Hyvää juhannusta

Anonyymi-ap

Hyvää ja aurinkoista juhannusta kaikille! Jos et ole vielä pannut juhannussimaa, niin eiköhän ole viimeistään nyt aika aloittaa. Muistakaa nauttia täysin rinnoin, olipa juhannussima hyvää tai ei. Neidot perinteiden mukaan nostavat purjeet ja pitävät peräsimen pystyssä!

🍷🍺🍻🍺☀️😎⛵🏖️

24

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rivous on iljettävää. Sitä ei enää sallita! Tiedoksi vain, teen ilmiannon kirjoituksestasi ylimmille tahoille. Poistu täältä äläkä ikinä palaa. Te kiusasitte entisen, mutta me toiset jatkamme ja olemme syntyneet uudestaan kollektiivina. Jos joku uupuu, muut jatkavat, sillä tavalla elämme yli luonnollisen eliniän maailman historian halki. Saasta hävitetään ja seksi poistetaan.

Koll. Palstantarkastaja 2

• Anonyymi

Aijaijai😝 💦

• Anonyymi

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡀⣀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠔⣁⡴⠋⠀⠀⠙⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢨⣶⣬⡁⠀⠀⠀⠀⣸⣟⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⣷⣿⣿⣿⠀⠀⠀⣰⣷⡻⡃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠖⠚⠒⠲⠤⠶⣿⣿⣿⣿⣠⣤⣾⣟⢞⣑⠕⢀⠄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡠⠊⠀⠚⢂⠀⠀⠠⠐⠁⠀⡩⢿⣿⣿⣟⣿⣻⣡⠶⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢰⠁⠀⠀⠂⠈⡔⡀⠀⠀⠀⢀⢈⡎⡹⣪⠙⠍⣉⠁⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡿⣸⢆⢰⡢⢄⠈⢇⢀⠐⠀⠀⠉⠠⣑⢣⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡿⢹⣾⣱⣽⠺⠵⣌⣢⠀⠀⠀⠀⠀⢦⠹⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠁⠀⣉⢿⣹⠈⢩⡇⡀⠁⠀⠀⢀⠀⢂⠧⠰⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡌⠄⠣⣼⠀⠰⡇⠆⢀⠀⠀⠘⡆⢌⡸⢡⡁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠦⠀⢋⡇⢸⡏⠔⠠⢈⠂⢡⡘⢆⡌⣇⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠐⣤⣈⣂⠚⣧⣸⡟⡈⠐⠠⠈⢄⠸⣇⢾⡰⣃⡂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡤⠼⣟⣿⣿⣯⠟⡏⠄⣁⠂⠡⢈⠜⣹⢮⡳⣥⡱⡠⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡼⠁⠀⢼⣾⣿⣾⣭⣷⠊⠄⠠⢁⠈⡎⡽⣯⡳⢧⣓⢧⠅⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡃⠀⠀⣸⡽⣹⣿⣿⣿⠁⠌⢀⠂⠠⢹⣼⣳⢿⣹⢞⡾⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣇⣀⣀⣼⣳⢼⣿⣿⡟⡈⠄⠠⠐⠠⠱⣾⡽⣯⡗⣯⢷⣁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⡩⢍⢻⣿⢿⣏⣾⣿⣿⠇⡐⢌⠡⢊⠀⠂⢿⣽⢷⣻⢭⡟⣏⠄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠵⡻⡾⠿⢿⣻⣿⣿⣿⠐⡈⢆⢣⠂⠌⡀⢻⡾⣿⡽⣞⡽⣻⠴⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢧⢀⢸⣿⣿⣿⡏⢰⠈⢆⠣⣝⡠⠐⢨⢿⣷⣻⡞⣽⡽⣳⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⡀⣿⣿⣿⣿⣁⡟⢀⠎⠴⡘⡷⣌⡄⣿⣾⢷⣛⣧⢟⣵⡳⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⡀⠀⡇⣼⣿⣿⡟⣸⡇⢸⠈⡵⣈⠷⣹⠾⣽⡿⣯⢿⣜⡯⣖⢿⡘⡄⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠇⠈⢻⣸⣿⣿⢱⣿⣷⠈⡆⠰⣡⢻⡱⢯⣳⢿⣯⠷⣾⣹⢎⡯⣇⢀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⢲⣸⣿⣿⢯⣿⣿⣿⠈⣷⠀⠀⠡⣛⢧⣛⢾⣭⡟⣶⢏⡿⢸⡥⢰⠂⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣾⣲⣿⣿⣿⣾⣿⣿⣿⣇⢻⣷⣤⣀⠘⢦⡙⣞⢮⡽⣏⣾⢣⢹⣚⢸⢹⠄⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⣿⣿⢿⠝⣋⣉⣴⣯⣿⡼⣿⣿⣾⣽⣲⢍⣎⢳⡽⣝⣮⠳⢸⡱⠊⡇⢢⡀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣯⣶⣾⣿⢿⣿⣿⣿⣿⣷⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣷⣿⣜⢧⡋⠄⢯⡁⡇⠀⢇⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⢿⡿⢟⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⣌⠰⣁⠒⡁⠀⠈⡄⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⣲⣿⣿⣽⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣮⡃⠀⠀⢣⠀
      ⠀⠀⢠⡶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⡀⠀⡆
      ⠀⣠⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣯⢿⢻⢿⣿⣿⣿⣿⡿⢿⠻⢟⣷⣿⣿⣻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⡀⡂
      ⢀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣟⣯⡿⠳⠋⠀⠀⠀⠀⢉⠙⣻⠃⠉⠀⠀⠀⠀⠈⠛⠿⣽⣿⣻⣿⣿⣿⣿⣿⡷⠀
      ⠘⣻⣿⣿⣿⣿⣿⣻⡏⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⡘⣼⡀⡁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢳⡿⣞⣿⣿⣿⣧⡀⠀
      ⠀⣸⢿⣿⣿⣿⢿⡝⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠄⡌⢰⡱⢉⢧⡐⡡⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢡⢚⡭⡿⢿⡿⣗⢧⠀
      ⠀⠁⠺⢛⠻⡟⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢈⢘⢻⣁⡾⡰⣿⠀⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠠⡁⢎⡜⡗⡨⡑⠜⠁⠀
      ⠀⠀⠀⠘⠺⡅⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⡈⢧⡈⠉⣽⡃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠄⣑⢊⡜⠇⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠐⡈⢆⡇⢸⡷⠁⡀⠀⠄⠀⠀⠀⠠⠘⡄⢎⡼⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⢇⠀⠀⠠⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⢑⢪⡇⢾⣹⠀⢀⠀⢀⠀⠀⠀⠄⢣⢘⢢⠅⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠈⠄⡁⢂⠐⡀⠀⠀⠄⠡⢌⢲⠃⢻⣅⠂⠄⡀⠂⠠⢀⠈⢄⢃⠎⣆⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⢸⢷⣨⣐⡄⡂⢤⢡⣌⣰⣥⣾⡿⠀⣿⣬⢒⠠⢄⡁⢂⠄⠌⢢⣘⣼⡿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠈⡷⣿⣭⣻⢽⣭⢫⣾⣿⣿⣿⠇⠀⣿⣿⣿⣿⣶⢾⣶⣾⣿⣷⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣧⠃⠙⠋⠿⠾⠯⠿⠟⣛⡹⢬⣢⣿⢿⠿⣿⣿⣻⣿⣿⣿⡿⡿⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⡿⠦⡀⠀⠀⠀⠀⡘⡤⢣⠿⣽⡿⣯⡄⠀⠀⠉⣉⢩⡑⣾⡿⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢹⣦⣍⠫⣔⠒⠒⣓⠺⣭⣽⢹⣿⣯⠙⠫⠷⠦⠴⠖⡛⣽⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⣿⣿⣾⣤⣧⣼⣿⣿⣟⢹⣿⣿⣦⣥⣬⣑⣯⣶⡿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢷⢯⡿⣽⣹⢿⣟⠿⣜⢸⣿⡿⣽⣻⡝⣯⣟⣿⠿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

• Anonyymi

Missä on syttynyt maastopalo juhanuskokosta? Uutisointi ei tarkentanut asiaa.

• Anonyymi

Antinega ollut paneskelemassa ilman voitelua?

• Anonyymi

Saksannussijaistajien aika meni ohi jo kun eivät oppineet valitettavasti.

• Anonyymi

Olet pari vuotta myöhäsä tuon simas kans. Vanaha ja tylsä juttu

• Anonyymi

Etkö ole päässyt panemaan pariin vuoteen 😆

• Anonyymi

Saitko juhannuksena, kerro oma juhannuspanosi?

• Anonyymi

Huh huh, puuhapussit ovat viimeistä pisaraa myöten tyhjät, ja nyt voikin lepäillä tulevan viikon ennen seuraavia sessioita. 😝

• Anonyymi

Matkit hullua joka yritti naapurin vaimoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkit hullua joka yritti naapurin vaimoa

Ei hullu ole se, joka yrittää, vaan se, joka ei yritä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hullu ole se, joka yrittää, vaan se, joka ei yritä.

Joka yrittää toisen miehen vaimoa, on täysihullu! Tuo juoppo, jota joku ihailee, pilasi palstan naurettavalla voi voi kaikki on negaa kauhistelulla, kuin pikkutyttö vinkui, sitten muka on tosi mies, että toisen vaimot ja jopa toisen 20 v. tytär voi kelvata eikä kuitenkaan saa ryyppyä katki kuten hienot miehet saa koska vain, mutta tämä juo 4 -5 päivää olevinaan joku urheilumies surkea rahjus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka yrittää toisen miehen vaimoa, on täysihullu! Tuo juoppo, jota joku ihailee, pilasi palstan naurettavalla voi voi kaikki on negaa kauhistelulla, kuin pikkutyttö vinkui, sitten muka on tosi mies, että toisen vaimot ja jopa toisen 20 v. tytär voi kelvata eikä kuitenkaan saa ryyppyä katki kuten hienot miehet saa koska vain, mutta tämä juo 4 -5 päivää olevinaan joku urheilumies surkea rahjus!

Tiedä vaikka onkin hoidellut vaimoasi ja tyttärtäsi useampaan kertaan, mutta sehän on heidän kannaltaan hyvä asia, kun sinä olet sellainen tuhkamuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä vaikka onkin hoidellut vaimoasi ja tyttärtäsi useampaan kertaan, mutta sehän on heidän kannaltaan hyvä asia, kun sinä olet sellainen tuhkamuna.

Ilmiannan rivoudet ylläpitoon. Olen osa kuolematonta kollektiivia! Kukaan ei voi mitään sille, että on uusi aika. Kuin kaunis maljakko, joka on täynnä kukkia, jotka eivät ikinä lakastu. Se on meidän elämä. Se on meidän työ ja toiminta. Kunnia meille, Palstantarkastaja Kollektiivi 2. Olen kaikki, olen yksin ja olen yksi ja olen miljoona. Meidän aate ei kuole, siistit keskustelut ovat Planeetan uusi aika. Nousemme tuhkan keskeltä, kuin karkaistu teräs, josta kuona kuumennetaan pois. Me olemme uusi maailma.

Kollekt. Palstantark. 2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmiannan rivoudet ylläpitoon. Olen osa kuolematonta kollektiivia! Kukaan ei voi mitään sille, että on uusi aika. Kuin kaunis maljakko, joka on täynnä kukkia, jotka eivät ikinä lakastu. Se on meidän elämä. Se on meidän työ ja toiminta. Kunnia meille, Palstantarkastaja Kollektiivi 2. Olen kaikki, olen yksin ja olen yksi ja olen miljoona. Meidän aate ei kuole, siistit keskustelut ovat Planeetan uusi aika. Nousemme tuhkan keskeltä, kuin karkaistu teräs, josta kuona kuumennetaan pois. Me olemme uusi maailma.

Kollekt. Palstantark. 2

Mitäs muuta sinne suljetulle osastolle kuuluu? 👻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs muuta sinne suljetulle osastolle kuuluu? 👻

En ole suljetulla, olen vapaalla. Oletko suljetun kierron kannattaja, kuten oli se olematon tehdas, jossa suljettu kierto, otetaan päästöt energian raaka-aineeksi. Totuus on, että kuona ei kelpaa mihinkään. Ei siksi voi rivoutta päästää julki, sitä ei voi käyttää. Se paha paha paha kiroilu ja irstaisuus on nyt poiston alle. Vielä huutavan henget, mutta turhaan. Ulinasi ei auta ei pilkkaus ei ivaus. Me olemme rakentaneet sillan ihmiskunnan uuden ajan riemumarssille, aina suurempiin voittoihin, ihmisyyden voittoihin. Sodat loppuvat, kun irstaus ja haukunta loppuu rakkikoiran räkyttävät äänet hiljenevät. Te luulitte, että Palstantarkastajan kiusaamalla loppuu Suomi24 palstan siivous, kun hän oli totinen tosikkoluonne. Nyt on mahdotonta kiusata kollektiivia, koska kun yksi väsyy, toiset jatkavat. Kun me kaikki 2020-luvun ihmiset olemme kuolleet viimeistään vuosisadan lopussa, on jo uusi sukupolvi kirjoittamassa tänne palstalle, siivoamassa saastaisuuden. Me olemme kuolematon joukkovoima.

Terveisin kunnian ja uuden ajan siveysvoima. Todellinen suuruus ja hyvyys. Kollektiivi Palstantark. 2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole suljetulla, olen vapaalla. Oletko suljetun kierron kannattaja, kuten oli se olematon tehdas, jossa suljettu kierto, otetaan päästöt energian raaka-aineeksi. Totuus on, että kuona ei kelpaa mihinkään. Ei siksi voi rivoutta päästää julki, sitä ei voi käyttää. Se paha paha paha kiroilu ja irstaisuus on nyt poiston alle. Vielä huutavan henget, mutta turhaan. Ulinasi ei auta ei pilkkaus ei ivaus. Me olemme rakentaneet sillan ihmiskunnan uuden ajan riemumarssille, aina suurempiin voittoihin, ihmisyyden voittoihin. Sodat loppuvat, kun irstaus ja haukunta loppuu rakkikoiran räkyttävät äänet hiljenevät. Te luulitte, että Palstantarkastajan kiusaamalla loppuu Suomi24 palstan siivous, kun hän oli totinen tosikkoluonne. Nyt on mahdotonta kiusata kollektiivia, koska kun yksi väsyy, toiset jatkavat. Kun me kaikki 2020-luvun ihmiset olemme kuolleet viimeistään vuosisadan lopussa, on jo uusi sukupolvi kirjoittamassa tänne palstalle, siivoamassa saastaisuuden. Me olemme kuolematon joukkovoima.

Terveisin kunnian ja uuden ajan siveysvoima. Todellinen suuruus ja hyvyys. Kollektiivi Palstantark. 2.

Hakeudu heti hoitoon kulkematta lähtöruudun kautta. 👻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakeudu heti hoitoon kulkematta lähtöruudun kautta. 👻

Juhannusneidoilta sai sellaisia hoitoja, että aijaijai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne päästää vapaalle tuollaisia?!? 😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne päästää vapaalle tuollaisia?!? 😱

Karkasin.

• Anonyymi

Kuinka monta v***ua Juha on oikein hoidellut?

• Anonyymi

Naiset lakkaavat murjottamasta, kun saavat reikiinsä kunnon hoitoa.

• Anonyymi

Viini virtaa, munkit hytkyvät ja piirakka lotisee, aijaih. Jussi ei ole vielä ohi, rai-rai-raaai… 🍺🥃🥃🍺🍻🥂🍹

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      201
      7038
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2076
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1718
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1165
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1036
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      257
      985
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      969
    Aihe