Ei jaksa tätä skitsofreniaa. En kykene töihin, en saa kavereita, en tyttö ystävää. Hyvä että kykenen huolehtimaan itsestäni. Toimintakyky heikentynyt rajusti kun sairastuin 6 vuotta sitten. Persut ja kokoomus haukkuu varmasti loiseksi mutta kun ei kykene. Jatkuvaa kitumista
Haluan tehdä itsemurhan
26
350
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olin samassa tilanteessa. Rupesin lenkkeilemään, sitten kuntouttavaan työtoimintaan menin. Alkoi elämä tuntuu hyvältä, löysin naisen, sitten itsetunto kohosi niin paljon, että olen nykyään työelämässä ja kaikki suht normaalisti. Kaikki alkoi liikunnasta. Liike on lääke. Yli 10 vuotta elämä hymyillyt , mutta aina tulee uusia murheita,se kuuluu elämään. Usko itseesi ja tee töitä itsesi eteen. Ala elää itsellesi,eläkä ajattele mitä muut ajattelevat.
- AnonyymiUUSI
Niinhän me kaikki joita on kiusanneet vuosikausia demarit Vassarit vihreet keskusta rkp ja muut loisijat.
Viimeisin vassarivalta tuhosi lähes kaiken.
Ole onnellinen ettet seurustele ja kanna vielä isompaa painoa niskassasi.- AnonyymiUUSI
Persujen typeryys paistaa vaikka kysymys on vakavasta asiasta.
- AnonyymiUUSI
Et voit tehdä sitä. Joudut suurella todennäköisyydellä helvettiin jolloin olosi on vielä kauheampi.
- AnonyymiUUSI
Helvetti ei ole ikuinen edes raamatun mukaan. Sana helvetti tarkoittaa gehenna nimistä kaatopaikkaa joka paloi yötä ja päivää ja jossa poltettiin rikollisten ruumiit. Siitä keksittiin tuonpuoleinen paikka vasta keskiajalla vaikka näin ei ollut. Raamatun mukaan ihmisellä ei ole erillistä sielua niinkuin hindulaisuudessa vaan koko ihminen on sielu
- AnonyymiUUSI
Minkä ikäinen olet. Onko sinulla ammattia, asuntoa, lähisukulaisia ? Oletko hakenut apua ?
- AnonyymiUUSI
Ei ole kuin peruskoulu paperit ja siinäkin tarvitsin jatkuvan avustaja koko ajan muuten en olisi saanut peruskoulu papereita. Ammatin saannista voin vain unelmoida laaja alaisten oppimis vaikeuksien takia enkä pärjää itsenäisessä työssä. Kohta 30 vuotias. Tämä skitsofrenia syntyi jatkuvasta kiusaamisesta niin kovat traumat sain että sairastuin tarvitsen asioidenkin hoitamisessa apua. Eivaan jaksa taistella tätä sairautta vastaan
- AnonyymiUUSI
Viestin aloittajalle tiedoksi .
Oma valinta vedä itsesi hirteen.- AnonyymiUUSI
Aika pahaa porukkaa täällä ei minkäänlaista rakkautta tässäkään paikassa
- AnonyymiUUSI
Helvetti on VENÄJÄ PASKAA LASKEVAT SUO MEN MEREEN
- AnonyymiUUSI
Ei tuollaista itsesääliä jaksa kuunnella.Aloittaja haluaa vain ja pelkästään huomioo
- AnonyymiUUSI
Olet tunteeton pska.
- AnonyymiUUSI
Pää kiinni
- AnonyymiUUSI
Ei missään tapauksessa. Itket katkerasti kadotuksessa jos joudut helvettiin. Ajattele sitä niin ymmärrät ettei sitä voi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Mene äärikristitty muualle. Ei kiinnosta kristityn propaganda
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene äärikristitty muualle. Ei kiinnosta kristityn propaganda
Miten kestät iankaikkista kadotusta ja tuomiota kun et kestä saarnaa netissä. Asian miettiminen estää tuon teon jonka mainitsit aloitusviestissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kestät iankaikkista kadotusta ja tuomiota kun et kestä saarnaa netissä. Asian miettiminen estää tuon teon jonka mainitsit aloitusviestissä.
Te kristityt olette samalla tasolla kuin Hitler. Muslimitkin osaa käyttäytyä paljon paremmin kuin kristityt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko mihinkään kristinuskoon. Raamattu on korruptoinut eikä mihinkään siitä en voi luottaa. Täynnä ristiriitoja ja suoraa korruptiota katolisen kirkon toimesta kuten myrkyn juonti lupaukset. Juoppa tappavaa myrkkyä ja katotaan kuoletko kuten Jeesus lupasi et uskalla. Uskot todella johonkin vanhan testamentin puhuviin viikuna puihin ja yksi sarvisiin ja jättiläisiin? Satukirja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Te kristityt olette samalla tasolla kuin Hitler. Muslimitkin osaa käyttäytyä paljon paremmin kuin kristityt
Voit aloittaa suhteen Jumalaan rukoilemalla tällaisen yksinkertaisen rukouksen:
"Oi Jumala, minä olen syntinen. Olen pahoillani synneistäni. Anna minulle anteeksi. Haluan kääntyä pois synnistäni. Otan Jeesuksen Kristuksen vastaan Vapahtajanani; tunnustan hänet Herrakseni. Tästä lähtien haluan seurata Häntä. Jeesuksen nimessä. Aamen." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit aloittaa suhteen Jumalaan rukoilemalla tällaisen yksinkertaisen rukouksen:
"Oi Jumala, minä olen syntinen. Olen pahoillani synneistäni. Anna minulle anteeksi. Haluan kääntyä pois synnistäni. Otan Jeesuksen Kristuksen vastaan Vapahtajanani; tunnustan hänet Herrakseni. Tästä lähtien haluan seurata Häntä. Jeesuksen nimessä. Aamen."En tarvitse mitään pelastuspakettia höystettynä helvetillä. Ei ole mistään mistä pitäisi pelastua. En halua pelastaa itseäni Jumalalta jota pitäisi jatkuvasti pelätä
- AnonyymiUUSI
Mutta - Jumala rakastaa sinua! Sillä ei ole merkitystä, kuinka syvälle synnin ja rikkomusten suohon olet vajonnut. Jumala rakastaa sinua tänään! Hän todisti sen lähettämällä Poikansa Jeesuksen Kristuksen kuolemaan puolestasi ristillä.
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta mennä taivaaseen kristityyjen seuraan. Olisi taivas muuten alimmainen helvetti kun pitäs teitä kestää siellä
- AnonyymiUUSI
Eikös juutalaiset tappaneet sen. Niin Kuulin.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on puruaivo !
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, sinä selviät kyllä. Joskus on vaikeaa, mutta vaikeiden aikojen jälkeen alkaa paremmat ajat. Usko itseesi!
Jos tuntuu tosi pahalta ja haudot synkkiä ajatuksia niin soita Hyvinvointialueen miepä päivystykseen!- AnonyymiUUSI
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691