Keltaiset vaatteet kaikilla. Menevät rinnakkain isolla porukalla, vaikka miten kapea reitti kyseessä. Eivät väistä eivätkä ota huomioon muita kanssaliikkujia. Joku runkuby rynkerbyi teksti vilahti paidassa.
Mikä se joukkio on
12
158
Vastaukset
- Anonyymi
Hakevat näkyvyyttä ja keräävät rahaa. Rynkeby kertoo, että "pyöräilemme kerätäksemme varoja AAMU Suomen lasten syöpäsäätiölle ja Sylva Ry'lle".
Siis haluavat näkyä ja keräävät rahaa vakavasti sairaille lapsille. Sinäkin olet nyt nähnyt, harmillista että asia harmittaa sinua.- Anonyymi
Jos osaat lukea niin aloittajaa harmittaa tuo piittaamattomuus liikenteessä. Muuten ovat näköjään hyvällä asialla!
- Anonyymi
Kittilän Runkharit keräs tölkkejä miljoonalla, vanhalla. Sillä tuetaan juomista tunturissa.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti sillä samalla turneella tunturissa edelleen. Kesät ja talvet, ei koskaan selvää päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti sillä samalla turneella tunturissa edelleen. Kesät ja talvet, ei koskaan selvää päivää.
Joo, huipulla tulee, vaikka olisi latvasta laho.
- Anonyymi
Kovakuntoista porukkaa kun ajavat 20km/h monta pyöräilijää rinnakkain pitkänä letkana keräten autojonon taakseen. Eikö pyöräilijöiden paikka ole ajotien oikeassa reunassa eikä keskellä tietä?
- Anonyymi
Tien omistaa herra anonyymi eikä hän voi väistää runkatessaan ratissa
- Anonyymi
Montako kertaa elämänsä aikana törmää tuollaisiin tilanteisiin? Itse en ole osunut autoilijana, kuin ainoastaan kaksi kertaa tilanteeseen, jossa on paljon pyöräilijöitä liikkeellä aloittajan kertomalla tavalla.
- Anonyymi
Reilu miljoona kilometriä ratin takana kasassa eikä ole ollut harmia kuin rattirunkkareista, ei tanko
- Anonyymi
Itse olen nähnyt usein keltaisiin lihasheikkousliiveihin pukeutuneita kuskeja jotka ovat kyllä olleet aika leveitä ja vaikea ohittaa.
- Anonyymi
Osa keltaliiveistä vaihtanut kippuratankosähköpyöriin. Yksi syy leveyteen voipi olla tuo. Jos aiheuttavat kohtuutonta haittaa niin sinivuokoille vaan soittoa, niin tulevat isällisesti ojentamaan kelta-/lihasheikkousliivejäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838