Miksi paneelit ohittaa vaikka on vastaan tulijoita , toivottavasti sillä ei ole ajokorttia, ei voi olla
Käveltiin kevyen liikenteen väylällä ja vastaan tuli myös käbåbeliöitä kohdatessa siihen väliin iski spandex pyöräilijä kuin olisi joku kiire jonnekin
Äeikö ne tajuu että ei ojiteta jos ei mahduta
kWh liikenteen väylällökään
Ojitus vastaan tulijoiden eteen
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Soidensuojelualueilla ojitus on lailla kiellettyä.
- Anonyymi
Joo säännöt hukassa mutta aina oikeassa muka ,
- Anonyymi
Saisiko näihin aloituksiin jonkinlaisen promillerajan? Skuuteissakin on jo...
- Anonyymi
Antaa poikien ja tyttöjen yrittää, kun kansakoulu on jäänyt käymättä.
- Anonyymi
Kerran ole katsonut ojitusta, kun ojaa kaivoivat.
- Anonyymi
Sorru kun on niin vanha kone joka muuttelee kirjaimia , kun on niin isot sormi et
Mutta koska onnellisia kun olette niin täydellistä kirjoittajia mua kuskin siellä liikenteessä ilmeisesti olette loistavia vai kolahtiko teidän etuilut omaan nilkkaan- Anonyymi
Olen täydellinen. Kerran luulin olleeni väärässä, mutta erehdyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täydellinen. Kerran luulin olleeni väärässä, mutta erehdyin.
Minua täydellisempiä on, mutta en ole koskaan tavannut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975440
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai804756Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384709Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672134- 1031855
- 1001652
- 2571527
- 3661268
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581074- 2001031