Ilmeisesti jonkun lehden kysely oli. Itse tein.
Oletteko tehneet netissä kyselyn alkoholin käytöstänne
23
325
Vastaukset
- Anonyymi
😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Tähän ketjuun saa ripittäytyä.
Nyt kaikki alkkikset vähättelemään omaa juomista.
Ite en oo mitään ottanu, vaikka akka sitä kyselee. - Anonyymi
En käytä alkoholia, joskus harvoin nautin lasillisen.
- Anonyymi
Mistä käytöstä?
- Anonyymi
En käytä, joten turha testi.
- Anonyymi
Tämä työterveystesti on hyvä, jossa työnantaja näkee onko alainen ryypännyt kesälomalla.
Työntekijä ei ymmärrä, että hän edustaa firmaa myös vapaa-ajalla.- Anonyymi
No en minä ainakaan edusta. Lomalla en edes mieti koko putiikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä ainakaan edusta. Lomalla en edes mieti koko putiikkia.
Olet huono työntekijä. Fakta on että jos firman x työntekijä törttöilee, se pahaksi firmalle.
- Anonyymi
En viitsi, kun en käytä alkoholia ollenkaan vuosikausiin. Sitten joskus jonain vuonna saatan juoda yhden oluen tai kaksi koko vuoteen ja moneen vuoteen. Ei varmaan ole alkoholin ongelmakäyttöä. 🙂
Alkoholistia minusta ei saa millään ilveellä, mutta juustoholistin saisi helposti jollei itsekurini olisi mainio.
Jasu - Anonyymi
Saa nähdä, kutsutaanko haastatteluun aiheesta.
- Anonyymi
Siinä kyselyssä kysytään, lisääkö kesä alkoholin käyttöä.
- Anonyymi
En koska en juurikaan käytä etanolia.
- Anonyymi
Sinne piti antaa puhelinnumero, sähköpostiosoite ja kotiosoite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne piti antaa puhelinnumero, sähköpostiosoite ja kotiosoite.
Joo joo oliko mitää muita tunnuksii kans?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo oliko mitää muita tunnuksii kans?
Ei.
- Anonyymi
Hyvä aihe viinamiehelle.
- Anonyymi
Joku väitti, että minun aloitukseni olisivat poistuneet sitä mukaan kun olen niitä laittanut. Tämäpä ei olekaan 😂
- Anonyymi
Aikaisemmin käytin alkoholia, käytiin kaljalla ja viinillä. Tein silloin testin, aina se on jossain ollut että on ollut siihen mahdollisuus. Vastaukseksi tuli, et ole alkoholisti.
Näyttää nytkin olevan netissä:
https://paihdelinkki.fi/testit-ja-laskurit/alkoholi/alkoholiriippuvuustesti-sadd/ - Anonyymi
Jos haastatteluun kutsutaan johonkin kauas kotoa, kustantavatko he bussimatkan?
- Anonyymi
Ei tarvitse tehdä. En käytä alkoholia, joka on melkoinen myrkky elimistölle.
Tein, kaksikin. Molemmat olivat sitä mieltä, että minun pitäisi olla kuollut ja toinen jopa suositteli olemaan yhteydessä lähimpään seurakuntaan ja hautausalan ammatinharjoittajiin 😂
Onko vitamiiniasiat kunnossa? Ainakin vahvaa B-vitamiinia kannattaa käyttää, ja mahdollisesti myös NAC:ta/alfalipoiinihappoa, niin ei maksa ainakaan hajoa ensimmäisenä. Jos haluaa jotain selvästi tehokkaampaa kuin tiamiini (B1), niin benfotiamiini. Saattaa myös jalat mennä huonoon kuntoon, jos ryyppää liikaa, mutta näillä saa siihenkin jotain suojausta.
m36-intj kirjoitti:
Onko vitamiiniasiat kunnossa? Ainakin vahvaa B-vitamiinia kannattaa käyttää, ja mahdollisesti myös NAC:ta/alfalipoiinihappoa, niin ei maksa ainakaan hajoa ensimmäisenä. Jos haluaa jotain selvästi tehokkaampaa kuin tiamiini (B1), niin benfotiamiini. Saattaa myös jalat mennä huonoon kuntoon, jos ryyppää liikaa, mutta näillä saa siihenkin jotain suojausta.
Nooo, mun jutut kannattaa aina lukea kahdesti, aina ei olla vain faktojen äärellä 😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427