Mitä tekisitte?
Jos voittaisitte miljoona euroa
67
529
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin myydä tappiollisesti nykyisen asuntoni, mitä en nyt voi tehdä. Matkustelisin.
- Anonyymi
Laittaisin pienimuotoiset tilat jyrsijä rescueta varten. Eläinsuojelutyötä. 🙂
Siinä se tärkein.
JasuKun miettii hamsujen mittasuhteita, niin se rescuehan per otus ei vaadi paljon paria kaljakoria isompaa tonttia, joten miljoonalla niitä saisi aika paljon... Hamsufarmi!!!! 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kun miettii hamsujen mittasuhteita, niin se rescuehan per otus ei vaadi paljon paria kaljakoria isompaa tonttia, joten miljoonalla niitä saisi aika paljon... Hamsufarmi!!!! 😂
Mutta käsittäisi myös kaikki muutkin jyrsijä lajit. 😅
Mulla on nytkin näppini eläinsuojelussa mukana, mutta sitten pystyisin sijoittamaan enemmän rahaa ja tiloja hommaan.
Sijaiskodeista on pulaa. 😢
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on nytkin näppini eläinsuojelussa mukana, mutta sitten pystyisin sijoittamaan enemmän rahaa ja tiloja hommaan.
JasuMulla pruukaa mennä Kelan työttömyyspäivärahat eläimiin, se on liian vähän rahaa. Sitten olisi enemmän.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla pruukaa mennä Kelan työttömyyspäivärahat eläimiin, se on liian vähän rahaa. Sitten olisi enemmän.
JasuTaino seuraavaksi saan kaiketi sairaspäivärahaa, kun on pitkä sairasloma. Mutta rahaa menee eniten eläimiin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taino seuraavaksi saan kaiketi sairaspäivärahaa, kun on pitkä sairasloma. Mutta rahaa menee eniten eläimiin.
JasuMulle toi eläinten auttaminen on muodostunut elämäntehtäväksi, kutsumus mikä tulee sydämestä. Siksi oikeen mikään muu ei enää nykyään tunnu niin tärkeälle mitä tulee rahaan.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuNo joo, eihän se tietty vain hamsuille olisi, ihan selvää,
Miljoonalla saisi kyllä jo jotain aikaiseksi, vaikka tietty pitäisi muistaa, että sen miljoonan pitäisi riittää aika moneksi vuodeksi.
Ehkä sun pitäis miettiä eläinten rescuetoiminnan puolelta?- Anonyymi
No joo, eihän se tietty vain hamsuille olisi, ihan selvää,
Miljoonalla saisi kyllä jo jotain aikaiseksi, vaikka tietty pitäisi muistaa, että sen miljoonan pitäisi riittää aika moneksi vuodeksi.
Ehkä sun pitäis miettiä eläinten rescuetoiminnan puolelta?Juu, se on pieni raha pitkällä aikavälillä. Kallista on eläinlääkärikulut ja ruoka, vaikka tilat olisi olemassakin jo edullisesti muokaten, siinäkin ne juoksuvat kulut.
Siksi se Eurojackpot ja suurimmat summat siinä olisi mahtava mahdollistaja. Siitä riittäisi auttaa ihmisiäkin. Multa ei puutu mitään oleellista enkä kaipaa mitään uutta. Vain massia millä auttaa. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on pieni raha pitkällä aikavälillä. Kallista on eläinlääkärikulut ja ruoka, vaikka tilat olisi olemassakin jo edullisesti muokaten, siinäkin ne juoksuvat kulut.
Siksi se Eurojackpot ja suurimmat summat siinä olisi mahtava mahdollistaja. Siitä riittäisi auttaa ihmisiäkin. Multa ei puutu mitään oleellista enkä kaipaa mitään uutta. Vain massia millä auttaa. 🙂
JasuOlisi edes rikas sukulainen jonka periä, niin saisin rahaa käyttöön auttamiseen enemmän. Kaiken rahan laittaisin siihen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi edes rikas sukulainen jonka periä, niin saisin rahaa käyttöön auttamiseen enemmän. Kaiken rahan laittaisin siihen.
JasuMua niin kyllästyttää kaikki krääsä tässä maailmassa ja ihmisten sydämettömyys, että ei varmaan mikään muu niin paljon.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle toi eläinten auttaminen on muodostunut elämäntehtäväksi, kutsumus mikä tulee sydämestä. Siksi oikeen mikään muu ei enää nykyään tunnu niin tärkeälle mitä tulee rahaan.
JasuEntä nosserescue?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä nosserescue?
Nosse pärjää kyllä itsenäisesti, toista on hylätyt, kaltoinkohdellut tai kodittomiksi jäävät eläimet. Tarvitsevat ihmisiä, jotka välittää ja auttaa. Syyttömiä ne eläimet on tilanteeseensa.
Joskus ne ihmisetkin, jotka sairastuu eikä enää kykene kantamaan vastuutaan eläimistä, en minä heille ole vihainen. Vain niille jotka on sydämettömyyttään eläimiä kohtaan piittaamattomia.
Jasu - AnonyymiUUSI
No joo, eihän se tietty vain hamsuille olisi, ihan selvää,
Ehkä sun pitäis miettiä eläinten rescuetoiminnan puolelta?Reacuetoiminta toimii hyväntekeväisyyden varassa pitkälti. Toista on sitten kuntien eläinvalvonnan työntekijät. En ymmärrä miksi jauhetaan eläintenoikeuksista, muttei kuitenkaan löydy rahaa panostaa asiaan kunnolla.
Kaikenmaailman turhuudet kyllä saa rahoitusta.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reacuetoiminta toimii hyväntekeväisyyden varassa pitkälti. Toista on sitten kuntien eläinvalvonnan työntekijät. En ymmärrä miksi jauhetaan eläintenoikeuksista, muttei kuitenkaan löydy rahaa panostaa asiaan kunnolla.
Kaikenmaailman turhuudet kyllä saa rahoitusta.
JasuNiin siksi rikkaana valitsisin rahalle kohteen rescue eläimet ja jyrsijät, koska ihmiset pruukaa unohtaa ne kokonaan kissojen ja koirien ohessa. Myös linnut jyrsijöiden tavoin jää helposti "lojumaan" ikään kuin arvottomempina säilöön. Vaikkei ole tippaakaan arvottomampia eläväisiä kuin kissat tai koiratkaan, mutta siinä kohtaa on puute johon haluan tarttua jos vaan voin. Ja olenkin voinut tarjota kodin monelle loppuelämäkseen, mutta myös tarjoan sijoituskotia hoitaakseni kunnes löytyy uusi hyvä koti. Koska minunkin resurssit on rajalliset rahan ja tilojen rajallisuuden takia, tarttisin pääomaa millä laajentaa.
Jasu
Maksaisin kämppälainan pois, päivittäisin ekoterroristiajoneuvoni modernimmaksi ilmastontuhoajaksi ja loppuset rippuset sijoittaisin muka-viisaasti, kuvitellen siten pääseväni eläkkeelle viimeistään 55 vuotiaana, mikä luonnollisestikaan ei onnistuisi, mutta olispahan sitten edes velaton kämppä.
- Anonyymi
Itse ostaisin uuden auton.
- Anonyymi
Miljoona on lopulta sen verran pieni raha, että tuskinpa tekisin mitään hirveän ihmeellistä. Antaisi se tietysti turvaa, kun sijoittaisi järkevästi. Mulla ei ole velkaa, enkä kaipaa isommin materiaa, joten kyllähän tuo taskussa elelisi vähän vapaammin.
- Anonyymi
Jäisin eläkkeelle katteleen kuinka hyvään suohon asiansa osaamattomat ihmiset kerkiää tän maan saada mun elinaikana
- Anonyymi
Maksaisin itseni ja sisareni velattomiksi, päivittäisin isomman kämpän, jossa olisi sopivan kokoinen aidattu takapiha ja ottaisin kolme kissaa, tai ehkä neljä 😍 Sitten miettisin joitain sopivia lahjoituskohteita, en tee mitään noin suurella rahasummalla. Todennäköisesti kohdistaisin lahjoitukset lapsiin ja eläimiin. Ehkä jättäisin silti jonkun osan sijoituksiin, jotka saisivat siellä kasvaa omalla painollaan.
Aletheias- Anonyymi
Manypaws-ikä alkamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manypaws-ikä alkamassa?
Sellainen on ollut koko ikäni. Rakastan eläimiä, eritoten kissoja 😻
Aletheias
- Anonyymi
Ostaisin kaljaa, lihapiirakkaa ja jopa Heinz ketsuppia.
>simiti< - Anonyymi
Sitä miljoonaa olet kaupannut jo monia vuosia sitteb, mutta minä valitsen rakkauden, koska kaipaan paljon läheisyyttä ja seksiä! Ja kaikkea sitä mitä suhteeseen kuuluu. Pidä vaan rahasi itsellä, ne ovat minun verelläni ja surullani pesty!
- Anonyymi
Melko pieni rahasumma on miljoona. Kertaluontoisia hankintoja tai rahan jakamista hyväntekeväisyyteen on pidemmän päälle yhtä tyhjänksnssa.
Ehkä sijoittaisin joihinkin ihmisten hyvinvointia parantaviin projekteihin, esim siihen suomalaiseen covid nenäsuihke (vast) innovaation kaltaisiin kohteisiin. - Anonyymi
Matkustaisin ympäri maailmaa, laukussa kaviaaria ja shampanjaa… No, auttaisin paljon lähimpiä sekä hyväntekeväisyyttä myös.
- Anonyymi
En varmaan kovin ihmeellistä. Normaaliin elämiseen menisi ja hallitus kiittäisi, kun olisi yksi kelapummi vähemmän.
- Anonyymi
Harmittelisin että noin vähän tuli
- Anonyymi
Ostaisin ison talon, antaisin rahaa lapsille ja lastenlapsille. Oisin hys hys.
- Anonyymi
Rakentaisin gerbiilihyllyn
- Anonyymi
No tämä! Ainoa järkevä kommentti! Muut ovat itsekkäitä. Minä yksi pahimmista, kun tukisin murhaamista ja ylipainoa!
>simiti<
- Anonyymi
Remonttia taloon ja kunnollisen autotallin ja ostaisin uuden auton. Sekä ostaisin punaisen pönttöuunin. Siitä haaveilut pitkään. Loput laittasin säästöön.
Rakastan rahaa. Jos voittaisin miljoona euroa, suurin pelkoni olisi menettää ne.
Minusta tulisi umpipihi ja yrittäisin elää koroilla.- Anonyymi
Maksaisin asuntovelan pois ja teettäisin kotiin keittiö ja kylppäri remontin.
Ottaisin töistä palkatonta vapaata ja viettäisin aikaa perheen kanssa sekä tekisin kuntoremontin. Keskittyisin oman hyvinvoinnin parantamiseen. - Anonyymi
Tekisin helenakoivut ja laittaisin sileäksi kolmessa vuodessa.
- Anonyymi
Mä ostaisin ainakin ihan helvetisti kalliita autoja ja veneitä sekä moottori pyöriä
- Anonyymi
En ostaisi volvoa
Nooh.. irtisanoutuisin töistä ja elelisin maireasti parikymmentä vuotta. Nettorahaa olisi kuukaudessa semmoinen reilu neljä tonttua. Pärjäisin ihan hyvin.
Opiskelisin ja tekisin työtä josta nauttisin.
Ei paineita. Piitkät kesälomat ja aikaa itselleni.- Anonyymi
Pikkuinen voi olla vähään tyytyväinen, mutta ei se 4tonttua olisi kohta riittävä mihinkään. Inflaatio näes.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Pikkuinen voi olla vähään tyytyväinen, mutta ei se 4tonttua olisi kohta riittävä mihinkään. Inflaatio näes.
>simiti<Minä pärjään vähällä. Köyhä tuotantoeläin.. eli pelkkä tehdasduunari kun olen.. aliarvostettu ja alipalkattu.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä pärjään vähällä. Köyhä tuotantoeläin.. eli pelkkä tehdasduunari kun olen.. aliarvostettu ja alipalkattu.
Minäkin olin aikoinaan tehdasduunari. Tosin Amerikan herra sanoi, että näillä pitää sitten olla alueen paras palkka!
Muutenkin arvosti duunaria ja sen huomasi tuotanto- ja tulospalkkioissa.
Siten hän nostikin tehtaan maailman suurimmaksi jalostajaksi, kun ensin oli konkurssin partaalla suomalaisten käsissä. Suomen omistajat eivät tajuu tätä.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olin aikoinaan tehdasduunari. Tosin Amerikan herra sanoi, että näillä pitää sitten olla alueen paras palkka!
Muutenkin arvosti duunaria ja sen huomasi tuotanto- ja tulospalkkioissa.
Siten hän nostikin tehtaan maailman suurimmaksi jalostajaksi, kun ensin oli konkurssin partaalla suomalaisten käsissä. Suomen omistajat eivät tajuu tätä.
>simiti<Jenkkifirmassa se minäkin olen.. ja kaiken se ottaa ja vähän se antaa.
Toivoisin vaan etten voita. Kun kaiken oon saanu mitä oon halunnutkin. Nyt ois aika jo vähentää.
- Anonyymi
Jatkaisin vuokralla asumista kun naapurini osaavat käyttäytyä hyvin. Siitä olen kiitollinen. Vähemmän vaivaa ja siivottavaa verrattuna omakotitaloon. Haluaisin silti omistaa nyrkkeilysäkin mutta kerrostaloon en sellaista viitsisi hankkia. Hankkisin jonkin vanhan mutta luotettavan polttomoottoriauton mitä käyttäisin vain harvoin. Musiikkiohjelmia ostelisin heti alkuun muutamalla tonnilla. Matkustaisin ulkomaille silloin kun Suomessa olisi synkkää eli talvi. Matkakohteet olisivat halvanpuoleisia maita. Kävisin luultavasti enemmän eri tapahtumissa kuten Suomen maajoukkueen kotiotteluissa. - 🍄.
- Anonyymi
Ulkomailta saisi hankittua upean näköistä halpaa rihkamaa torimarkkinoilta. Sellaisesta olisin kiinnostunut. Yleisen turvallisuustason tulisi olla kunnossa jotta sieltä pääsisi hengissä takaisin kotiin. Pukeutuisin tahallaan köyhän näköiseksi ja pitäisin varalla varaslompakkoa jos joku sattuisi ryöstämään minut. Siellä olisi vain hieman käteistä eikä mitään muuta. Passit sun muut kuten pankkikortit pitäisi piilottaa jonnekin muualle kuin ilmiselviin paikkoihin kuten housujen taskuun. - 🍄.
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomailta saisi hankittua upean näköistä halpaa rihkamaa torimarkkinoilta. Sellaisesta olisin kiinnostunut. Yleisen turvallisuustason tulisi olla kunnossa jotta sieltä pääsisi hengissä takaisin kotiin. Pukeutuisin tahallaan köyhän näköiseksi ja pitäisin varalla varaslompakkoa jos joku sattuisi ryöstämään minut. Siellä olisi vain hieman käteistä eikä mitään muuta. Passit sun muut kuten pankkikortit pitäisi piilottaa jonnekin muualle kuin ilmiselviin paikkoihin kuten housujen taskuun. - 🍄.
Noilla passeillakaan tuskin paljoo enää merkitystä. Kuulemma suomalaisten passit tehdään jatkossa Puolassa. Että tulevaisuudessa suomalaisia passeja saattaa löytyä mitä erikoisemmistakin paikoista. Ja meillä jokaisella useitakin kaksoisolentoja samoilla henkilötiedoin.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Noilla passeillakaan tuskin paljoo enää merkitystä. Kuulemma suomalaisten passit tehdään jatkossa Puolassa. Että tulevaisuudessa suomalaisia passeja saattaa löytyä mitä erikoisemmistakin paikoista. Ja meillä jokaisella useitakin kaksoisolentoja samoilla henkilötiedoin.
Hommasin puolalaisia karkkeja. Todella hyviä 😋🍬. Omakotitalo olisi siitä kyllä hyvä kun siinä olisi autotalli. Sinne saisin sijoitettua sen nyrkkeilysäkin ja autoni. Asia mikä oli jo tyystin päässyt unohtumaan niin oikea snookerpöytä. Sen hinta on näköjään vain muutaman tonnin verran. Se olisi zen-hetkeni kun pelailisin sillä. Siihen vielä päälle zen-henkisiä koristeita niin hyvä tulisi. Tekobonsaipuu löytyy jo valmiiksi. - 🍄.
- Anonyymi
no muuttaisin helvettiin täältä. tai siis pois täältä helvetistä...
- Anonyymi
Samanlaista helvettiä elämä kaikkialla on, vain ongelmat muuttuu maan ja kansallisuuden mukaan.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaista helvettiä elämä kaikkialla on, vain ongelmat muuttuu maan ja kansallisuuden mukaan.
Jasuno onneksi täältä pääsee pois muullakin tavoin, ja siihen ei tarvitse miljoonaa
- Anonyymi
Isompi asunto, isompi auto. Maksaisin omat (asunto) ja muutaman velkoja pois tai maksaisin heidän elämistä, sijoittaisin osan ja tietysti kierrettäis vähän mualimmaa.
- Anonyymi
Miljoona ööröö, olisin rikas kuin Elon Musk.
Ostaisin S24:n.
Trollaisin täällä vihervassari liberaaliläppää ja vaatisin, että persut painuu takaisin Uralille, mistä ne ovat joskus tänne tulleet.
Menkööt Venäjälle palvomaan suurta johtajaa, Vladimir Vladimirovich Putinia.
🧸- AnonyymiUUSI
musk on miljardööri, silä on useita tuhansia miljoonia
miljoonalla ei saa kun yhden hienon ferrarin (suomessa)
Parasta mitä rahalla saa, on turvattu tulevaisuus.
Alkaisin suunnittelemaan mitä tekisin. En ole sitä tehnyt, koska ei ole ollut tiedossa mitään, mistä miljoonan voisi voittaa. Mistä niitä yleensä voitetaan?
Maksaisin omat ja erään läheisen velat, lahjoittaisin hyväntekeväisyyteen ja auttaisin kaikkia niitä, jotka auttoivat mua, kun mulla oli vaikeaa.
- AnonyymiUUSI
Häipyisin Suomesta välittömättömästi. Ei ehti veikkaus sanoa "olette voi....." niin olisin jo poissa.
- AnonyymiUUSI
sitten olisi paljon paikkoja mihin mennä..... nizza, karibia, dubai, reunion.... nyt voi vaan haaveilla, ja sekin on ihan turhaa
- AnonyymiUUSI
Antasin kaikki punaiselle ristille. Itse menisin hurstin leipäjonoon. Toki Purralle ostain veneen.
- AnonyymiUUSI
Osta Purralle myös uudet sakset. Vanhat alkaa olla jo leikattu loppuun. 😉
Jasu
- AnonyymiUUSI
Ihan ensiksi sijoittaisin kaikki, osakkeisiin, rahastoihin ja tilille. Varmistaisin että rahasta on tuottoa koko ajan.
Sen jälkeen alkaisin katsoa kenelle lahjoittaisin. Sukulaisille ja jonkun katastrofin uhreille. En niinkään minkään järjestön kautta vaan yksityisille henkilöille.
Tärkein on että koko summan salaisin. Kukaan ei saisi tietää että rahaa on, sen katsoisin jo turvallisuuden kannaltakin tärkeäksi.
Oma elämä ei kovinkaan muuttuisi, turvaa tietenkin antaisi. Näinhän sitä ajattelen nyt, mutta jos voitto kohdalle sattuu, voi siinä hullaantua. - AnonyymiUUSI
Antaisin kerjäläisille osan.
- AnonyymiUUSI
Saako tulla kerjäämään eläinten hyväksi? Jos saa, tulen lakki kourassa.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako tulla kerjäämään eläinten hyväksi? Jos saa, tulen lakki kourassa.
JasuMinäkin antaisin.
- AnonyymiUUSI
Suorittaisin tilisiirron nigerialaiselle tilille jonka omistaja olisi ensin ottanut muhun yhteyttä sähköpostitse huonolla englannilla höystettynä ;D. Kirsikkana kakun päälle lähettäisin vielä kylkiäisenä tuhkaa kirjeitse. "Viedä tuhkatkin pesästä."
Miljoonalla ei nykyään saa kovinkaan paljoa. Katson, että vanhuksilla ja lapsilla on kaikki hyvin. Maksaisin lainat pois (omat ja läheisten). Sijoittaisin järkevästi ja loput (jos jotain jää) laitan sukanvarteen, pahan päivän varalle.
Ei taida miljoona riittää. Lisää rahaa heti! Olis tarvis.- AnonyymiUUSI
Laittaisin tilille muiden jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162743Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81119Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986