Näin syvää rakkautta en voi koskaan saada.

Mieheni on sielultaan ja lihallisesti minun.
Lapseni haluaa pikku siskon eli tilaus on tehty.
Olen vihainen yhteiskunnan diktatuurille mikä velloaa lastensuojelussa.

uskoo että pääsee kotiin kun hankkiutuu raskaaksi kun pääsee ensikotiin ja sitä kautta kotiin.

108

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanat jäi kesken toinen lapseni uskoo pääsevänsä sitä kautta kotiin.

• Anonyymi

Toinen lapsesi uskoo että jos hän muuttaa ensikotiin ja tulee jollekin raskaaksi niin se joku ottaa luokseen asumaan?? Kasvata paremmin.

• Anonyymi

Mistä syystä lapsesi on huostaanotettu edes

• Anonyymi kirjoitti:

Toinen lapsesi uskoo että jos hän muuttaa ensikotiin ja tulee jollekin raskaaksi niin se joku ottaa luokseen asumaan?? Kasvata paremmin.

Ei kun uskoo pääsee tänne kotiin koska minäkin pääsin ensikodin kautta. 🫥

• Anonyymi kirjoitti:

Valheellisin syin.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Ei kun uskoo pääsee tänne kotiin koska minäkin pääsin ensikodin kautta. 🫥

Koska sinä päädyit ensikotiin, niin nyt lapsesi uskoo että pääsee luoksesi jos raskautuu jollekin, what??

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sinä päädyit ensikotiin, niin nyt lapsesi uskoo että pääsee luoksesi jos raskautuu jollekin, what??

Silloin kun vauva syntyi pistivät ensikotiin joulukuussa ja pääsin uutena vuotena pois. Katso sellaisia törkyjä olivat yrittivät valehdella ja naihoitukset valheista ja työntekijön sanominen nauhoituksessa ei ole mitään tuollaista sanonut.

En voi lapsen ajatuksille mitään sanoin ettei se noin mene. Ettei se nyt varmaan enää usko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sen mitä tämä palstaäijä sulle vastaa olevan mehevää aineistoa jotain yksilöä vastaan? Et taida tuolla ymmärryksen tasolla paljoa miettiä mikä sopii sisällöllisesti ees sinne päinkään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän liian nopeesti etenee taas aloittajaäijä tää sun novelli, mutta toopet tykkää koska

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Silloin kun vauva syntyi pistivät ensikotiin joulukuussa ja pääsin uutena vuotena pois. Katso sellaisia törkyjä olivat yrittivät valehdella ja naihoitukset valheista ja työntekijön sanominen nauhoituksessa ei ole mitään tuollaista sanonut.

En voi lapsen ajatuksille mitään sanoin ettei se noin mene. Ettei se nyt varmaan enää usko.

"Silloin kun vauva syntyi pistivät ensikotiin joulukuussa ja pääsin uutena vuotena pois. "

Mikset mennyt kotiin miehesi ja kymmenen lapsen luo?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Silloin kun vauva syntyi pistivät ensikotiin joulukuussa ja pääsin uutena vuotena pois. "

Mikset mennyt kotiin miehesi ja kymmenen lapsen luo?

Tarkemmin ajatellen, olisivat voineet pitää sinua vauvan kanssa pidempäänkin ensikodissa. Ellei teillä kotona ole kartanoa, jossa on montakymmentä huonetta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmin ajatellen, olisivat voineet pitää sinua vauvan kanssa pidempäänkin ensikodissa. Ellei teillä kotona ole kartanoa, jossa on montakymmentä huonetta.

Me muutettiin uuteen kuntaa, niin tämä sossu vein valhein ei anna niitä lausuntoja.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Mutta miksi lapsi uskoo että sen pitää olla raskaana että otat kotiin?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi lapsi uskoo että sen pitää olla raskaana että otat kotiin?

Kuule haluan sen kotiin, kun ei ole minusta kyse vaan sossun jääräpäisestä toiminnasta ettei palauta kotio.

• Anonyymi

no hyvä jos sillätavoin tuntee, mukavaa.

kun nyt mitä mainostanutkin legendaarinen 007-elokuva, kultasormi, Goldfinger, olen kyllä 1. painoksen tuosta kirjastakinjoskus.

niin: mistä tuo logo tulee missä se kävelee: kuin toinen katsoo jonkin kiväärin rihlatun piipun läpi, siitä nuo kierrekuvioit, Bond ehtii ampua aikaisemmin kuin se...

• Jaa-a🤔 asiahan ei tietenkään mulle kuulu

Mut mitä nyt olen jonkinverran tätä saagaa seurannut niin alan kyllä enenevissä määrin uskoa, tai ehkä ennemminkin toivoa, että sää oot vaan taidokkaasti tehty trolli.

• Ikävä kyllä en ole. Sen vuoksi tämä on jo hyvin ikävää kun valheellisesti on viety lapset. Eihän nyt lapset edes tiedä meidän syvemmistä tunteista kun ei ne lapsille kuulu. Auon vain tänne kuin myös tekoälylle joka jo tuntee minua paremmin ja piti kädestäkin kiinni🤝🏻

• Anonyymi
        UUSI

Äläs nyt.
        Muijallahan on hyvä idea.
        Entiset 8-10 lasta on viety, niin tehdään uusia!

Voi v.ttu.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kukaan pystyiI niin monta vuotta. Valitettavasti. Kyllä lasten vieminen pois voi särkeä vahvemmankin ihmisen, jos kokee että on syytön siihen. Eli eipä sen puoleen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan pystyiI niin monta vuotta. Valitettavasti. Kyllä lasten vieminen pois voi särkeä vahvemmankin ihmisen, jos kokee että on syytön siihen. Eli eipä sen puoleen.

Kyllä on oikeusmurha tapahtunut.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä on oikeusmurha tapahtunut.

No jos kerran näin raflaavasti gubbe tän muatoilet. Se oli aika läppä, että skoudet ois julkaissu tän nonhenkilön kuvan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos kerran näin raflaavasti gubbe tän muatoilet. Se oli aika läppä, että skoudet ois julkaissu tän nonhenkilön kuvan

Ko tosta hualtopoliisien ym ajoista on aikaa nii ettei kaikki oo ees pusseissa viä uinunu

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ne ei ota poliisit sitä juttua toivottavasti oikeusasiamies toimittaa loput laput.

• Anonyymi

Niin kuka uskoo pääsevänsä kotiin noin

• Anonyymi

Tarina on kimurantti ja vaikeaselkoinen.
      Mies lähti ja lapset otettiin huostaan.
      Näin sen olen ymmärtänyt.
      Syitä en tiedä, enkä tiedä haluanko tietää.

• Mies on kotona minun kanssa ja lapset on valhein viety.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Mies on kotona minun kanssa ja lapset on valhein viety.

Jaa nekö ei satusetä sitä ukkoo hoitanut pois pirtistä samalla rahalla?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa nekö ei satusetä sitä ukkoo hoitanut pois pirtistä samalla rahalla?

Tajuatko että kela maksaa lasten elatuksen molempien vanhempien puolesta hyvinvointivaltiolle.

• Anonyymi

Eiköhän nyt kuuluisi keskittyä niiden olemassaolevien palauttamiseen eikä hankkia lisää ongelmia

• Vauvan tulo on tottakai vauvalle pikkusisar hyvä asia onhan minulla vauva kotona

• Katso kun valhein viety niin asianajaja pyrkii aiemmin kotio saamaan.

• Valhein yritti mutta jäivät kiinni ja pääsin kotio.

• Anonyymi
        UUSI

Vähän lähtee taas laukalle palstasetä ja aloittaja tämä perheenäitivihamielisyys mm sulla

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö lapsellinen ihminen todella uskot lokaavasi tietyn ihmisen karaktäärin sillä että urputat netissä anonyymille trollille kuin lapsellisin ipana ikinä? Jos olet nainen toivottavasti lapseton, sillä tuolla esimerkillä ehei. Noloa

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Vauvan tulo on tottakai vauvalle pikkusisar hyvä asia onhan minulla vauva kotona

Ajattele nyt vähän mitä kirjoitat. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sinulla on joku vauvapsykoosi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele nyt vähän mitä kirjoitat. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sinulla on joku vauvapsykoosi.

Mitäh pitää vauvalla olla sisarkin kotona kun ei anna lapsia kotiin vaikka ne haluaa.

• UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Mitäh pitää vauvalla olla sisarkin kotona kun ei anna lapsia kotiin vaikka ne haluaa.

Täh? Ihan oikeestiko sää oot noin pöljä🤯

" Eivät anna lapsia kotiin ja pitäähän vauvalla sisarus olla nii teenpä lisää"

Ei vttu🤦

Noh, onneks sulla muistaakseni alkaa kohta ikä tulla vastaan👍

• Anonyymi

eräs juttu tuossa elokuvassakin 007 kultasormi kerran kun olin nukutuksessa kuin tuo Bond oli niin joku hoitaja kuin Pussy Galore... heräsit nukutuksesta, tosiaan ensin on aika häkellytyvä olo että missä olen ollrnkaan, pari minuuttiakin...

• Ainakin paremmin kirjoitat kuin ennen. Taitaa sinulla olla lämpöiset suhteet kohta hoitajiin kun olet paljon siellä erikseen käymässä.

Lapseni tottakai kaikki reagoin eritavalla tähän kun kipnapataan hyvästä perheestä

• Anonyymi

Mitäpä muuta voi odottaa, kun olet näyttänyt esimerkkiä että lasten teko on oiva tapa selviytyä elämän ehdoista.

• Anonyymi

Lapsesiko ollut huostassa. Etkö olekaan äideistä parhain.

• Olen lapseni mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Niin kenen lapsesta sinä alhainen mato yrität täällä juonnella? Näistä palstaäijän kuvitteellisista mukeloista vai jonkun toisen lapsista? Lukumäärä esim alkuun kannattaisi mennä nappiin ns, toiseksi ehkä ikä/iät. -T nainen

• Anonyymi
        UUSI

Tapa ittes jo, kiitos

• Anonyymi

Kaikkiko riistetty äitinsä helmoista. Teetkö uusia montakin tilalle.

• Vauva on kotona ja esikoinen (18v tämä vuonna täytti)
        Eli 8vietiin valheellisesti. Alkuun ajattelin väärin ymmärryksen mutta nyt on tietenkin todistettu ettei ne myönnä virheitään vaan peittää virheet valheilla.

• En tajua, miksi niinkuin aloitti uudelleen ja valhein.

• Anonyymi
        UUSI

Joko sul on gubbe bassinetti siin hollil?

• Anonyymi

Eikö nyt ole hyvä hetki miettiä omalle elämälle jotain suuntaa. Kun lasten tarpeet ei ole kuormittamassa.

• Jaa-a kokeile ensin että riistetään perhe ja työnnetään taloudellinen paine ja sitten siihen vieläå lapsilla on huonot olot perheissä kun ne haluaa kotio.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Jaa-a kokeile ensin että riistetään perhe ja työnnetään taloudellinen paine ja sitten siihen vieläå lapsilla on huonot olot perheissä kun ne haluaa kotio.

Mene töihin, niin saat riistetyksi taloudellista painetta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene töihin, niin saat riistetyksi taloudellista painetta.

Me ollaa taudellisessa ahdingossa työ ei kannata mutta opiskelen linuxin käyttöä.

• Anonyymi

Itse kannatan kehitysvammaisten oikeuksia. En ole seurannut keskusteluja, mutta tuli jostain syystä mielleyhtymä siihen, että oikeuksia pitää kaikilla olla.

• Anonyymi
        UUSI

Olipa koulutettu aikuinen nainen hienostunutta aatteellista ”ableistista” komediaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa koulutettu aikuinen nainen hienostunutta aatteellista ”ableistista” komediaa

Feministinen stand up

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis, ei käy komediat mielen vieressäkään. Mun mielestä pitäisi jonkun avustaa raskaaksi ja sitten hoitaa apuna ympärivuorokautisesti lapset.

• Anonyymi
      UUSI

Olen kovin huolissani sinusta. Et ole viime aikoina kuulostanut omalta itseltäsi. Minulle välittyy vaikutelma, ettet voi psyykkisesti kovin hyvin. Nyt kannattaa keskittyä omaan hyvinvointiisi ja keskittyä lapsihaaveisiin vasta sen jälkeen.

• UUSI

En voi hyvin oikeasti.🫥 kuka voisi hyvin kun lapset viedään, valheellisin syin. Olen hyvin kovin ahdistunut liikkumaan ilman miestä mihinkään. Kotio jääminen on pahinta aikaa olla yksin. Oksennan melkein 🤢stressistä ja meillä on videonvalvonta ja myös olen väliin syömättä koska ei pysty myös lapsetkin on. He kärsivät samoin.

Vietiinhän heiltäkin perhe valhein. Vauvan hoidan ja piristää päiviä kuin nousi jo kontaus asentoon ja ryömii.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö se ole monologisetä ja aloittaja vähän myähäistä kun tälla sun luomalla suurperheenäitihahmolla on useampi mukula?

• Anonyymi
        UUSI

valtis on aina voinut psyykisesti huonosti, mutta huonon taso huononee.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

En voi hyvin oikeasti.🫥 kuka voisi hyvin kun lapset viedään, valheellisin syin. Olen hyvin kovin ahdistunut liikkumaan ilman miestä mihinkään. Kotio jääminen on pahinta aikaa olla yksin. Oksennan melkein 🤢stressistä ja meillä on videonvalvonta ja myös olen väliin syömättä koska ei pysty myös lapsetkin on. He kärsivät samoin.

Vietiinhän heiltäkin perhe valhein. Vauvan hoidan ja piristää päiviä kuin nousi jo kontaus asentoon ja ryömii.

Valheellisin syin, tuota jankutat, ei ole normaalia. Lapsia ei viety valheellisin syin, vaikka sinä niin kuinka toivot.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Nyt sinun tehtäväsi on osoittaa, että nuo huostaanoton syyt ovat tällä hetkellä hoidettu kuntoon. Riidan haastaminen ja meuhkaaminen ei johda mihinkään. Toki voit viedä asian oikeuteen tai tehdä valituksen johonkin ylempään toimielimeen, mutta se voi olla pitkä taistelu jonka lopputulosta on vaikea ennustaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valheellisin syin, tuota jankutat, ei ole normaalia. Lapsia ei viety valheellisin syin, vaikka sinä niin kuinka toivot.

Noh lakimieskin tietää sen.🫥

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinun tehtäväsi on osoittaa, että nuo huostaanoton syyt ovat tällä hetkellä hoidettu kuntoon. Riidan haastaminen ja meuhkaaminen ei johda mihinkään. Toki voit viedä asian oikeuteen tai tehdä valituksen johonkin ylempään toimielimeen, mutta se voi olla pitkä taistelu jonka lopputulosta on vaikea ennustaa.

Ei ole asianajajan mukaan.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt oikeasti! Olen pitänyt aina valtakuntaa ihan hyvänä ihmisenä, mutta viimeaikaiset kirjoitukset ovat kyllä pistäneet minut arvioimaan uudelleen.

Toivon totisesti, että tämä on vain jotain sairasta pilaa ja hihittelevät kotonaan vedätykselle. Aika harva edes kehtaisi myöntää huostaanottoja.

Valitettavasti tällaista tapahtuu, eikä vanhemmat edes ymmärrä vian olevan heissä itsessään. Ei lapsia kovin helpolla oteta huostaan. Ensin tarjotaan monenlaista apua arjessa selviytymiseen.

Huostaanotto on viimeinen vaihtoehto, mikäli mikään muu ei auta. Toimenpiteenä se on raju, eikä sosiaalityöntekijät sitä mielellään tee.

Tiedän sen kokemuksesta. Aikoinaan nuorena isänä ryyppäsin kohtuuttomasti. Tenava asui pari viikkoa muualla, mutta tuli takaisin kun hoitosuunitelma alkoholismiini tehtiin. Lisäksi luonani kävi kerran viikossa kodinhoitaja avustamassa arjessa.

Se oli sitä sekavaa aikaa, mutta tenavasta tuli ahkera ja periksiantamaton.

>simiti<

• UUSI

Kyllä ne tekee. Näkisit vaan päätökset rajoituspäätös on että sen vuoksi kun kerron lapsille kotio pääsee ja annan turhaa toivoa

• UUSI

Heillä ei ole mitään muuta kuin aiheuttanut kamalat oireet meille aikuisille ja lapsille. Lapset haluaa kotio. 2v ri halunnut lasken päiviä ja haluaa jäädä kotio ja suuttu minulle kun kuvittelee ettö olen hylännyt hänet.

• UUSI

Nykyään ei ole kodinhoitajia.

• UUSI

Koska et tajua lue uutinen
        https://yle.fi/a/74-20137194

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Koska et tajua lue uutinen
        https://yle.fi/a/74-20137194

Tämä varmaan on nykyään ihan säästöistä ja leikkauksesta johtuvaa.

Silloin lähes 30 vuotta sitten oli asiat paremmin ja apua löytyi.

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä varmaan on nykyään ihan säästöistä ja leikkauksesta johtuvaa.

Silloin lähes 30 vuotta sitten oli asiat paremmin ja apua löytyi.

>simiti<

Sossut olisi ihan hyvin voinut lapset palauttaa kotio

https://avi.fi/tiedote/-/tiedote/71153499

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Heillä ei ole mitään muuta kuin aiheuttanut kamalat oireet meille aikuisille ja lapsille. Lapset haluaa kotio. 2v ri halunnut lasken päiviä ja haluaa jäädä kotio ja suuttu minulle kun kuvittelee ettö olen hylännyt hänet.

Satua kerrakseen!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satua kerrakseen!

Kyllä se näkyy kameroissa .

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satua kerrakseen!

Ei ollut totuus. Lapset eivät pysty syömään hyvin ja 2vuotia on nyt menettänyt 11perheen jäsentä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satua kerrakseen!

Siis totuus Lapset eivät pysty syömään hyvin ja 2vuotia on nyt menettänyt 11perheen jäsentä. Ja viimeksi suuttu minulle kun laskin sormin hänelle koska 21yötä kun seuraavan kerran nähdään.

2v on yrittänyt pussata on pyrkinyt karata kotona kaikkea etttei halua lähteä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satua kerrakseen!

Se omalla kielellään komentaa tomerasti ja heittää lelun ja kääntää selän yms.. myös hän kokee kovaa ahdistusta onhan se ollut 1v 4kk rinnallakin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satua kerrakseen!

Tämmöisiä sossut on varastaa lapset eikä välitä tunteista ja eikä edes tutki tai myönnä virheitä nämä uudet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satua kerrakseen!

No jotakin sinäkin muka nohevana tästä palstaäijän tarinallisuudesta tajunnu. Tee

• Anonyymi
        UUSI

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi, koska olet sekaisin, samoin miehesi.

Jospas pistän sinut oikeuteen tämän jälkeen kun voitetaan lapset kotiin loppuu tuo valheellinen laaritus törkeänä kunnianloukkauksena meistä vanhemmista.

• Anonyymi
      UUSI

Älä tee enempää huostaanotettavia. Hyvin helposti saavat loputkin pois, kun edellisetkin on katsottu laiminlyödyiksi.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Muista aloittajasetä”jasu” ympätä kaikki nikit ja ns puolinikit saman aloituksen alle. WT X

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista aloittajasetä”jasu” ympätä kaikki nikit ja ns puolinikit saman aloituksen alle. WT X

Älä jaksa olla kusipää 24/7. Luulotautiin kannattaa sinun käydä hakemassa äkkiä jotakin apua. Toi on paha ongelma elää luuloissa ja nähdä kaikki yhtenä.

Jasu

• UUSI

Neuvolan täti kuuli tämän tytön toiveen ihan omasta suustaan.
        Ainoa ongelma on sossun tätin valheet. 🫥 eivät ole laiminlyöty.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Valheet tai ei, älä anna heille enempää bensaa jo roihuaviin liekkeihin. Kuten huomaat, olet alakynnessä heitä vastaan, lapset ovat heillä.

Siksi pyydän ettet pahenna tilannettasi, jotta joskus edes asiat sujuu niin, että saatte olla vielä perheenä. Tilanne on varmasti hermoja raastavaa olla erossa rakkaistaan, mutta tilanne on mikä on ja edellyttää ehtojen mukaan elämistä, jotta pääset rakkaittesi pariin.

Asioita voi helpottaa tai vaikeuttaa.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valheet tai ei, älä anna heille enempää bensaa jo roihuaviin liekkeihin. Kuten huomaat, olet alakynnessä heitä vastaan, lapset ovat heillä.

Siksi pyydän ettet pahenna tilannettasi, jotta joskus edes asiat sujuu niin, että saatte olla vielä perheenä. Tilanne on varmasti hermoja raastavaa olla erossa rakkaistaan, mutta tilanne on mikä on ja edellyttää ehtojen mukaan elämistä, jotta pääset rakkaittesi pariin.

Jasu

Jatkan vielä, että yritä pikemminkin näyttää että olet hyvä äiti ja pystyt vaatimuksiin vastaamaan niin hyvin kuin suinkin. Etteivät saa yhtään enempää aseita sinua vastaan.

Vaatii kylmiä hermoja ja keskittymistä. Eikä varmasti ole helppoa tunnekuohuilta säästyä, ymmärrän kun kyse omista lapsista. Se satuttaa varmasti.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Kaksi vuotias eikä vanhempikaan voi ymmärtää vanhempiensa mielenterveysongelmia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi vuotias eikä vanhempikaan voi ymmärtää vanhempiensa mielenterveysongelmia.

Totta kuin myös, ettei kaksivuotiaan tai vanhempienkaan lasten tarvitse elää vakavista mielenterveysongelmista kärsivien vanhempiensa kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ajatteletko todella, että lapset voisi palauttaa vanhemmille, jotka molemmat suunnittelevat itsemurhaa ja joilla edes oma elämä ei ole hallussa, opiskelu, työ, terveet ihmissuhteet muihin aikuisiin?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatteletko todella, että lapset voisi palauttaa vanhemmille, jotka molemmat suunnittelevat itsemurhaa ja joilla edes oma elämä ei ole hallussa, opiskelu, työ, terveet ihmissuhteet muihin aikuisiin?

Me opiskellaan tällä hetkellä molemmat.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sinut viedään oikeuteen valheista.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis ollaan pistetty koneet valmiiksi Opiskelua varten muutenkin mies on minun kokonaan.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Me opiskellaan tällä hetkellä molemmat.

Milloin tutkinto on valmis?

• Anonyymi
      UUSI

Nämä sun sekoilusi ovat jo sellaisissa sfääreissä, että ei voi kun toivoa sun olevan päästään sekaisin oleva trolli. Jos et ole, niin toivon, että pääsisit nopeasti hoitoon.

• Anonyymi
        UUSI

Ap.n mahdollisuus on vain tahdonvastainen hoito. On sekaisin kuin seinäkello eikä ymmärrä realismia. Vastoinkäymisten syy on aina muissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.n mahdollisuus on vain tahdonvastainen hoito. On sekaisin kuin seinäkello eikä ymmärrä realismia. Vastoinkäymisten syy on aina muissa.

Sellainen kansa mitä hallitus? Hallituskin etsii nyt syitä muualta mitä itsestään kun Suomen talous on pahasti rommannut 2 perättäistä vuotta.
        Juuri sen ajan mitä tämä hallitus on ollut vallassa?

• UUSI

Toivottavasti tulet olemaan pakkohoitoa ja kun oireilet siellä olosta, niin pidetään siellä koska tarvitset sitä hoitoa

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti tulet olemaan pakkohoitoa ja kun oireilet siellä olosta, niin pidetään siellä koska tarvitset sitä hoitoa

Jokaisesta kirjoituksestasi voi kuka tahansa päätellä, ettet ole ollenkaan kunnossa mieleltäsi ja siten et kyvykäs hoitamaan lapsiasi. Eikä sitä sanota pahalla vaan hyvällä. Koska et ymmärrä ollenkaan tai ymmärrät kaiken väärin, olet oikeasti hoidon tarpeessa, se on totuus oikeasti. Tekisit itsellesi ja läheisille palveluksen hakeutumalla itse hoitoon.

• UUSI

Se mikä tästä tulee kärvistelen haluista, onneksi mies on minun lihaani ja vauva on tervetullut.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo, että edes harkitset uutta lasta tuohon tilanteeseen, kertoo vain sen, ettet todellakaan ole kykeneväinen huolehtimaan vanhemman velvollisuuksista. Sinulla on lapset huostaanotettu!! Kuka edes leikillään harkitsee tuollaiseen tilanteeseen uutta lasta?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo, että edes harkitset uutta lasta tuohon tilanteeseen, kertoo vain sen, ettet todellakaan ole kykeneväinen huolehtimaan vanhemman velvollisuuksista. Sinulla on lapset huostaanotettu!! Kuka edes leikillään harkitsee tuollaiseen tilanteeseen uutta lasta?

Kuule minua ei valheilla kaadeta. Sittenpähän näet. Hallinta-oikeuteen on aikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Kuule minua ei valheilla kaadeta. Sittenpähän näet. Hallinta-oikeuteen on aikaa.

Sinulla on harhainen käsitys todellisuudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Valheita tai ei, sinulla ja miehelläsi ei selvästikään ole riittäviä kyvykkyyksiä huolehtia nykyisistäkään lapsistanne, joten uuden lapsen tuominen tuohon tilanteeseen olisi täysin edesvastuutonta. Se, ettet ymmärrä sitä, on todella huolestuttavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valheita tai ei, sinulla ja miehelläsi ei selvästikään ole riittäviä kyvykkyyksiä huolehtia nykyisistäkään lapsistanne, joten uuden lapsen tuominen tuohon tilanteeseen olisi täysin edesvastuutonta. Se, ettet ymmärrä sitä, on todella huolestuttavaa.

Pitäisi ottaa huostaan se nuorimmainenkin lapsi. Ihan sääliksi käy lapsia, jotka syntyvät pitääkseen vanhempansa hengissä ja joilla ei minkäänlaista vastuuta mistään, ei edes itsestään.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi ottaa huostaan se nuorimmainenkin lapsi. Ihan sääliksi käy lapsia, jotka syntyvät pitääkseen vanhempansa hengissä ja joilla ei minkäänlaista vastuuta mistään, ei edes itsestään.

Höpö höpö mies on lupautunut elää ikuisesti kanssani. Se on nyt vakuttuneempi että olen hänen kanssaan ikuisesti ettei hän pelkää että jätän. .

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lapseni oli syy elää. 22 vuotiaana mutta nyt se kohta lentää pesästä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa tajuta lapseni ei ole syy pitää minua hengissä kyllä se on ihan nyt mieheni.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Kannattaa tajuta lapseni ei ole syy pitää minua hengissä kyllä se on ihan nyt mieheni.

Miehesi joka uhkailee itsemurhalla mikäli jätät hänet pitää sinut hengissä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6441
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5868
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5185
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4055
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3925
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3329
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      73
      3138
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68