Se on sitten väistämätöntä kunta liittymä Muonion kanssa. On kunnan asiat hoidettu niin huonosti ! Se on ku Eläkeläiset hoitaa kunnan asiat niin on jääty nykyajasta jälkeen pahasti ja sama meno jatkuu.
Muoniooko sitte
7
488
Vastaukset
- Anonyymi
elkeläiset promiehet ulos enontekiöltä loisia yhteiskunnan elätteja sannoo kimmo ja riitta puunkaatajat terroristit
- Anonyymi
Olisi viisasta liittää Enontekiö, Muonio, Kittilä ja Kolari yhdeksi kunnaksi ja järjestää ne vähäiset palvelut mitä kunnat enää hoitavat yhteisesti. Säästyisi verorahoja kun byrokraattia vähennettäisiin. Löytyisi varmasti pian henkilkuntaa oikeisiin töihin missä työntekijöistä on pula. Mitä hittoa tehdään suurella joukolla byrokraatteja jotka solkenaan soveltavat uusia ohjeita, sääntöjä jne.... Hiukset ei tahdo ehtiä kasvaa siinä menossa niin kova tahti se on ja aiheuttaa kuntalaisille vain ongelmia toisensa jälkeen.
- Anonyymi
Voi siellä Muoniossa kaupassa käyä kun oman kylän kaupasta ei löydy tuotetta mitä tarvis, muuten siihen ei kannatte liittyä.
- Anonyymi
Nämä nykyisten markettien tavarat ovat samaa joka kaupassa kävi sitten muoniossa, hetassa tai oulussa. Isot firmat säätelevät keskitytesti mitä met kauppakassiimme ostamme.
- Anonyymi
Minusta voisimme muuttaa tepastoon kaikki.
- Anonyymi
Siellä olisi kyllä tilaa isomallekkin kylälle. Voitaisiin ottaa niitä pakolaisia sinne joku tuhat ja annettaisiin maatilkku kuten ennen sodan jälkeen suomessa tehtiin sodassa maansa menettäneille. Siellä sitten rakentaisivat asuntonsa ja raivaisivat peltonsa. Ensin voisi rakentaa saunan ja asua siinä koko perhe ja eläimet. Näinhän se meni meiänkin lapsuudessa. Saamelaiset kun vouhottaa kuinka heitä on kohdeltu huonosti en voi muuta sanoa ettei se meilläkään niin helppoa tämä alku elämä ollut. Kun siinä puutteessä elettiin murrosikään asti oli pakko lähteä töihin ja usein se työ oli ruotsissa. Dai, dai .....näin se pyörii maaaailma......
- Anonyymi
Monmononi ptti tepadtosta raiskiko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497