Mulla suomi24.fi kaatuilee. Mitenpä muilla? Useampana päivänä jo todettu tämä. Nyt kirjautuminen onnistui eri kautta. Hokee muuten vain bad gateaway:ta.
Nooh, onko muilla vaikeuksia?
25
299
Vastaukset
Tulee myös bad gateway, ja siihen auttaa selaimen välimuistin tyhjennys. En tiedä mistä johtuu, mutta ongelma alkoi muutama viikko sitten, ja jatkuu vieläkin. Käytän Firefoxia Androidilla.
Mulla on Chrome käytössä. Ajattelin ensin, että se on vaan tämä oma puhelin, joka taas vaihteeksi sekoilee, mutta hyvä tietää, että muillakin on samaa ongelmaa.
- Anonyymi
Joo voi juku en tiä oliko sun välilehdet palstasetä sitten nii täynnä tavaraa?
Anonyymi kirjoitti:
Joo voi juku en tiä oliko sun välilehdet palstasetä sitten nii täynnä tavaraa?
Ei tämä välilehdistä kyllä johdu, vaikuttaa olevan joku eväste- tai välimuistiongelma. Aina kun tyhjennän ne, niin rupeaa sivusto taas toimimaan.
- Anonyymi
Mulla ei ole tullut sitä ilmoitusta nyt. Käytän Windows 11:a ja Microsoftin omaa Edge-selainta.
Joskus vuosia sitten minullakin oli samankaltaisia ongelmia.
Hyvää kesäkuun lähes puoltaväliä kaikille!
FHL eli UTR Jatkuvasti temputtaa. Palvelin ilmeisesti nurin vähän väliä.
Salaa mielessäni toivon, että yrittäisivät ehkä korjata rikki mennyttä alustaa. Ehkäpä toivon liikoja...- Anonyymi
Mummielestä joutais vaikka hevon kuuseen koko saitti, mut sulla palstasedällä ei ainakaa oo muuta ku tää sisältö
- Anonyymi
Tuttua huttua. Juuri kun aktivoiduin tekemään aloituksen, en pitkään aikaan sitten päässyt kirjautumaan.. että melko ärsyttävää tämä palstailu tällä hetkellä. Eli et ole yksin palsta ongelmien kanssa.🥴
-H- Chromella ollut jo pitkään ongelma, nyt on edgelläkin. Läppärillä vielä pääsee ongelmitta, kännykällä ei.
Täällä myös ongelmia.
Epäilen, että ehkä kyse on siitä, että sivustoon kohdistuu jotain, jonka takia käytössä on ip-suodatus ja siksi osa yhteyksistä ei pääse läpi.
ip:t ovat usein yhteiskäytössä ja varsinkin siksi, ettei ipv5 kata niin suurta numeroavaruutta, että siihen mahtuisivat kaikki nykyisin käytössä olevat laitteet.
Eli nettifirma näyttää ulospäin vain muutamat ip:t ja jos joku niistä estetään, estyvät samalla kaikki ne yhteydet, jotka sattuvat käyttämään samaa ip:tä.On täällä ongelmia, sivut ei toimi. Vähän sattuman kauppaa, milloin pääsee palstailemaan.
Tämä S24:n viimeisin palstapäivitys on kestänyt jo useamman kuukauden.
Pitääkö olla huolissaan?- Anonyymi
Mitähän ihmeen troolaajia täällä sit gubbe o?
Onneksi on muutakin elämää, kun palstailu, mutta kyllähän se turhauttaa, kun käy eikä voi kirjoittaa.
- Anonyymi
Kuis se gubbe sillai?
- Anonyymi
Väärä kuvako!
- Anonyymi
Missä- matkustusasiakirjassako?
- Anonyymi
Jokos se selaimen välimuisti on tyhjennetty, evästeet yms
- Anonyymi
Mun sinkut palstalle tekemät aloitukset poistuu.
Mulla on ollut samaa ongelmaa, mutta se nyt ei ole mikään yllätys. Myös vastauksia poistuu systemaattisesti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029