Tiesittekö olevanne kuuluisia?

Anonyymi-ap

Te kaikki olette nyt osa internetin historiaa. Siis jos olet joskus kirjoittanut edes yhden viestin.

Näin tämä palstarobotti väitti, kun kirjoitin viestin palstalle.

>simiti<

27

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, oon huomannu.

• Anonyymi

Ei aina, välillä tulee, että kommentti lähetetty onnistuneesti.

• Anonyymi

Tokikin on mukava, että edes AI kehuu lähetettyä viestiä. Muut käyttäjät vain mollaavat. 🙈🙉🙊

>simiti<

• Anonyymi

Oon historiaan kirjoittava. Voi kun viisastuttaisi niissä vuodatuksissa, mitkä tulevat tietty suoraan yhden ämmän sydämestä.
      Vilma

• Anonyymi

That’s right hardy boys

• Anonyymi

Se on ihan sama mitä olet kitjottanu ja minne olet kirjottanu jollain se on jossain tallessa kuitenkin jos olet sen nettiin kirjottanu tai tallentanu

• Anonyymi

Niin onkin. Olen sen toki tiennyt jo ihan ysärin lopulta alkaen, kun sain hommattua liittymän ja 48Kb modeemin.
        Silloin oli muuten minuuttihinta netinkin käytössä.

Ökyillä toki oli kiinteähintainen "laajakaista" 256Kbit/s.
        Eräs työkaveri sanoi, ettei ikinä tarvi hommata nopeampaa... 🤣

>simiti<

• Anonyymi

Ja netti on vahva työkalu. Jeesuksen aikana viestit kulkivat puukölialuksilla ties kuin kauan ja ihmiset kerkesivät jo unohtaa asian, tai ainakin se muuttui.
      Nykyään menee mikrosekunneissa ja jää talteen. Sekä tekoälyä voi käyttää viestin vahvistamiseen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onko muuten mikää muu niin herkkä tuhoutumaan kuin AI?

• Tiesin ja mehän Liskon kanssa päädyimme näillä kirjoituksillamme jopa graduaineistoksi.

• Anonyymi

Voi ei. Millaiseen raameihin päädyitte?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahhahahhaa 🤣 no senku vuoristoerakon näkis 😂

Mutta tiedätkö mitä buddy, minulla on mielenkiintoinen havainto ryhmä-älystä, mikä ei pohjimmiltaan tarkoita mitään älyä, vaan jonkinlaista ohjelmoitua toimintaa.

Laitoit postauksen arabivähemmistöistä. Vain vuorokausi ennen postaustasi hätkähdin voimakkaasti kaupan kassassa tummaa maahanmuuttajaa, vai todetakseni, ettei se näillä leveyksillä niin arkipäiväistä, kuin helsingin liepevillä.

En tiedä miksi tietoisuuteni heräsi tässä satunnaisessa kohtaamisessa. Ollenha. nähnyt sitä niin paljon kuitenkin, niin miksi tietoisuuteni heräsi juuri silloin, että itsekin sen voimakkuuteen hätkähdin.

Ymmärrän kyllä kaiken kirjoittamalla jaetun vaikutuksen, mutta olen pyöritellyt jotain ajatusta tietoisuuden siirtymisestä muullakin tavoin. No täysin fulaa ilman teoriaa, muttei ensimmäinen kerta kun tätä ajattelen kuitenkaan.

Sellainen pähkinä. Illan jatkoja. Ja täällä minun posliiniköynös kukkii, vaikei se orkidea olekaan :)

jotka tosiaankaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tiedätkö mitä buddy, minulla on mielenkiintoinen havainto ryhmä-älystä, mikä ei pohjimmiltaan tarkoita mitään älyä, vaan jonkinlaista ohjelmoitua toimintaa.

Laitoit postauksen arabivähemmistöistä. Vain vuorokausi ennen postaustasi hätkähdin voimakkaasti kaupan kassassa tummaa maahanmuuttajaa, vai todetakseni, ettei se näillä leveyksillä niin arkipäiväistä, kuin helsingin liepevillä.

En tiedä miksi tietoisuuteni heräsi tässä satunnaisessa kohtaamisessa. Ollenha. nähnyt sitä niin paljon kuitenkin, niin miksi tietoisuuteni heräsi juuri silloin, että itsekin sen voimakkuuteen hätkähdin.

Ymmärrän kyllä kaiken kirjoittamalla jaetun vaikutuksen, mutta olen pyöritellyt jotain ajatusta tietoisuuden siirtymisestä muullakin tavoin. No täysin fulaa ilman teoriaa, muttei ensimmäinen kerta kun tätä ajattelen kuitenkaan.

Sellainen pähkinä. Illan jatkoja. Ja täällä minun posliiniköynös kukkii, vaikei se orkidea olekaan :)

jotka tosiaankaan

kassalla ja olenhan

Muita virheitä en jaksa enää korjata 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

jotka tosiaankaan

Tuota kutsutaan morfiseksi resonanssiksi, joka ehkä on humpuukia, tai sitten ei, sillä omitusesti eräät ilmiöt vaikuttavat toimivan sen mukaisesti.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Rupert_Sheldrake

(minullakin on posliiniköynnös, mutta se ei näytä pitävän paikastaan, sillä ei ole suostunut kukkimaan... pitää siirtää se parempaan paikkaan)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Tuota kutsutaan morfiseksi resonanssiksi, joka ehkä on humpuukia, tai sitten ei, sillä omitusesti eräät ilmiöt vaikuttavat toimivan sen mukaisesti.

(minullakin on posliiniköynnös, mutta se ei näytä pitävän paikastaan, sillä ei ole suostunut kukkimaan... pitää siirtää se parempaan paikkaan)

Ehkä se on humpuukkia ja sattuma, mutta itse hätkähdin omaa reaktiotani ja ihmettelin mistä se johtui. Vietän viikoja maakunnissa, mutta oma reaktioni järkytti jollakin tavoin minua.

Posliinikukkani kukkii varsissa, joilla ei ole lehtiä. En ole nähnyt tuollaista aikaisempina vuosina.

Morfinen resonassi! Hienoa, että löysit tuolle ilmiölle nimen. Minun täytyyy tutkia sitä lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on humpuukkia ja sattuma, mutta itse hätkähdin omaa reaktiotani ja ihmettelin mistä se johtui. Vietän viikoja maakunnissa, mutta oma reaktioni järkytti jollakin tavoin minua.

Posliinikukkani kukkii varsissa, joilla ei ole lehtiä. En ole nähnyt tuollaista aikaisempina vuosina.

Morfinen resonassi! Hienoa, että löysit tuolle ilmiölle nimen. Minun täytyyy tutkia sitä lisää.

Tämä on vanha talo, jossa on vielä verhokotelo. Ja tuo köynös on karannut sinne missä ei ole tilaa, eikä valoa. En saanut kuvaan kaikkia :)

https://aijaa.com/np96Nt

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vanha talo, jossa on vielä verhokotelo. Ja tuo köynös on karannut sinne missä ei ole tilaa, eikä valoa. En saanut kuvaan kaikkia :)

Juu mun mummolla oli posliinikukka. Se on kai se sama kukka vielä hengissä vaikka mummo ei pariin kymmeneen vuoteen. Mutta ei se noin isoks kasvanu. Tollaset verhokotelot oli munkin kämpässä, mutta mä revin ne pois.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu mun mummolla oli posliinikukka. Se on kai se sama kukka vielä hengissä vaikka mummo ei pariin kymmeneen vuoteen. Mutta ei se noin isoks kasvanu. Tollaset verhokotelot oli munkin kämpässä, mutta mä revin ne pois.

Ihmeellinen kukka. Se on ollut äidilläni läpi lapsuuteni. Otin siitäpari varpua, enkä ole muistanut kastella kuin ajoittain.

En tiedä mitä verhokotelon alla on. Ehkä taloyhtiö tietäisi. Ei uskalla mennä repimään pois. Oliko itselläsi pelkkää seinää sillä kohdilla?

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Luin tuon lyhyen esittelyn. Se oli mielenkiintoinen ja todellakin vailla todisteita.

>Mutta ajatus organismien välisistä salaperäisistä, telepatiaa muistuttavista yhteyksistä ja lajien sisäisistä kollektiivisista muistista ei otettu kovin hyvin vastaan ​​tiedelaboratorioiden kollegoideni keskuudessa. Eivät he olleet aggressiivisen vihamielisiä; he vain pilkkasivat asiaa. >

Mutta juurikin joku aika luin jutun, jossa väitettiin että ufot olivat antaneet kahdelle tiedemiehelle samaa tietoa, jonka he molemmat lähes samanaikaisesti kelsivät.

Ja tietysti olen hävittänyt tekstin. Joka tapauksessa oli kyse kahdesta tunnetusta tiedemiehestä. Niin tunnetusta, että peruskoulussakin heidän nimet tulee esille. Mutta vain toinen sai keksinnöstään kunnian ja tullut kuuluisammaksi.

Mutta itse tarina oli jossakin humpuukiksi luettavasssa artikkelissa. Mutta ei savua ilman tulta, eivät he olleet ensimmäisiä, vaan monia keksintöjä on ideoitu samanaikaisesti. Vain ensin julkaiseva jää historian kirjoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmeellinen kukka. Se on ollut äidilläni läpi lapsuuteni. Otin siitäpari varpua, enkä ole muistanut kastella kuin ajoittain.

En tiedä mitä verhokotelon alla on. Ehkä taloyhtiö tietäisi. Ei uskalla mennä repimään pois. Oliko itselläsi pelkkää seinää sillä kohdilla?

Joo mekin unohdettiin kastella sairaalajakson kanssa, mutta ihmeen hyvin kesti kuivan jakson.

Verhokotelon alla, joo pelkkää seinää, maali ei riitä pitää tasottaa. Muuten patteriputket, meneeks ne teillä siellä sisässä?

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno.
        Tuoksuuko myös?
        (yliopistolla oli suuri, jonka kukinnan huomasi näkemättä jo kun tuli sisään)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Hieno.
        Tuoksuuko myös?
        (yliopistolla oli suuri, jonka kukinnan huomasi näkemättä jo kun tuli sisään)

No todellakin. Ihan mieletön tuoksu. Se voimistuu öisin tosi voimakkaaksi. Täyttää koko asunnon.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo mekin unohdettiin kastella sairaalajakson kanssa, mutta ihmeen hyvin kesti kuivan jakson.

Verhokotelon alla, joo pelkkää seinää, maali ei riitä pitää tasottaa. Muuten patteriputket, meneeks ne teillä siellä sisässä?

Ne ovat pinnassa huoneen nurkassa, alhaalta ylös. Menevät verhokotelon sisään. Ehkä siellä takana on vaakaputkia. Ihan varmaksi ei osaa sanoa.

• Hienoa minusta se varmaan lämmittää kovin rakkaus tai sitten valehtelijoita kohtaa helvetin lieskat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1536
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1196
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1179
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      264
      1032
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      960
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      943
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      909
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      792
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      787
    Aihe