Siis sellainen, että ei ole edes ystäviä. Kaupassakin pelkää muita ihmisiä, eikä uskalla tervehtiä edes myyjää.
Itse ainakin tilaan kotiinkuljetuksella. Sitten, kun näen ikkunasta lähetin tulevan, avaan oven valmiiksi ja juoksen sängyn alle piiloon.
Sieltä sitten huudan, että jätä vain siihen eteiseen. Nyt liioittelin. En minä mitään huuda, jätän ovelle lapun. Jopa postiluukun kolahdus saa aikaan lieviä rytmihäiriöitä.
>simiti<
Onko kukaan ultimate sinkku?
12
222
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minulla 35-vuotiaalla ystäviä on. Yksi jopa on usein käynyt hermoille, ottanut yhteyttä häiriöksi asti.
- Anonyymi
No mutta katkaise toki välit, niin saa olla ihan rauhassa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta katkaise toki välit, niin saa olla ihan rauhassa.
>simiti<En, ei hän aina käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, ei hän aina käy.
Lisäksi hän kuuluu samaan Whattsapp ryhmän kanssani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi hän kuuluu samaan Whattsapp ryhmän kanssani.
Ja kuuntelee mikrofonilla salaa puheitani. Eroon ei pääse, outo ystävä
- Anonyymi
Täällä yksi. Ruokalähetit sun muut vitsaukset ovat kuin (ano)Muumien Mörköjä. Piiloon vaan ääsburgerina niitä kaikkia ;).
- AnonyymiUUSI
Ultimate sinkku? Miten se kuuluu tervehtimiseen kaupassa tms en ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Ystävät kuuluvat lapsille. Silloin minulla viimeksi sellaisia oli.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa sosiaaliselta ahdistukselta.. ultimate my ääs
- AnonyymiUUSI
Niinpä juuri.
- AnonyymiUUSI
eikö siis uskalla tervehtiä myyjääkään no jo on omituinen Osmo.
- AnonyymiUUSI
Kämppäänsä on tehtävä barrikadit ja ansoja jos puolustuksenne pettää. Huoltoyhtiön muuten vaan tekemät rynnäköt muodostuisivat ongelmalliseksi. Ikkunat on vaihdettava panssarilaseihin ja verhojen on oltava paksut ja pikimustat jottei vahingossakaan näkisi ulos. Salainen pakohuonekin olisi oltava jonkin luukun takana ja mieluiten viettää suurin osa ajastaan siellä. Folioonkin voisin kääriytyä 🤔.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427