Hintaa oli vain 230€ ja hyvin on rullaillut eteen päin.
Edellinen vastaava varastettiin vaikka olikin Kryptoniitin lukko.
Ostin vaihteettoman "mummopyörän" cittarista
23
215
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa siinä sitten yksi vaihde olla.
- Anonyymi
Todella harvinainen malli.
- Anonyymi
Helpolla ja halvalla pääsee kun ei ole lihasheikkoutta.
- Anonyymi
Autojen valtavasta määrästä päätellen suomalaiset kovin lihasheikkoa kansaa
Tuo ”halvalla pääseminen” tuntuu olevan tällä palstalla monelle pyöräilyn tärkein asia…
Eli muilla asioilla ei väliä kunhan on halpaa…- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Tuo ”halvalla pääseminen” tuntuu olevan tällä palstalla monelle pyöräilyn tärkein asia…
Eli muilla asioilla ei väliä kunhan on halpaa…Sehän on pyöräilyn suosion yksi kantava voima. Pyörä on edullinen hankkia, yksinkertainen huoltaa ja se onnistuu lähes jokaiselta, lisäksi nopein ihmisvoimin liikkuva ajoneuvo.
Helppo hankkia, vaivaton omistaa ja kätevä liikkumismuoto. Ei ihme että pyöräily nousi suosituksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on pyöräilyn suosion yksi kantava voima. Pyörä on edullinen hankkia, yksinkertainen huoltaa ja se onnistuu lähes jokaiselta, lisäksi nopein ihmisvoimin liikkuva ajoneuvo.
Helppo hankkia, vaivaton omistaa ja kätevä liikkumismuoto. Ei ihme että pyöräily nousi suosituksi.Osuit naulan kantaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on pyöräilyn suosion yksi kantava voima. Pyörä on edullinen hankkia, yksinkertainen huoltaa ja se onnistuu lähes jokaiselta, lisäksi nopein ihmisvoimin liikkuva ajoneuvo.
Helppo hankkia, vaivaton omistaa ja kätevä liikkumismuoto. Ei ihme että pyöräily nousi suosituksi.Vain lihasheikot käyttävät pyörää. Tosimiehet juoksevat tai ajavat pidemmät matkat omalla polttomoottoriautolla.
Jos ei pysty juoksemaan puolimaratonia alle 90 minuutin, täällä on turha kehuskella mitään omalla kunnollaan ja liikkumisillaan. - Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Eli muilla asioilla ei väliä kunhan on halpaa…Minkä takia pyörällä ajamisen pitäisi olla kallista? Jos konkelilla polkee kauppaan ja takaisin, niin ei kannata ostaa yli 500€ pyörää sellaiseen tehtävään? Hardcore fillaristit ei tunnu ymmärtävän ettei kaikki harrasta pyöräilyä vaan se on heille kätevä tapa liikkua paikasta toiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia pyörällä ajamisen pitäisi olla kallista? Jos konkelilla polkee kauppaan ja takaisin, niin ei kannata ostaa yli 500€ pyörää sellaiseen tehtävään? Hardcore fillaristit ei tunnu ymmärtävän ettei kaikki harrasta pyöräilyä vaan se on heille kätevä tapa liikkua paikasta toiseen.
Tottahan tuo(kin) jokainen pyöräilee/hankkii pyöränsä omista lähtökohdistaan (ja pyörän hinta on yksi näistä), mutta sinänsä aika turha on tuota hintaa vetää joka keskusteluun koska osalle pyörän ominaisuudet ovat tärkeämpi asia kuin että "on edullista".
Ja pitää myöntää että halpojen ja kalliidin pyörien (kuten monien muidenkin tuotteiden kohdalla) omanaisuuksissa on eroja. Jos paremmasta pyörästä ei halua maksaa, niin sitten ajaa halvemmalla, ei tuossa isoa ihmeellisyyttä sinänsä ole.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo hankkia, vaivaton omistaa ja kätevä liikkumismuoto. Ei ihme että pyöräily nousi suosituksi.Miten kantava voima sitten onkaan, mutta minun edulliseen 1 390 € pyörään olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Väärin pyöräilty. Heti kauppaan ostamaan 5000€ fillari.
- Anonyymi
Mieluiten sähköpyörä
- Anonyymi
Ihan paras väline liikkua lähimatkat ja miksei kauemmaksikin.
- Anonyymi
Ellei mukavuudesta välitä lainkaan, niin ehkä totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei mukavuudesta välitä lainkaan, niin ehkä totta.
Meinaatko että kippurasarvilla on mukava ajella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niillä. Voi ajaa ihan yhtä hyvin, kuin suoralla tangolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko olla kun niillä ajetaan tuntien lenkkejä. Suoratankoisella samat lenkit menee käsien ravisteluksi.
- AnonyymiUUSI
Rentoa puhetta sinulta.
Koitappa bilteman lukkoa. - AnonyymiUUSI
Äitini ajoi työmatkat aina sään salliessa mummopyörällä 60-90-luvulla.
Isäni ajoi autolla mutta kun hän lainasi mummopyörää ja se unohtui baarin kulmille niin se varastettiin. 70-luvun mummopyörät oli ilmeisesti pääasiassa kolmivaihteisia koska sellainen vielä tallessa on. Nyt tulikin mieleen että kesällä mummopyörällä on mukava tehdä matkaa kun mihinkään ei ole kiire joten taidan ottaa mummopyörän käyttöön kesän ajaksi.- AnonyymiUUSI
Itse aion ostaa seuraavaksikin sähköpyörän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse aion ostaa seuraavaksikin sähköpyörän.
Osta mopo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osta mopo
Ei, ostan taas sähköpyörän. Sillä saa mukavaa liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197