Nojatuoliin,,,,,

Aamupäivää ja kaunista sellaista, helleaalto luvassa.
Tänään olen kutsuttu pojan nuorimman tytön kotiin, kaksosten syntymäpäivä juhliin.
Kaksi vuotta täyttävät, isosisko neljä vuotias, kummasti hoitelee pienempiä.
Talonsa möivät, uusi tuleva koti toisella puolen järveä ja isompi kooltaan, perhe on jo suuri tarvitsevat tilaa.
Syväväylän reitti kulkee talon editse, kesäisin suuriakin laivoja voi katsella.
Lapsuuteni uimaranta toisella puolen järveä., paljon muistoja sieltäkin.

Hiljainen oli eilinen päivä kirjoitusten osalta ja ymmärrettävää onkin, jos niin kaunis päivä oli muuallakin kuin täällä.
Aloitan uuden ketjun, vaikka moitteita sain joissakin ketjuissa, kun eilen lukemaan eksyin.
Syytökset aika kummia, arvosteltiin minun antaneen kiitosta Paloman kirjan suhteen, miksi en antaisi, kun ei minusta ainakaan moiseen olisi.
Tavallista enemmän ei nämä kaksi kirjoittajaa joista minua nyt moitittiin ole huomiota saanut, kuin toisetkaan.
Taakse jäänyttä on aika jolloin olin korpikirjailijan ruodittavana milloin mistäkin, en esimerkkejä laita, melkein jo unohduksiin on jääneet.

Kirjautuneet ovat tutuiksi tulleet ja heille on helppo vastauksia, kuin kysymyksiäkin esittää, anojen kanssa jonkun verran vaikeampaa.
Moitteet otan vastaan, ja pyrin tapojani parantamaan en tahallani kielteistä huomiota tavoittele..
En katso, että minun pitäisi aina jokainen huomioida, kaikkien viestit luen ja monta mukavaa kirjoitusta, kannustavaakin jotka on mielihyvää tuottaneet.
Aina ei kerrottavaa uutena voi esiin tuoda, kun ei mitään kummempaa tapahdu, mutta kirjoittelu on aivoja hoitavaa, näin olen kokenut ja siksi vastalauseista huolimatta aina vaan jatkan.

Tervetuloa mukaan kaikki, joilla ajatukset nojatuolin hengen hyväksyy.

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sinulla Hilla niin ihanaa kun voit tavata ja juhlia pikkuväen kanssa. Asuvat noin lähellä ja pikkuiset voi isomumminsa lapsuusmaisemissa kasvaa.

• Anonyymi
      UUSI

Moikka taloon. Aurinko paistaa ja kesätuuli käyöö, sanoi se entiin työkaveri. Oltiin Lahessa pienessä tehtaassa.
      Isoveli säälitteli; nälkäpalkalla kituutatte elää.
      Hän lähti kenguruitten maahan perheineen. Sitten viimeinen noutaja tuli hänellekin. Kaksoispojat eivät ota mitään yhteyttä kaukaiseen vanhempiensa kotimaahansa.

Omapa on asiansa. Poikien äiti piti omaisiinsa, kirjoittamalla joskus. Vanhemmat ikävöivät Suomen kesää, mutta talvi kai kaikille muuttaneille enemmän pimeää ja kylmää surkeutta.

Tuhannet turistit tulevat ihailemaan Suomen valoisaa yötä. Viikon päästä käännytään taas hämärtyvään suuntaan.

Kuuntelin aamuradiosta loispesijä Käen tapaa pesiä mieluusti Leppälinnun pesään.
      Nyt on aurinko taas läkällään tänään. Onkohan iltaan asti?

Kun en liiku aamuisin ulkona, taitaa kukunta tälläkin kertaa jäädä netin varaan.
      leskiukko.

• Anonyymi
        UUSI

En ymmärtänyt tästä tekstistä yhtään mitään. Mikä oli tarkoitus? Kenguru, noutaja ja muut eläimet...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt tästä tekstistä yhtään mitään. Mikä oli tarkoitus? Kenguru, noutaja ja muut eläimet...

Onko muissakin maissa kenguruita kuin Australiassa?
        "Noutaja" on se kerran jokaiselle tuleva "vieras". Hoks hoks.

Käkilinnusta kirjoittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4041
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      135
      1784
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1464
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1443
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1114
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      701
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      96
      671
    Aihe