Mitä sukupuolitauteja teillä on ollut?

Anonyymi-ap

Kerro myös oletko nainen vai mies.

45

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole ollut kai mitään toistaiSWEseksi.

Seksiä paljon ilman herpestä, toki käytin kondomia, joskus käytin Durexia, nykyään Magic.

• Anonyymi

Mihin sinä sen tiedon tarvitset?

Jasu

• Älä kysele hupsuja, vaan vastaa rehellisesti 🤣

• Voit vastata halutessasi vain ensimmäiseen kysymykseen. Niin minäkin tein.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Älä kysele hupsuja, vaan vastaa rehellisesti 🤣

En taida. Olenhan jo muinoin asiasta täällä keskustellut. Klamydia joka tuhosi toisen munanjohtimeni ja syypää tautiin oli 7 vuotinen kumppanini joka päätti pettää minua kyläpyörän kanssa. Vitun sika, ikuisesti vihainen tempusta joka johti mun sairastumiseen ja myöhemmin susäiseen verenvuotoon munajohdin raskauden poksautettua munanjohtimeni.

Kun itse on uskollinen ja pitäytyy seksikumppanissa joka on oma mies, eikä muita ole missään välissä, niin eikös kumppani ole pettävä sika.

Eikä kukaan minun "sukupuolitautejani" tarvitse eikä saa, kun seksielämäni on kokolailla ohi. Ja harvatkin kerrat jaan 15 vuotta jo samaisen ukkelin kanssa. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En taida. Olenhan jo muinoin asiasta täällä keskustellut. Klamydia joka tuhosi toisen munanjohtimeni ja syypää tautiin oli 7 vuotinen kumppanini joka päätti pettää minua kyläpyörän kanssa. Vitun sika, ikuisesti vihainen tempusta joka johti mun sairastumiseen ja myöhemmin susäiseen verenvuotoon munajohdin raskauden poksautettua munanjohtimeni.

Kun itse on uskollinen ja pitäytyy seksikumppanissa joka on oma mies, eikä muita ole missään välissä, niin eikös kumppani ole pettävä sika.

Eikä kukaan minun "sukupuolitautejani" tarvitse eikä saa, kun seksielämäni on kokolailla ohi. Ja harvatkin kerrat jaan 15 vuotta jo samaisen ukkelin kanssa. 🙂

Ja ei mulla ole ollut tuon yhden kerran jälkeen muita sukupuolitauteja, voit uskoa että olen niitten suhteen fanaattinen tollaisen kokemuksen jälkeen.

Ärsyttää ihmiset jotka on holtittomia noissa seksi asioussa, taudit. Ja levittelee niitä parisuhteissaankin sitten sikailtuaan ties missä.

Jasu

• Miesflunssa.

Käyttäkää suudellessa kasvomaskia.

• Tähän ikään mennessä ei sitten minkäälaisia, mutta vielähän tässä on kesää jäljellä...

• Nå jaa, kuppa kullinnupin vei, mutta tahtia se haittaa ei. Kaikki kuiskaa "kulta rakas", huorat antaa rahat takas.

Tahdittomaan kysymykseen tahdikas vastaus.

• Anonyymi

Ei mitään.

• Anonyymi

yliopistojen opiskelijoista saa paljon herpesträ.

• Anonyymi

Enpä ole vielä tähän ikään onnistunut saamaan noita. Ehkä sitä vielä ehtii. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Koska tämänyt tuntui olevan niin kauhean tärkeä asia, en tosin tajua miksi, niin tuon edellisen vastasi nainen.

• Anonyymi

Mitä noita revittelemään.

• Anonyymi

Palstakuppa, lääkitty elohopealla ja nytten viiraa jo virallisestikin

• Anonyymi

Pikkukylissä on kuulemma sairaita munia.

• Anonyymi

Pitkittynyt korkean riskin HPV.

Se hoidettiin sähkösilmukkahoidolla, eli kohdunsuultani poistettiin renkaan muotoinen riekale polttamalla. Pyysin nähdä poistetun riekaleen. Sain onneksi rauhoittavaa lääkettä toimenpiteen ajaksi.

Jälkeen päin aukosta tuli hiilen palasia. 😵😄

Virus lähti pois.

Yhteenveto: miehet voivat olla syöpävaarallisia.

🦄

• Anonyymi

Melkoinen Miilu se sinun aukko :)))

• Olen kuullut lohakisun hiekkaa pillussa, mutta hiilet oli ihan uusi juttu 🤔
        Miehisellä mielikuvituksella kumpikaan ei kuulostaa kovin miellyttävältä herkillä limakalvoilla...

• Anonyymi
        UUSI
        randombypasser kirjoitti:

Olen kuullut lohakisun hiekkaa pillussa, mutta hiilet oli ihan uusi juttu 🤔
        Miehisellä mielikuvituksella kumpikaan ei kuulostaa kovin miellyttävältä herkillä limakalvoilla...

No hyvin pienesti sitä mustaa sieltä tuli jälkeen päin.

Mutta tuli kuitenkin. Kyllä siellä oli käry käynyt.

Kohdunsuu puudutettiin ennen toimenpidettä, joten se ei sattunut.

🦄

• Anonyymi
        UUSI

kyllä ne naiset vaan on niitä joilla niitä tauteja on. hpv on naisten tauti.
        ja naiset ne oikein kulkee kylillä keräämässä tauteja itseensä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä ne naiset vaan on niitä joilla niitä tauteja on. hpv on naisten tauti.
        ja naiset ne oikein kulkee kylillä keräämässä tauteja itseensä

Höpö höpö. Tuo on naisvihamielistä puppua.

HPV on aina sekä miehillä että naisilla, mutta vain naisille se on potentiaalisesti hengenvaarallinen.

Jonkinlainen HPV on yleensä kaikilla, jotka ovat ikinä seksiä harrastaneet. Useimmat viruskannat ovat vaarattomia. Minulla oleva oli vaarallinen, mutta sen tyyppiä (numerosarjaa) ei pystytty määrittämään.

Alle 25-vuotiailta naisilta ei edes oteta papa-kokeita, koska heistä niin monella on HPV. Nuorilla se myös paranee itsestään helpommin. Minullakin sitä vain seurattiin ensin kaksi vuotta, ennen kuin mitään operoitiin.

Naisilla on täysi oikeus nauttia seksistä. Kaikki muu on naisvihamielistä yritystä kahlita naisen seksuaalisuutta. Samaa, mitä Lähi-idän uskonnot (islam, kristinusko) tekevät. Päättäkää itse, haluatteko sellaisen jumalan. Mutta käykää papa-seulonnoissa!

🦄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

HPV on aina sekä miehillä että naisilla, mutta vain naisille se on potentiaalisesti hengenvaarallinen.

Jonkinlainen HPV on yleensä kaikilla, jotka ovat ikinä seksiä harrastaneet. Useimmat viruskannat ovat vaarattomia. Minulla oleva oli vaarallinen, mutta sen tyyppiä (numerosarjaa) ei pystytty määrittämään.

Alle 25-vuotiailta naisilta ei edes oteta papa-kokeita, koska heistä niin monella on HPV. Nuorilla se myös paranee itsestään helpommin. Minullakin sitä vain seurattiin ensin kaksi vuotta, ennen kuin mitään operoitiin.

Naisilla on täysi oikeus nauttia seksistä. Kaikki muu on naisvihamielistä yritystä kahlita naisen seksuaalisuutta. Samaa, mitä Lähi-idän uskonnot (islam, kristinusko) tekevät. Päättäkää itse, haluatteko sellaisen jumalan. Mutta käykää papa-seulonnoissa!

🦄

Toivottavasti seulontaja ei tehdä veronmaksajien rahoilla?

• Anonyymi
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Toivottavasti seulontaja ei tehdä veronmaksajien rahoilla?

Kyllä, tehdään juuri niillä, koska syöpien hoitaminen on kalliimpaa kuin seulominen. Myös mammografiat tehdään veronmaksajien rahoilla.

Minäkin ramppasin niin monessa kolposkopiassa, että kyllä siinä verorahoja paloi. Kiitos vain Suomen valtiolle. 🙏🇫🇮

Nyt uusimpana on myös HPV-rokote, jota tarjotaan nykyään 10-12 vuotiaille kansallisessa rokotusohjelmassa.

Jos verrataan syöpien ennaltaehkäisyä vs. hoitamista, on taloudellisesti järkevämpää ennaltaehkäistä. Syöpien hoidossa täytyy huomioida myös sairauspoissaolo kustannukset, jotka nostavat kulut korkealle. Hoitojen ja hoitohenkilökunnan palkkojen lisäksi.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Voi se aiheuttaa penissyöpää miehillä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, tehdään juuri niillä, koska syöpien hoitaminen on kalliimpaa kuin seulominen. Myös mammografiat tehdään veronmaksajien rahoilla.

Minäkin ramppasin niin monessa kolposkopiassa, että kyllä siinä verorahoja paloi. Kiitos vain Suomen valtiolle. 🙏🇫🇮

Nyt uusimpana on myös HPV-rokote, jota tarjotaan nykyään 10-12 vuotiaille kansallisessa rokotusohjelmassa.

Jos verrataan syöpien ennaltaehkäisyä vs. hoitamista, on taloudellisesti järkevämpää ennaltaehkäistä. Syöpien hoidossa täytyy huomioida myös sairauspoissaolo kustannukset, jotka nostavat kulut korkealle. Hoitojen ja hoitohenkilökunnan palkkojen lisäksi.

🦄

Kyllä ei ole maailmassa mitään oikeudenmukaisuutta. Viedään rahat taskusta ja uhkaillaan että muuten veisimme toisestakin taskusta. Suurin säästö tietenkin tulisi kun holtittomat ihmiset ei keräilisi itselleen kaikkia tauteja joita maa päällään kantaa.

• Anonyymi
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Kyllä ei ole maailmassa mitään oikeudenmukaisuutta. Viedään rahat taskusta ja uhkaillaan että muuten veisimme toisestakin taskusta. Suurin säästö tietenkin tulisi kun holtittomat ihmiset ei keräilisi itselleen kaikkia tauteja joita maa päällään kantaa.

Ei niitä saa kerättyä, jos ei kukaan mies niitä keräilijöille kanna... 🤔😂

Muuten ne leviäisivät vain tyttöjen välisissä suhteissa.

🦄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä saa kerättyä, jos ei kukaan mies niitä keräilijöille kanna... 🤔😂

Muuten ne leviäisivät vain tyttöjen välisissä suhteissa.

🦄

En tietääkseni ottanut mitään kantaa kenenkään sukupuoleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

naisilla on oikeus huorata kylillä vaikka kaikki lopulta kuolisivatkin niitten levittämiin tauteihin

• Ei onneks mitään. Mulla on aina ollu ihan hirvee kammo noihin, siis ihan pikkupojasta lähtien. Muistan silloin ne AIDS mainoksetkin.

Ja mies oon, jos joku ei sitä vielä tiedä?

• Anonyymi

Ei mitään koskaan!

• Anonyymi

Olin kuusitoista kun silloinen seksipartnerini ilmoitti, että hänellä on todettu tippuri. Hienoa minusta että ilmoitti ja hoidin taudin pois. Hän oli minua kymmenisen vuotta vanhempi ja varmaan siksikin älysi hoitaa asian vastuullisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Olen mies ja minulla oli iso kiinnostus naisiin. Onneksi sain apua ja nykyään vain paistelen vohveleita.

>simiti<

• UUSI

Viisas ratkaisu. Olisihan se julmaa, jos miehelle, jonka aivoista jo puolet on lentänyt lepikkoon, tulisi vielä jokin kikkelilepra tai sankkeri. Ei uskaltaisi pissaamisen jälkeen edes yhtä kertaa hemputtaa ettei puolet pippelistäkin putoaisi pois.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole ollut mitään sukupuolitauteja koskaan. Omalla käyttäytymisellä voi merkittävästi vähentää tartunnan todennäköisyyttä, mutta joskus tauti voi tulla itsestä riippumattomista syistä. Tärkeää silloin on toimia vastuullisesti ja hoidattaa itsensä taas terveeksi sekä informoida ihmisiä, joihin on voinut taudin tartuttaa.

Aletheias

• UUSI

Palstahahmollani on varmaan AIDS, mutta oikeassa elämässä minulla ei ole koskaan ollut tietääkseni sukupuolitautia. Mutta voihan niitä oireettomanakin kantaa.

• Anonyymi
      UUSI

Tätä nykyistä ei mikä vie aivotkin siis.

• Anonyymi
      UUSI

Onks ketään naista joka ei nuoruuden taudin takia pysty saamaan lapsia?

• Anonyymi
      UUSI

Aloituksessa pyydettiin ystävällisesti kertomaan onko vastaaja nainen vai mies. Naisille niin arka paikka etteivät tahdo kertoa tai ylipäätään tunnustaa olevansa tautisia.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi se olisi arka paikka? Heteronainenhan saa sukupuolitaudin mieheltä. Miksi se olisi naiselle arka paikka? 😄

🦄

• UUSI

Mäkin ihmettelin miks tota sukupuolta kysyttiin. Mutta olinpas taas hitaalla. En tajunnu, että senhän voi nykyään vaihtaa.

• Anonyymi
        UUSI

On ollut aikoinaan kuppaa, ja sankkeria, ja muita tauteja, mutta aina niistä on selvitty!
        T. Reiska Posiolta.

• Anonyymi
        UUSI

Sukupuolen kysyminen oli vain keino syyllistää naista hänen seksuaalisuudestaan.

Naisvihan syytä.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sukupuolen kysyminen oli vain keino syyllistää naista hänen seksuaalisuudestaan.

Naisvihan syytä.

🦄

Ovatko feministit siis loppujen lopuksi uhriutujia, sukupuolisuus jatkuvan hyökkäyksen alla silloinkin kun varsinaista kohdistettua sukupuolittamista ei ole edes tapahtunut, vai onko?
        Aloituksessa vai jerop:n kommentissa?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko feministit siis loppujen lopuksi uhriutujia, sukupuolisuus jatkuvan hyökkäyksen alla silloinkin kun varsinaista kohdistettua sukupuolittamista ei ole edes tapahtunut, vai onko?
        Aloituksessa vai jerop:n kommentissa?

Ei oo tarkotus syyllistää ketään. Se kuka on seksuaalinen niin olkoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6377
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4784
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      42
      3322
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1780
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1618
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      73
      1426
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      85
      1249
    Aihe