Mikä se joukkio on

Anonyymi-ap

Keltaiset vaatteet kaikilla. Menevät rinnakkain isolla porukalla, vaikka miten kapea reitti kyseessä. Eivät väistä eivätkä ota huomioon muita kanssaliikkujia. Joku runkuby rynkerbyi teksti vilahti paidassa.

12

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hakevat näkyvyyttä ja keräävät rahaa. Rynkeby kertoo, että "pyöräilemme kerätäksemme varoja AAMU Suomen lasten syöpäsäätiölle ja Sylva Ry'lle".

Siis haluavat näkyä ja keräävät rahaa vakavasti sairaille lapsille. Sinäkin olet nyt nähnyt, harmillista että asia harmittaa sinua.

• Kaudella 2023-2024 Suomen Team Rynkegy:n keräämä summa oli noin 775 000€

• Anonyymi

Jos osaat lukea niin aloittajaa harmittaa tuo piittaamattomuus liikenteessä. Muuten ovat näköjään hyvällä asialla!

• Anonyymi

Kittilän Runkharit keräs tölkkejä miljoonalla, vanhalla. Sillä tuetaan juomista tunturissa.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti sillä samalla turneella tunturissa edelleen. Kesät ja talvet, ei koskaan selvää päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilmeisesti sillä samalla turneella tunturissa edelleen. Kesät ja talvet, ei koskaan selvää päivää.

Joo, huipulla tulee, vaikka olisi latvasta laho.

• Anonyymi

Kovakuntoista porukkaa kun ajavat 20km/h monta pyöräilijää rinnakkain pitkänä letkana keräten autojonon taakseen. Eikö pyöräilijöiden paikka ole ajotien oikeassa reunassa eikä keskellä tietä?

• Anonyymi

Tien omistaa herra anonyymi eikä hän voi väistää runkatessaan ratissa

• Anonyymi

Montako kertaa elämänsä aikana törmää tuollaisiin tilanteisiin? Itse en ole osunut autoilijana, kuin ainoastaan kaksi kertaa tilanteeseen, jossa on paljon pyöräilijöitä liikkeellä aloittajan kertomalla tavalla.

• Anonyymi

Reilu miljoona kilometriä ratin takana kasassa eikä ole ollut harmia kuin rattirunkkareista, ei tanko

• Anonyymi

Itse olen nähnyt usein keltaisiin lihasheikkousliiveihin pukeutuneita kuskeja jotka ovat kyllä olleet aika leveitä ja vaikea ohittaa.

• Anonyymi

Osa keltaliiveistä vaihtanut kippuratankosähköpyöriin. Yksi syy leveyteen voipi olla tuo. Jos aiheuttavat kohtuutonta haittaa niin sinivuokoille vaan soittoa, niin tulevat isällisesti ojentamaan kelta-/lihasheikkousliivejäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe