Kyllä te kehtaatte ihan lomallakin kirjoittaa tänne.

Anonyymi-ap

Kovin on hiljaista. Taas teeskennellään, että kesällä on niin hirmu kivaa ja paljon tekemistä.

Kyllä minä puolivuosisataa eläneenä tiedän, ettei se niin mene. Onneksi itselläni on loppuelämän "loma". Siinä nyt on vain pari pikku haittapuolta/muuttujaa, mutta ei anneta sen masentaa.

>simiti<

26

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule just nyt en ehdi kirjoittaa, kun mä riippuliitelen täällä välimeren yllä.

• Anonyymi

Minulla on ollut tässä maisemanvaihdos muutoksineen. Palstailu on jäänyt lähes kokonaan. Olen tavallaan lomalla. Kämppäni on siellä missä ennenkin. Tällä hetkellä käytössäni ei ole edes tietokonetta. Pitäisi löytää sopiva piuha dellin näyttöön. Erään toisen merkin piuha ei toiminut sen kanssa.

Kännykkä silti toimii. Juhannuksena on edessä jälleen sekoilua nestemäisessä muodossa irl. Toivottavasti meno on rauhallisempaa kuin mitä minulla oli pääsiäisenä. - 🍄.

• Anonyymi

No mutta, anna mennä vain! Mitä sitä turhia murehtimaan. Elo voi päättyä hetkenä minä hyvänsä.

Itse ajattelin tänä vuonna etsiä niitä taikasieniä. (Suippumadonlakki) Kuulemma tällä alueella kasvaa runsaslukuisena.
        Sitten vain keittelen teetä aamuin illoin. 😎

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta, anna mennä vain! Mitä sitä turhia murehtimaan. Elo voi päättyä hetkenä minä hyvänsä.

Itse ajattelin tänä vuonna etsiä niitä taikasieniä. (Suippumadonlakki) Kuulemma tällä alueella kasvaa runsaslukuisena.
        Sitten vain keittelen teetä aamuin illoin. 😎

>simiti<

Amerikkalaisilla on tapana sanoa tv-ohjelmissa että milloin vain voi kuolla. Ehkä se on niillä usein mielessä kun monilla on siellä ladatut aseet taskussa. Milloin vain voi liukastua kellonsiirtojen välillä talvikaudella, jolloin voi käydä huonosti. Siihen nähden elämäänsä kannattaa elää täysillä. Siltä usein tuntuu että minun pitäisi elää enemmän sata lasissa.

Suippumadonlakin hallussapito on rikos. Toisin sanoen, kun vietin aikaa sieniä käsittelevällä kurssilla eräässä oppilaitoksessa niin sain käsiini psilosybiinejä. Syyllistyin siis huumausaineiden hallussapitorikokseen :D. Kärpässieni on sitäkin huumaavampi mutta tuhoaa tietysti sisäelimet. - 🍄.

• Anonyymi

ei ole ikinä lomaa, on aina töissä, lomalla=töissä, aina töissä tai aina lomalla sama asiahan tuo onpi.

• Anonyymi

Valvon palstaa ja ilmiannan väärät mielipiteet.

• Anonyymi

ilmiannatko myös alaikäiset skuutti-ajelijat?

Mutta eipä ole näkynyt tänään enää nuorisoa skuuteilla ollenkaan, ennen paljonkin monia minuutissa meni ohi. Jq ,monia henkilöitä saman kyydissäkin yleensä.

Noh tänään oli pyykkipäivä, huomenna vähän siivousta sitten ehkä mökillä käymään, juhannuskin on vain 1 päivä vuodessa, joulunaika on pidempi jos siihen liittää myös Uuden Vuodenkin.

• Anonyymi

Mun mielestä pikkulastenkin pitäisi saada ajaa vuokraskuuteilla. Mutta sitä ennen olisi käytävä kurssi, jossa otettaisiin huomioon muutkin liikkujat.

Totaalikielto ei yleensä toimi halutulla tavalla. Aina löytyy keino. Esimerkiksi silloin, kun Suomessa oli alkoholin täyskielto, oli viinan kulutus suurin ja rikollisuus/salakuljetus sen mukaista.

Sallimalla asiasta tehdään niin arkipäiväistä, että kiinnostus hiipuu. Valitettavasti Suomessa ei vieläkään tajuta tätä ihmisen perusluonnetta.

Kieltämällä ja rajoittamalla saadaan vain lisää ongelmia. PS ja KD ei varsinkaan tunnu tajuavan tätä. Eikä ne tajua mitään muutakaan. Kunhan mölisevät junttipelleinä.

>simiti<

• Anonyymi

Olisikin jo loma!

Sinä kun tiedät noista eläkeasioista, niin neuvopa miten pääsisi sellaiselle työhaluttomuuseläkkeelle.

• Anonyymi

Noh, aja mönkijällä päin kiveä. Täysillä ja ilman kypärää. Sitten kun olet vuoden viettänyt sairaalassa halvaantuneena on aika hakea eläkettä.

Hakemus tulee laittaa ainoastaan omaan työeläke yhtiöön, koska kela automaattisesti hylkää ja eläkeyhtiö peesaa. Sitäpaitsi miksi lääkärit yrittää aina sinne kelalle tukkia niitä papereita, kun se ei osallistu mitenkään eläkkeen maksamiseen.

Hyvällä tuurilla sinulle myönnetään osaeläke. Sitten vain seuraavat 8 vuotta teet uusia hakemuksia ja selvityksiä. Ja kas sitten olet eläkkeellä. Helppo homma.

>simiti<

• Palstalle kirjoittaminen ei vaadi kehtaamista, vaan luppoaikaa ja motivaatiota. Mielummin kirjoitan palstalle, kuin tuijotan tv:tä.

• Anonyymi

Mulla toisinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla toisinpäin.

Katsotko at-ohjelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotko at-ohjelmia?

Ei sellaisia ole eikä at-miehiä, usko jo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotko at-ohjelmia?

Lopeta kiusaaminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotko at-ohjelmia?

Sellaiset on sua varten.

• Anonyymi

niin... mutta niin lomalle on mukava lähteä jos on kaikka hommat hoidettu sinänsä, mitään ei ole roikkumassa kun lomalta palaa...

Mutta illalla oikein legendaarinenkin James-007 elokuva Nelosen juuri tämä vuosittainen Bond-putki, vuorossa: Kultasormi.

007 ja Kultasormi
      Nelonen
      IMDb 7,7
      Ti 17.6.2025 klo 21.00, Nelonen

(Goldfinger/Britannia 1964).

• Anonyymi

Kehtaan kyllä kirjoitella lomallakin, ei loma mihinkään vaikuta vaan se, onko fiilistä ja aikaa. Joskus on enemmän kiirettä kuin toisinaan. Joskus on fiilistä kirjoitella, joskus taas ei lainkaan.

Se on kuitenkin totta, että kesällä on enemmän kaikenlaista. Tälle kesälle on tiedossa esim. parit rippijuhlat, kaupunkiloma, mökkiloma, luokkatapaaminen, siskoviikonloppu.. Ja haluan rämpiä pitkin metsiä lenkkeillen ja uida niin paljon kuin ehdin sekä lukea miljoona kirjaa. Kesä on ihmisen parasta aikaa 😍🌞🌞🌞

Aletheias

• Lomaa odotellessa. Pitää vielä hetki jaksaa töitä, niin saan ansaitun kesäloman ja karistan kaupungin pölyt kintuistani. ☺️

• Anonyymi

hmm..niin lomalla pystyy irtautumaan työhommeleista jos ei ole jäänyt roikkumaan mitään hommia joita lomalla harmitella, eli hommat odottavat kun palaat lomilta.

niin voisi olla joillekin rentouttavaakin lähteä huviksi kokeilemaan onkimaan mini-tiikerihaita, siis niin ahvenia, en suosiya särkikaloja kuten kuhaa...

soutelemaan huviksi kokeilemaan..

• Ei nyt lomalla olla, kahvitauoilla ehtii kirjottaan. ja näin iltasin sitten kun mentiin kotiin. Oli täällä tänään tosi hyvä ilma. Ihana ilma vai oliko ilta, niin ku Karjalainen laulo, erikoisesti se kyllä laulo. työkaveritkin pyytää olla hiljaa jos imitoin karjalaista.

• Anonyymi

Ai tälleen: Mukava kun imitoit, mutta parempi kun olet hiljaa.

• Anonyymi

Mihin aikoihin sulla tauot on?

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin aikoihin sulla tauot on?

Yhdeksältä ja yheltätoista. Mutta ei noita sekunnilleen voi pitää. Ei voi jättää mitään levyä yhdellä ruuvilla kattoon, vaan pitää se ruuvata kiinni ennen kun tauolle lähtee.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Yhdeksältä ja yheltätoista. Mutta ei noita sekunnilleen voi pitää. Ei voi jättää mitään levyä yhdellä ruuvilla kattoon, vaan pitää se ruuvata kiinni ennen kun tauolle lähtee.

Kai nyt ruokataukoki on jossain vaiheessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai nyt ruokataukoki on jossain vaiheessa.

No jos nyt tarkkoja ollaan, niin se on toi 11.00 ja iltapäivällä kahvi on 13.30, mutta sitä en aina malta pitää, etenkään sillon, jos tänne ei oo mitään kirjoitettavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe