Ilmeisesti jonkun lehden kysely oli. Itse tein.
Oletteko tehneet netissä kyselyn alkoholin käytöstänne
23
259
Vastaukset
- Anonyymi
😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Tähän ketjuun saa ripittäytyä.
Nyt kaikki alkkikset vähättelemään omaa juomista.
Ite en oo mitään ottanu, vaikka akka sitä kyselee. - Anonyymi
En käytä alkoholia, joskus harvoin nautin lasillisen.
- Anonyymi
Mistä käytöstä?
- Anonyymi
En käytä, joten turha testi.
- Anonyymi
Tämä työterveystesti on hyvä, jossa työnantaja näkee onko alainen ryypännyt kesälomalla.
Työntekijä ei ymmärrä, että hän edustaa firmaa myös vapaa-ajalla.- Anonyymi
No en minä ainakaan edusta. Lomalla en edes mieti koko putiikkia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en minä ainakaan edusta. Lomalla en edes mieti koko putiikkia.
Olet huono työntekijä. Fakta on että jos firman x työntekijä törttöilee, se pahaksi firmalle.
- Anonyymi
En viitsi, kun en käytä alkoholia ollenkaan vuosikausiin. Sitten joskus jonain vuonna saatan juoda yhden oluen tai kaksi koko vuoteen ja moneen vuoteen. Ei varmaan ole alkoholin ongelmakäyttöä. 🙂
Alkoholistia minusta ei saa millään ilveellä, mutta juustoholistin saisi helposti jollei itsekurini olisi mainio.
Jasu - Anonyymi
Saa nähdä, kutsutaanko haastatteluun aiheesta.
- Anonyymi
Siinä kyselyssä kysytään, lisääkö kesä alkoholin käyttöä.
- Anonyymi
En koska en juurikaan käytä etanolia.
- Anonyymi
Sinne piti antaa puhelinnumero, sähköpostiosoite ja kotiosoite.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinne piti antaa puhelinnumero, sähköpostiosoite ja kotiosoite.
Joo joo oliko mitää muita tunnuksii kans?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo oliko mitää muita tunnuksii kans?
Ei.
- Anonyymi
Hyvä aihe viinamiehelle.
- Anonyymi
Joku väitti, että minun aloitukseni olisivat poistuneet sitä mukaan kun olen niitä laittanut. Tämäpä ei olekaan 😂
- AnonyymiUUSI
Aikaisemmin käytin alkoholia, käytiin kaljalla ja viinillä. Tein silloin testin, aina se on jossain ollut että on ollut siihen mahdollisuus. Vastaukseksi tuli, et ole alkoholisti.
Näyttää nytkin olevan netissä:
https://paihdelinkki.fi/testit-ja-laskurit/alkoholi/alkoholiriippuvuustesti-sadd/ - AnonyymiUUSI
Jos haastatteluun kutsutaan johonkin kauas kotoa, kustantavatko he bussimatkan?
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse tehdä. En käytä alkoholia, joka on melkoinen myrkky elimistölle.
Tein, kaksikin. Molemmat olivat sitä mieltä, että minun pitäisi olla kuollut ja toinen jopa suositteli olemaan yhteydessä lähimpään seurakuntaan ja hautausalan ammatinharjoittajiin 😂
Onko vitamiiniasiat kunnossa? Ainakin vahvaa B-vitamiinia kannattaa käyttää, ja mahdollisesti myös NAC:ta/alfalipoiinihappoa, niin ei maksa ainakaan hajoa ensimmäisenä. Jos haluaa jotain selvästi tehokkaampaa kuin tiamiini (B1), niin benfotiamiini. Saattaa myös jalat mennä huonoon kuntoon, jos ryyppää liikaa, mutta näillä saa siihenkin jotain suojausta.
m36-intj kirjoitti:
Onko vitamiiniasiat kunnossa? Ainakin vahvaa B-vitamiinia kannattaa käyttää, ja mahdollisesti myös NAC:ta/alfalipoiinihappoa, niin ei maksa ainakaan hajoa ensimmäisenä. Jos haluaa jotain selvästi tehokkaampaa kuin tiamiini (B1), niin benfotiamiini. Saattaa myös jalat mennä huonoon kuntoon, jos ryyppää liikaa, mutta näillä saa siihenkin jotain suojausta.
Nooo, mun jutut kannattaa aina lukea kahdesti, aina ei olla vain faktojen äärellä 😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401963Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4051635Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491603Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen91314Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60852
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37658