketkä heikoilla taloudellisesti olevat ja elävät ovat seuraavaksi rosvottavien listalla diktaattorihallituksella?

Kyllä nykyhallitukselta käyttää ihmisten elämän kurjistaminen varsin hyvin.

Ja kansalaisten valehtelu myös on aivan erityistä luokkaa.

Huippuosaajia suomalaiset niissä asioissa.

• Anonyymi

Purra valehteli luvatessaan, että sosiaalipuolelta ja sairaanhoidosta ei leikata, hän ei hyväksy sitä.

Mutta kun Orpo vain kuiskaa Noita-akka Purran korvaan, mistä leikataan, tämä on valmis Orpon vietäväksi sosiaalipuolen, heikoimpien suomalaisten rosvoamiseen, ilman vikisemättä.
      Ja Purra ja Orpo ovat valehtelun mestareita, rosvoamisen lisäksi.

Purra ei tunne empatiaa muita kuin rikkaita kohtaan, niin kuin ei tietystikään kukaan muukaan hallituksen väestä.
      Huonosti kasvatettua porvariporukkaa, kaikki tyynni.

Purra toivoo äänestäjiä persuille seuraavissa vaaleissa: Turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe