Mulla suomi24.fi kaatuilee. Mitenpä muilla? Useampana päivänä jo todettu tämä. Nyt kirjautuminen onnistui eri kautta. Hokee muuten vain bad gateaway:ta.
Nooh, onko muilla vaikeuksia?
17
217
Vastaukset
Tulee myös bad gateway, ja siihen auttaa selaimen välimuistin tyhjennys. En tiedä mistä johtuu, mutta ongelma alkoi muutama viikko sitten, ja jatkuu vieläkin. Käytän Firefoxia Androidilla.
Mulla on Chrome käytössä. Ajattelin ensin, että se on vaan tämä oma puhelin, joka taas vaihteeksi sekoilee, mutta hyvä tietää, että muillakin on samaa ongelmaa.
- AnonyymiUUSI
Joo voi juku en tiä oliko sun välilehdet palstasetä sitten nii täynnä tavaraa?
Anonyymi kirjoitti:
Joo voi juku en tiä oliko sun välilehdet palstasetä sitten nii täynnä tavaraa?
Ei tämä välilehdistä kyllä johdu, vaikuttaa olevan joku eväste- tai välimuistiongelma. Aina kun tyhjennän ne, niin rupeaa sivusto taas toimimaan.
- Anonyymi
Mulla ei ole tullut sitä ilmoitusta nyt. Käytän Windows 11:a ja Microsoftin omaa Edge-selainta.
Joskus vuosia sitten minullakin oli samankaltaisia ongelmia.
Hyvää kesäkuun lähes puoltaväliä kaikille!
FHL eli UTR Jatkuvasti temputtaa. Palvelin ilmeisesti nurin vähän väliä.
Salaa mielessäni toivon, että yrittäisivät ehkä korjata rikki mennyttä alustaa. Ehkäpä toivon liikoja...- AnonyymiUUSI
Mummielestä joutais vaikka hevon kuuseen koko saitti, mut sulla palstasedällä ei ainakaa oo muuta ku tää sisältö
- Anonyymi
Tuttua huttua. Juuri kun aktivoiduin tekemään aloituksen, en pitkään aikaan sitten päässyt kirjautumaan.. että melko ärsyttävää tämä palstailu tällä hetkellä. Eli et ole yksin palsta ongelmien kanssa.🥴
-H- Chromella ollut jo pitkään ongelma, nyt on edgelläkin. Läppärillä vielä pääsee ongelmitta, kännykällä ei.
Täällä myös ongelmia.
Epäilen, että ehkä kyse on siitä, että sivustoon kohdistuu jotain, jonka takia käytössä on ip-suodatus ja siksi osa yhteyksistä ei pääse läpi.
ip:t ovat usein yhteiskäytössä ja varsinkin siksi, ettei ipv5 kata niin suurta numeroavaruutta, että siihen mahtuisivat kaikki nykyisin käytössä olevat laitteet.
Eli nettifirma näyttää ulospäin vain muutamat ip:t ja jos joku niistä estetään, estyvät samalla kaikki ne yhteydet, jotka sattuvat käyttämään samaa ip:tä.On täällä ongelmia, sivut ei toimi. Vähän sattuman kauppaa, milloin pääsee palstailemaan.
Tämä S24:n viimeisin palstapäivitys on kestänyt jo useamman kuukauden.
Pitääkö olla huolissaan?- AnonyymiUUSI
Mitähän ihmeen troolaajia täällä sit gubbe o?
- AnonyymiUUSI
Kuis se gubbe sillai?
- AnonyymiUUSI
Väärä kuvako!
- AnonyymiUUSI
Missä- matkustusasiakirjassako?
- AnonyymiUUSI
Jokos se selaimen välimuisti on tyhjennetty, evästeet yms
- AnonyymiUUSI
Mun sinkut palstalle tekemät aloitukset poistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401963Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4051635Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491603Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen91314Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60852
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37658