Mikä se joukkio on

Anonyymi-ap

Keltaiset vaatteet kaikilla. Menevät rinnakkain isolla porukalla, vaikka miten kapea reitti kyseessä. Eivät väistä eivätkä ota huomioon muita kanssaliikkujia. Joku runkuby rynkerbyi teksti vilahti paidassa.

13

239

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hakevat näkyvyyttä ja keräävät rahaa. Rynkeby kertoo, että "pyöräilemme kerätäksemme varoja AAMU Suomen lasten syöpäsäätiölle ja Sylva Ry'lle".

Siis haluavat näkyä ja keräävät rahaa vakavasti sairaille lapsille. Sinäkin olet nyt nähnyt, harmillista että asia harmittaa sinua.

• Kaudella 2023-2024 Suomen Team Rynkegy:n keräämä summa oli noin 775 000€

• Anonyymi

Jos osaat lukea niin aloittajaa harmittaa tuo piittaamattomuus liikenteessä. Muuten ovat näköjään hyvällä asialla!

• Anonyymi

Kittilän Runkharit keräs tölkkejä miljoonalla, vanhalla. Sillä tuetaan juomista tunturissa.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti sillä samalla turneella tunturissa edelleen. Kesät ja talvet, ei koskaan selvää päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilmeisesti sillä samalla turneella tunturissa edelleen. Kesät ja talvet, ei koskaan selvää päivää.

Joo, huipulla tulee, vaikka olisi latvasta laho.

• Anonyymi

Kovakuntoista porukkaa kun ajavat 20km/h monta pyöräilijää rinnakkain pitkänä letkana keräten autojonon taakseen. Eikö pyöräilijöiden paikka ole ajotien oikeassa reunassa eikä keskellä tietä?

• Anonyymi

Tien omistaa herra anonyymi eikä hän voi väistää runkatessaan ratissa

• Anonyymi

Montako kertaa elämänsä aikana törmää tuollaisiin tilanteisiin? Itse en ole osunut autoilijana, kuin ainoastaan kaksi kertaa tilanteeseen, jossa on paljon pyöräilijöitä liikkeellä aloittajan kertomalla tavalla.

• Anonyymi

Reilu miljoona kilometriä ratin takana kasassa eikä ole ollut harmia kuin rattirunkkareista, ei tanko

• Anonyymi

Itse olen nähnyt usein keltaisiin lihasheikkousliiveihin pukeutuneita kuskeja jotka ovat kyllä olleet aika leveitä ja vaikea ohittaa.

• Anonyymi

Osa keltaliiveistä vaihtanut kippuratankosähköpyöriin. Yksi syy leveyteen voipi olla tuo. Jos aiheuttavat kohtuutonta haittaa niin sinivuokoille vaan soittoa, niin tulevat isällisesti ojentamaan kelta-/lihasheikkousliivejäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      954
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      830
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      25
      624
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      64
      606
    Aihe