Tulossa festareille. Matkailuauto on eli asuntoa ei tarvi. Onko muita menomestoja ja keneltäkähän voisi vaimoa tai tyttöystävää pyytää lainaan. Ei pidemmäksi kuin festariviikonlopuksi.
Tullaan festareille
12
342
Vastaukset
- Anonyymi
Kemijärvi on täynnä vanhoja lehmiä.
- Anonyymi
Mööö 🐮🐮🐮Möö muulle!
- Anonyymi
Minä voisin tästä naapurikylästä tulla. Ukko ei kyllä tykkää mutta kun se ajelee päissään ja hakkaa kännissä mua. Lisäksi tahtoo omat ja toisten rahat mennä sekaisin.
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
15v
- Anonyymi
Sivettömyys ei ole enää muotia. Kemijärven tulevaisuus on Suomun kehityksessä ja sinne tarvitaan nyt rauhoittumiskeskus, luonnonmukaisesti tietenkin. Levin kaltaiset juopottelu ja irstaus paikat eivät saa enää suosiota. Tulevaisuuden henkistynyt ihminen tulee luonnonrauhaan ja saa sieltä rentoutumisen ja voiman. Toivottavasti uusi kaupunginhallitus alkaa toimimaan eikä vain istu ja syö kokousviineriä, kuten edellinen!
- Anonyymi
Suomu on jo rauhoittumiskeskus kun siellä ei ole yhtään mitään. Kuollut ja tylsin paikka maan päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomu on jo rauhoittumiskeskus kun siellä ei ole yhtään mitään. Kuollut ja tylsin paikka maan päällä.
Suomu on tulevaisuuden keskus
Siellä ufotkin jyrää
Parapstkolhois
Chi vit s
Katson sinne riavan sineen taivaan tähti kirkas sua, onko se UFo? Humanoidi kokous Kempassa jee - Anonyymi
Mene hoitoon. Irstaus on elämän riemu.
- Anonyymi
VPK:lla molempina päivinä neljään asti
- Anonyymi
homostellaan
- AnonyymiUUSI
Ja onhan sulla matkakyllikki käden ulottuvilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392